תיאור תפקיד:
- מענה לפניות עמיתי המועדון בטלפון ובאפיקים דיגיטליים
- אחריות על צוות העובדים לעמידה ביעדי המוקד – בקרה על התנהלות המשמרת, עמידה ביעדי SLA זמינות נציגים, טיפול בפניות פתוחות ומתן פתרונות וסיוע לנציגים
- עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
- ביצוע שיחות מנהל
- שעות הפעילות: ימים א’-ה’ 9:00-17:00
- אווירה נעימה ומשפחתית!
- עבודה לטווח ארוך
- הטבות מיוחדות: סל רווחה מגוון, תן-ביס, ימי גיבוש, מתנות ועוד
- משרדי החברה בבני ברק (מתחם ב.ס.ר)
דרישות:
- ניסיון במוקד טלפוני כאחמ"ש /ית / נציגה בכירה
- יכולת ניסוח טובה והבעה בכתב ובעל פה.
- יחסי אנוש מצוינים.
- יכולת הובלה להישגים.
- יכולת הנעת עובדים.
- יכולת עבודה מול ממשקים
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|