תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי/ת. התפקיד כולל מענה טלפוני למשתמשי פנים וחוץ המקבלים מענה מצוות המחשוב, ניתוב השיחות לגורמים המתאימים, ביצוע מעקב ובקרה אחר בקשות, קריאות ועמידה ביעדים , הכנה וריכוז דוחות וסיכומים בהתאם לדרישות.
דרישות:
ניסיון של שנה בעבודה בתחום של תמיכה/ שירות לקוחות ניסיון בתפעול תקלות ובקרה של מערכות ניסיון בעבודה מול צוותי מחשוב ומנהלים יכולת עבודה עם לקוחות ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
MP 26228
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים
|