תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גלובאלית בפ"ת , דרוש/ה איש/אשת תמיכה תפעולית אדמניסטרציה וניהול לקוח טכני, עבור צוות שירות ללקוחות המספק שירותי מידע לכלל המשק. · מענה שוטף לצוות בניהול אדמניסטרציה (שליטה טובה בוורד/ אקסל ) · ניהול לקוח (כולל הבנה בסיסית בממשקי אוןליין / אצווה ) · טיפול באסקלציות חיוב · ניהול ועדכון שוטף של הגדרות לקוח – קובץ לקוחות, הגדרות טכניות, משרה מלאה , שעות 08:00-17:00 , המשרה דורשת סיווג
דרישות:
· ניסיון בתמיכה טכנית דרג 1+ בלקוחות- לא חובה · נסיון בעבודה עם מערכת ניהול קריאת שירות, רצוי CA · נסיון אדמינסטרטיבי / נסיון גבייה · נסיון בתמיכה ב API, WSDL,אצווה –נסיון בסיסי · היכרות עם שרת IIS, F5 Application Firewall נסיון בניהול לקוחות – לא חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01556
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|