תיאור תפקיד:
• אחריות על ניהול תקציבים והגדלת הרווחיות והמכירות של המוצרים בקטגוריה עליה אמון. • קידום המותג ע"י שיפור מתמיד של יסודות המכירה – נפיצות, קד"מ, בניית תוכנית עבודה שנתית בערוצי הסחר השונים, בדיקות נראות, טיפול בכל האלמנטים התומכים במוצר בנקודת המכירה או ממשקי המכירה. • בניית קשרי עבודה עם לקוחות בשוק הרלוונטי, ובניית תכניות לגידול המכירות בהתאם- בניית תכניות שנתיות, השקת מוצרים חדשים, יצירת שיתופי פעולה • זיהוי הזדמנויות הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי להגדלת ביצועי המותג • ניהול תהליכי העבודה מול מערכי המטה והתפעול של דיפלומט • ניהול תהליכי עבודה מול הספק- בניית תכניות בהתאם לאסטרטגיה, עדכון שוטף, בניית תחזיות והזמנות מוצרים.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. •ניסיון רלוונטי של לפחות שלוש שנים במכירות מוצרי צריכה תחום המוסדי, ניסיון נוסף בשוק הקמעונאי יתרון, באחד או יותר מתחומים הבאים: .ניהול פיתוח עסקים ברשת (KAM). .טרייד מרקטינג. • יכולת סחר מוכחת. • אנגלית ברמה טובה. • כישורים בינאישיים מעולים, יכולת אנליטית גבוהה, יכולת זיהוי הזדמנויות והשגת יעדים, יצירתיות ויכולת עבודה תחת לחץ, יכולת עבודה בצוות. • שליטה מעולה בתוכנות ה- Office (ניסיון ב- SAP – יתרון).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
172465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|