תיאור תפקיד:
לחברת איי ארגנטו בע"מ, multi-family office מצליח ומתפתח המתמחה בתחום ההשקעות האלטרנטיביות, דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה/ back office דו-לשוני/ת במרכז ירושלים. עבודה באווירה משפחתית וסביבה נעימה. אחריות על ביצוע מטלות בתחום האדמיניסטרציה עבור המחלקות השונות בחברה. העבודה כוללת ניהול יומנים וקביעת פגישות, מענה טלפוני, תיוק, הדפסות, הזנת נתונים במאגר מידע של החברה, רכש, עבודה מול ספקים, בנקים ומשרדי רואי חשבון, תמיכה בפעילות החברה בתחום ה- e-commerce. משרה מלאה: 5 ימי עבודה ₪ נתון למשא ומתן בהתאם לניסיון והכישורים של המועמד/ת
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודת אדמיניסטרציה - חובה
- שליטה מלאה בתוכנות office –ידע באקסל חובה
- עברית ואנגלית ברמת שפת אם, שפות נוספות – יתרון
- יכולת להתמודד עם ריבוי משימות ולעבוד עם גורמים שונים בתוך החברה
- יחסי אנוש טובים
- מוסר עבודה גבוה, יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון
- מועד התחלת העבודה: מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|