תיאור תפקיד:
מי אנחנו? אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. הזדמנות ייחודית להיחשף למגוון רחב של טכנולוגיות בחוות השרתים של בזק בינלאומי טק. עבודה מול לקוחות ENT משמעותיים במשק. התפקיד כולל: •מתן מענה ללקוחות העסקיים של החברה סביב השעון ( 24/7 ). •מתן שרות ותמיכה טכנית (טלפונית ופרונטלית) בעולמות התקשורת, אבטחת מידע, שרתים ומערכות תומכות (כמו: גיבויים ואירוח אתרים). אחריות על תקינות המערכות והמתקן בכללותו.
דרישות:
נכונות ל- 5 משמרות בשבוע כולל: בוקר, אחה"צ, לילה, סופ"ש (וחגים) ניסיון כתומך/ת טכני / ניסיון במתן שירות עם אוריינטציה טכנולוגית. ידע בעולמות התקשורת ברמת CCNA- חובה הסמכת CCNA- יתרון משמעותי תודעת שירות, יכולת למידה עצמית, אחריות ומוטיבציה גבוהה להתמקצע בעולמות ה-DC.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12113
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|