מורג גבאי מצאה את עבודתה ב חברת נובולוג באמצעות אתר ג'ובנט.
מורג, בת 21, סטונדטית שנה ראשונה לחשבונאות ומנהל עסקים במכללה למנהל, החלה לעבוד כנציגת שירות בנובולוג לפני כ- 5 חודשים. היא עובדת במשרה חלקית.
מורג מספרת:
"השתחררתי מהצבא לפני כשנה וחצי, ולאחר השחרור עבדתי בעבודה מועדפת בכדי לקבל את המענק מהביטוח הלאומי. כיוון שהחלטתי להתחיל ללמוד השנה, רציתי למצוא עבודה שתתאים לי כסטודנטית ונובלוג הוא מקום העבודה האולטימטיבי לסטודנטים".
על תהליך החיפוש:
"אני וחבר שלי ישבנו מול המחשב, נכנסנו למודעות דרושים באינטרנט, והגענו לכל מיני אתרים. אחד מהם היה ג'ובנט, האתר שבו מצאתי בסופו של דבר את העבודה."
"מרגע שהתחלתי לחפש, תוך ימים ספורים מצאתי את המשרה בנובולוג. ראיתי את המודעה בג'ובנט ושלחתי את קורות החיים שלי לנובולוג באמצעות האתר.כעבור יום-יומיים התקשרו אלי מנובולוג, וקבענו מועד לראיון. תוך זמן קצר הודיעו לי שהתקבלתי והתחלתי בתהליך ההדרכה.
בנובולוג איפשרו לי לעבור את ההדרכה בזמנים שלי, כך שההדרכה תשתלב עם הלימודים.
העובדה שאפשרו לי גמישות ביחס לתקופת ההדרכה, מאוד הקלה עלי בהיותי סטודנטית".
מורג גבאי במשרדי חברת נובולוג
מה חיפשת?
"חיפשתי משרות בתחום הבנקים והפיננסים, שזהו תחום שמתקשר ללימודים שלי. הבעיה עם עבודה בתחום זה היא שהם מחייבים חודש הדרכה מלא, והדרכה כזו לא מתאפשרת לי עקב היותי סטודנטית. לכן, התחלתי לחפש עבודות גם בתחום שירות הלקוחות. נובולוג איפשרו לי שילוב מקסימלי של עבודה ולימודים."
איך היתה הקליטה שלך בנובולוג?
"האמת היא שלא ציפיתי שהקליטה תהיה כזו חלקה ונעימה. מחלקת שירות הלקוחות היא מחלקה קטנה ואינטימית וכיף להגיע לכל משמרת. התקבלתי לעבודה לפני תקופת המבחנים שלי כסטודנטית, ולעשות את הקורס בנובולוג במהלך תקופת המבחנים לא נראה לי אידיאלי, ולכן בנובולוג הלכו לקראתי ודחו את ההדרכה עד לאחר המבחנים. ההדרכה עברה בכיף – אחראית ההדרכות בנובולוג הייתה נציגת שירות והיא תרמה לנו הרבה ידע, היא ידעה בדיוק איזה טיפים לתת ובאילו בעיות ניתקל במהלך העבודה ולא הסבירה אך ורק את הפן הטכני- שמתמקד בהפעלת המערכת.
על החברה:
חברת נובולוג הוקמה בשנת 1998 בבעלות משותפת (50% ו- 50%) של כ.צ.ט (יצרנית תרופות גדולה ומוכרת) ופארם-אפ (חברת האם של נובולוג הפועלת בתחום שיווק תרופות במגזר הבינלאומי).
נובולוג הנה חברת שירות המובילה בפתרונות לוגיסטיים מקיפים ואיכותיים לחברות תרופות הרב לאומיות הפעולות בישראל ולכ.צ.ט.
בחברה מועסקים כ- 150 עובדים והיקף הפעילות צומח באופן מתמיד .
נובולוג הציבה לעצמה מטרה ליצור סטנדרטים חדשים בתחומי השירות ללקוח, הבטחת איכות ושרשרת האספקה.
איך מתנהלת העבודה במרכז השירות של נובולוג?
"המחלקה בה אני עובדת היא המחלקה הפרטית. היא מספקת שירות לבתי מרקחת, סופר פארם, ניו פארם, ולבתי המרקחת במרכולים הגדולים. אנחנו מקבלות הזמנות של תרופות ומוצרים נוספים, מעבירות את ההזמנות למחסן הליקוט ובו מכינים את ההזמנה ללקוח.
בנוסף להזמנות, אנחנו מטפלות גם בהחזרות של מוצרים פגי תוקף ועודפי מלאי.
אני עובדת במשרת הסטודנטים במוקד, ואנו מאיישים את משמרות הערב. כמו כן, בנובולוג עובדים גם במוצ"ש
4 נציגים אשר מאזינים להזמנות שרוקחים משאירים לנו במענה הקולי במהלך סוף השבוע, ומעבירים אותן למחסן הליקוט על מנת לאפשר לבתי המרקחת לקבל את ההזמנה כבר ביום ראשון.
על האווירה בחברה:
נובולוג הוא ארגון שכל אחד היה רוצה להשתייך אליו. פשוט כיף לבוא לעבודה. האווירה בחברה והאנשים שעובדים כאן מקסימים.
האווירה במוקד מאוד צעירה ודינמית, במיוחד במשמרת הערב, שבה רוב הנציגים הם סטודנטים.
לכל מי שמחפש עבודה, אני ממליצה בחום על נובולוג מכיוון שאפשר להשתלב כאן בהרבה תחומים ויש לאן להתקדם.
לסיפורי הצלחה נוספים לחץ/י על כתבות תעסוקה
נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך:
> מחפשים עבודה?
> מחפשים עובדים?
> כתיבת קורות חיים
הצטרפו להצלחה של כולם בג'ובנט.
לכתבה באנגלית