דרושים פינקה שירותים פיננסים

דרושים בפינקה שירותים פיננסים

קצת על פינקה שירותים פיננסים

חברת פינקה שירותים פיננסיים בע"מ הוקמה בשנת 2022 על ידי אלעד זילכה, רואה חשבון מוסמך ובנוסף בעל רשיון יועץ ביטוח פנסיוני, תואר במנהל עסקים ונסיון רב בייעוץ עסקי ופיננסי.
בפינקה אנו מלווים מגוון רחב של לקוחות מהסקטור העסקי והפרטי ומאמינים בבניית מערכות יחסים בינאישיות המבוססות על אמון, מקצועיות, הקשבה ותקשורת שוטפת וזמינה.
המומחיות שלנו היא בתכנון וליווי פרישה: במסגרת התכנון אנו בוחנים את הרקע הכלכלי, מטרותיו וצרכיו של הלקוח ומתחשבים בהיבטי המס השונים במטרה לסייע ללקוח לקבל החלטות פיננסיות משמעותיות באופן מושכל, על מנת ליצור ביטחון פיננסי בהווה ובעתיד.

מספר עובדים

10 - 25

שנת הקמה

2022

מיקום

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 1 משרות עבודה בחברת פינקה שירותים פיננסים

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בפינקה שירותים פיננסים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד למאזן כולל אדמיניסטרציה לחצי משרה

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד למאזן כולל אדמיניסטרציה לחצי משרה

פינקה שירותים פיננסים

21/11/2024

תיאור תפקיד:
מנהלת חשבונות, מסודרת, עם ניסיון ויחסי אנוש מעולים? - אנחנו מחפשים אותך!
אנחנו פינקה, חברה צעירה המתמחה במתן שירותים פיננסיים ללקוחות עסקיים ופרטיים, מחפשים מנהלת חשבונות עם נסיון של שנתיים לפחות, שתהיה אחראית גם על משימות אדמיניסטרטיביות ותקשורת עם לקוחות החברה.
  • היקף המשרה כ-50% עם אופציה למשרה מלאה,
  • המועמדת האידיאלית תהנה מגמישות בשעות וימי העבודה על מנת להתאים לצרכיה האישיים.
  • משרדי החברה נמצאים בקרית אונו (ליד הקריה האקדמית), מיקום מרכזי לתחבורה ציבורית.
דרישות:
  • נסיון בהנהלת חשבונות – שנתיים לפחות (נסיון במשרד רו"ח מהווה יתרון).
  • שירותיות ויכולות תקשורת מצוינות בשיחה ובכתב (המשרה כוללת עבודה ישירה מול לקוחות החברה).
  • הגדלת ראש ומכוונות לפתרון בעיות.
  • ניסיון במערכות ייצוג של מס הכנסה (שע"מ) וביטוח לאומי – יתרון.
  • שליטה ביישומי מחשב ותוכנות Office בדגש על אקסל.
  • ניסיון בעבודה עם תוכנת סאמיט (Sumit) – יתרון.
  • ניסיון בחשבות שכר – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!