תיאור תפקיד:
למרינה הרצליה, המרינה הגדולה והחדשנית מבין המרינות בישראל דרושים נציג/ת שירות לקוחות ובקרה.- מיקום המשרה: הרצליה – מרינה.
- שעות הפעילות: ימים א'-ה' בשעות: 08:00-17:00, שישי לסירוגין.
- סביבת עבודה נעימה ותנאים טובים למתאימים/ות.
הגדרת התפקיד:
• מתן מענה שירותי ל עוגנים לקוחות המרינה מענה פרונטלי ובאמצעות טלפון/מייל/ אפליקציית הודעות ומענה ללקוחות פוטנציאלים.
התפקיד מגוון מאוד, ועוסק בנושאים רבים ומעניינים הקשורים בשירות לקוחות, מידע הקשור לים, יאכטות
וניהול עגינה.
• ניהול תקלות ומפגעים – ניתוב התקלה לגורם הרלוונטי ומעקב עד גמר טיפול והחזרת משוב לפונה.
• תיאום עגינה והכנת הסכמי עגינה לאורחים מהארץ ומחו"ל.
• הקמת וניהול תיקי לקוח - עדכונים, תיעוד התנהלות מול הלקוח, שמירת מסמכים והתכתבויות.
• ממשקים ותיאום מול המחלקות השונות בחברה.
• טיפול בגביית כספים, שליחת והנפקת חשבוניות.
• ריכוז מידע והכנת מסדי נתונים בהתאם להנחיות מנהלת שירות הלקוחות, מנהל המרינה או מי מטעמו.
• אחריות על תחום עיסוק מבין עיסוקיה של המרינה בהתאם להחלטת מנהלת שירות לקוחות.
*כפיפות ניהולית ומקצועית למנהלת שירות הלקוחות.
דרישות:
• אוריינטציה שירותית גבוהה – חובה.
• זמינות מיידית ונכונות לטווח ארוך
• תשומת לב לפרטים
• אחריות אישית
• רצינות וחריצות
• יכולת עבודה מול מספר גורמים בו זמנית
• כושר ביטוי ברמה גבוהה
• שליטה ביישומי OFFICE
• אנגלית ברמה טובה כתיבה ודיבור
• ניסיון קודם בשרות לקוחות– ייתרון
• יכולת עבודה עם מחשב, הכרות עם מערכת פריורטי - יתרון
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.