תיאור תפקיד:
גזבר/ית האיגוד (ברמת מנהל אגף) היקף משרה: 50%
שכר: חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים.
כפיפות: מנכ"לית האיגוד.
תיאור התפקיד : ניהול המערך הכלכלי והכספי של האיגוד והסמכות המקצועית העליונה באיגוד בנושאים הכספיים. תחומי אחריות ופירוט הביצועים והמשימות העיקריות: 1. הכנת הצעת התקציב ותקציב המילואים של האיגוד על פי הנחיית מנכ"ל/ית האיגוד ובהתאם לצרכים התקציביים לעת הכנת התקציב. א. העברת הצעת התקציב לאישור הגורמים המתאימים באיגוד.
ב. דיווח למשרד הפנים על המסגרת התקציבית המאושרת.
ג. הכנת התב"ר על פי צורכי האיגוד ועל בסיס מקורות המימון הקיימים.
2. ניהול המשאבים הכספיים של האיגוד ופיקוח על שמירת מסגרת התקציב. א. ניהול חשבונות האיגוד והכנת הדוחות הכספיים.
ב. אחריות על קופתו של האיגוד, והפעלת מערך גביית כספים, לרבות מרשויות האיגוד עבור פעילות המבוצעת באיגוד.
ג. אישור פקודות תשלום וחתימה על מסמכים על פי דין.
ד. פיקוח על הוצאות ובקרה תקציבית של כלל יחידות האיגוד, וזאת לצורך שמירה על האיזון התקציבי בין הכנסות להוצאות האיגוד.
ה. מעקב ופיקוח על ביצוע התקציב בפועל ואיתור מכשלות תקציביות בזמן אמת.
ו. קיום בקרות עצמיות בנושאי תקציב וכספים, בין היתר תשלומי שכר.
ז. פיקוח על היחידות הכספיות המקצועיות באיגוד, בכפוף למבנה הארגוני של האיגוד.
ח. פיקוח על ניהול כספי האיגוד מול גופים פיננסיים.
ט. פיקוח על ניהול המערך החשבונאי.
י. פיקוח על הכנת דוחות כספיים, על-פי דרישות הדין הקיים.
מועד אחרון להגשת המועמדות:
26.2.2025 * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
הנוסח המלא של המשרה, תיאור המשרה ודרישותיה מופיעים באתר האיגוד, https://www.envihaifa.org.il