דרושים פריון

דרושים בפריון

קצת על פריון

Perion הוקמה בשנת 1999 בשם IncrediMail, על ידי היזמים ירון ועופר אדלר. עד לשנת 2010 עיקר עיסוקה של החברה היה פיתוח אפליקציית דואר ופיתוח תוכנות נוספות המדגישות את חווית השימוש באינטרנט עבור המשתמש הפרטי. כיום פעילותה העסקית של Perion מתמקדת בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה מתקדמים (פירוט בהמשך), מכירת תוספי תוכן למוצרים אלה, ומכירת רשיונות ו-co-branding של המותגים למפעילים ואתרי צד שלישי. בנוסף, לחברה שיתופי פעולה עם מגוון מנגונני חיפוש כגון Google, Yahoo ו-Ask, ומכירת שטחי פרסום וקישורים ממומנים. החברה נסחרת בבורסה בניו יורק ובתל-אביב תחת הסמל "Peri" ומונה כיום כ- 150 עובדים (כ- 100 בישראל וכ- 50 בארה"ב) . מרכז פעילותה ממוקם בישראל.

מספר עובדים

100 - 300

שנת הקמה

1999

מיקום

הנחושת 4 רמת החייל תל אביב

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 1 משרות עבודה בחברת פריון

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בפריון

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Bookkeeper

Bookkeeper

פריון

21/01/2025

תיאור תפקיד:
Perion is a global technology company that provides digital advertising technology solutions to the biggest brands and publishers around the globe.
With our unique data-driven AI/ML based technologies, we deliver and optimize hundreds of terabytes of data and billions of events per day from dozens of sources to provide a superior user experience across screens and platforms, including mobile, video, social and native.
We are seeking a detail-oriented Bookkeeper to join our growing finance team. In this critical role, you will be responsible for maintaining accurate financial records, processing invoices and payments, reconciling accounts, and supporting month-end close and reporting
Role & Responsibilities:
  • Work as part of the company’s bookkeeping team
  • Manage all AP processes for local and foreign vendors: vendors opening in the system, record invoices against POs, communication with suppliers and budget owners inside the company, suppliers reconciliations (including 856 annual reporting) and payments preparations
  • Perform credit card reconciliations
  • Maintain Fixed Assets records of the company
  • Manage payments to tax authorities
  • Conduct ongoing BS accounts reconciliations including closing entries and cut-off accounts
  • Prepare materials and reports for monthly closings and quarterly external audit
  • Ad-hoc tasks as required
דרישות:
:Requirements
  • Certified bookkeeper – Minimum level 2
  • At least 5 years of experience working in global companies with several business units and a multi-currency environment
  • Experience in payments cycles preparation
  • Experience in Fixed Assets management
  • Experience in reporting to the authorities
  • Experience in Netsuite
  • Strong Excel skills
  • High-level of English (writing, reading, and speaking)
  • Accuracy, attention to details
  • Team player with proactive approach
  • Excellent organization skills, ability to work independently and under tight deadlines
Nice to Have
  • Experience in bookkeeping of non Israeli hi-tech companies (US, Canada and France)
  • Experience working in public company

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00073
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!