תיאור תפקיד:
1. ניהול יומנים 2. מענה לטלפונים 3. קבלת קהל + אירוח 4. ביצוע גבייה 5. קליטת עובדים חדשים 6. תפעול המשרד מבחינה לוגיסטית (הזמנת ציוד, אוכל)
דרישות:
משרה מלאה א'-ה' 8:30-17:30 ממשרדי החברה בירושלים ניסיון בניהול יומנים ניסיון בתפקיד דומה שליטה בתוכנות אופיס ואאוטלוק שירותיות ומוטיבציה זמינות לשעות נוספות עפ"י צורך יכולת עבודה בצוות וגם באופן עצמאי אנגלית - יתרון זמינות מיידית - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3397
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|