תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת תפעול אדמיסטרטיבי ומכירות שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי מכירות שלנו תוך מתן תמיכה ברמת פעילות בתחום התפעול. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות:בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי: - תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
- ארגון ותיאום פגישות.
- סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
- פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
בתחום המכירות: - זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
- פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
- מתן תמיכה אדמינסטרטיבית לצוות המכירות של החברה
- תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
כישורים: - תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור - יתרון
- ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת/ת פיתוח עסקי או מכירות.
- ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
- מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
- יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
- שליטה ב Microsoft Office ותוכנות CRM.
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.
מיומנויות: - חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
- רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
- כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
- חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
- שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-O030324
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|