דרושים החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ

דרושים בהחברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ

קצת על החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ

מרינה הרצליה הינה המרינה הגדולה והחדשנית מבין מרינות המזרח התיכון. מאז 1995, מאות כלי שייט מרחבי העולם עגנו ועוגנים במרינה הרצליה. מידי שנה המרינה מארחת עשרות אלפי מבקרים מהארץ ומהעולם, ומספקת את צורכי כל הנהנים מקניות, בילויים, מוסיקה, תרבות, אירועים, פעילויות ספורט, ואווירה קסומה ורומנטית.

מספר עובדים

100 - 300

שנת הקמה

1985

מיקום

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 1 משרות עבודה בחברת החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בהחברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה בע"מ

החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה בע"מ

החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ

21/12/2024

תיאור תפקיד:
למרינה הרצליה, המרינה הגדולה והחדשנית מבין המרינות בישראל דרושים נציג/ת שירות לקוחות ובקרה.
  • מיקום המשרה: הרצליה – מרינה.
  • שעות הפעילות: ימים א'-ה' בשעות: 08:00-17:00, שישי לסירוגין.
  • סביבת עבודה נעימה ותנאים טובים למתאימים/ות.
הגדרת התפקיד:
• מתן מענה שירותי ל עוגנים לקוחות המרינה מענה פרונטלי ובאמצעות טלפון/מייל/ אפליקציית הודעות ומענה ללקוחות פוטנציאלים.
התפקיד מגוון מאוד, ועוסק בנושאים רבים ומעניינים הקשורים בשירות לקוחות, מידע הקשור לים, יאכטות
וניהול עגינה.
• ניהול תקלות ומפגעים – ניתוב התקלה לגורם הרלוונטי ומעקב עד גמר טיפול והחזרת משוב לפונה.
• תיאום עגינה והכנת הסכמי עגינה לאורחים מהארץ ומחו"ל.
• הקמת וניהול תיקי לקוח - עדכונים, תיעוד התנהלות מול הלקוח, שמירת מסמכים והתכתבויות.
• ממשקים ותיאום מול המחלקות השונות בחברה.
• טיפול בגביית כספים, שליחת והנפקת חשבוניות.
• ריכוז מידע והכנת מסדי נתונים בהתאם להנחיות מנהלת שירות הלקוחות, מנהל המרינה או מי מטעמו.
• אחריות על תחום עיסוק מבין עיסוקיה של המרינה בהתאם להחלטת מנהלת שירות לקוחות.
*כפיפות ניהולית ומקצועית למנהלת שירות הלקוחות.
דרישות:
• אוריינטציה שירותית גבוהה – חובה.
• זמינות מיידית ונכונות לטווח ארוך
• תשומת לב לפרטים
• אחריות אישית
• רצינות וחריצות
• יכולת עבודה מול מספר גורמים בו זמנית
• כושר ביטוי ברמה גבוהה
• שליטה ביישומי OFFICE
• אנגלית ברמה טובה כתיבה ודיבור
• ניסיון קודם בשרות לקוחות– ייתרון
• יכולת עבודה עם מחשב, הכרות עם מערכת פריורטי - יתרון

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!