תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד: שירות 360 ללקוח- שירות, מכירות ותפעול · עבודה שוטפת מול לקוחות קמעונאים ומוסדיים.
· שיווק מוצרי החברה וניהול ושימור מאגר של לקוחות הקיימים (קבלת שיחות ושיחות יזומות)
· סיוע בשימור יחסים ארוכי טווח עם הלקוח, לאחר המכירה הראשונה
· סיוע בריכוז משאבי הארגון בכדי להבטיח שהלקוחות מקבלים את הערך המיטבי מהמוצר/שירות וזאת על מנת להגדיל את היקף המכירות עם לקוחות קיימים.
· תכנון אינטראקציות יזומות מול הלקוח, אחריות למתן מענה טכנולוגי (תמיכה טכנית באפליקציית הזמנות של חברת דיפלומט, ומענה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות), טיפול במכירות וסיוע ללקוחות להגעה ליעדים שהציבה החברה
· הקלדת הזמנות, עדכון הזמנות, הנפקת דוחות מכירה, אדמיניסטרציה.
· מעקב אחר הזמנות, תעודת החזרה וטיפול בתקלות שוטפות
· טיפול בכל עולמות הגבייה- זיכויים והפרשים ללקוחות, עדכון תנאי אשראי של הלקוח, הפקת חשבוניות והמרת לקוחות לגבייה דיגיטלית
· הצעות מחיר ללקוחות בשיתוף מנהלי אזורי הלקוחות
· מתן שירות למנהלי אזורי הלקוחות בשטח ותמיכה למנהל המכירות
· תמיכה באפליקציית המכירות של הלקוחות (My Diplomat)
דרישות:
· בגרות מלאה- חובה
· אוריינטציה שירותית, כושר ביטוי טוב - חובה
· אוריינטציה מכירתית ושיווקית - חובה
· ניסיון בעבודה בתחום שירות לקוחות ובתחום המכירות
· ניידות והגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי (ליד נתב"ג) - חובה
· מוסר עבודה גבוה, ויכולת עבודה עצמאית
· יכולת עבודה בתנאי לחץ