תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת ר’’צ HelpDesk HO מקצועי להצטרף לצוות הדינמי שלנו במטה החברה הממוקם בכפר סבא. הזדמנות להיחשף ולגעת בעולמות הסיסטם. דרישות התפקיד: - ניהול צוות הכולל תיעדוף וחלוקת משימות, אקסלציה, עמידה בSLA. - עבודה מול שרתים פיזיים ווירטואליים - טיפול בתקלות קצה ושרתים - כפיפות למנמ"ר - עבודה בסביבת Google - עבודה בסביבה טכנולוגית גבוהה, הזדמנות לצבור ניסיון בעולמות הסיסטם ובניהול צוות!
דרישות:
- לפחות שנה ניסיון בניהול צוות - לפחות 3-4 שנות ניסיון כ-Helpdesk - ניסיון בסביבת Microsoft: AD, EX - עבודה בסביבת Google - יתרון - ניסיון בעולמות הסיסטם - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21919
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|