תיאור תפקיד:
לחברת נדלן יזמית דרוש/ה חשב/ת לאחר התמחות בביקורת של חברות נדלן
דרישות:
רו"ח לאחר התמחות בביקורת של חברות נדל״ן
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4923
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן מובילה דרוש/ה חשב/ת לאחר התמחות המשרה כוללת: הכנת דוחות כספיים ודוחות מס. ביצוע דיווחים למוסדיים ולבנקים. תמיכה במנה"ח. טיפול שוטף בסוגיות חשבונאיות, מימון ומיסוי.
דרישות:
רו"ח מוסמך /ת - חובה. התמחות מלאה מאחד ממשרדי ה-BIG 4-חובה. ניסיון באשכול הנדל''ן ותשתיות בדגש על חברות פרויקטליות - יתרון משמעותי. ניסיון בתוכנת פריוריטי- יתרון משמעותי. אוריינטאציה טכנולוגית יתרון. ראייה מערכתית ותקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת החזקות דרוש/ה חשב/ת לתפקיד הכולל אחריות על הפן החשבונאי והפיננסי של החברה ועבודה צמודה עם הבעלים. תחת החברה ישנן חברות ציבוריות ולכן עבודה גם מול החברות בנות. התפקיד כולל אחריות על הדוחות הכספיים ועוזר אישי לבעלי החברה.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים כחש/ת בחברה יכולות תפעוליות ופיננסיות יכולת עבודה מרובה מול בנקיםידע במימון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4934
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן יזמית ציבורית דרוש/ה חשב/ת מנוסה עם לפחות שנתיים ניסיון
דרישות:
חשב/ת מחברת נדלן ייזמית ציבורית - חובה ניסיון של שנתיים לפחות- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4980
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית דואלית בצפון קרוליינה דרוש/ה חשב/ת למשרה זמנית של חצי שנה עם אופציה לקביעות משרת רילוקיישן מלא
דרישות:
ניסיון בביקורת חברות תעשיתיות מביג 4- חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
מחפשים את המומחה/ית שלנו בתחום הפנסיה!אנחנו מגייסים חשב/ת שכר עם התמחות בפנסיה לניהול תהליכים מורכבים ודאגה לרווחת העובדים. איך ייראה היום-יום שלך?טיפול מלא, מעקב ובקרב בניכויים פנסיונים /קה"ג. ניהול מערכות פנסיוניות: טיפול בהפרשות, קופות גמל, קרנות השתלמות וביטוחים נוספים. עבודה מול סוכני ביטוח ומוסדות פנסיוניים לצורך מעקב ותיאומים. עדכון ותפעול נתונים במערכות שכר מתקדמות. טיפול בסיום העסקה: חישובי פיצויים וטפסי 161, כולל התחשבנות פנסיונית מלאה. מתן מענה לעובדים בנושאים הקשורים לשכר ולהפרשות הפנסיוניות.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?תעודת חשב/ת שכר מוסמך/ת – חובה. ניסיון של שנתיים לפחות כחשב/ת שכר, עם התמחות בטיפול בפנסיה – חובה. שליטה מלאה במערכות שכר מתקדמות ובאקסל. ידע מעמיק בדיני עבודה, חקיקה פנסיונית ותקנות מס. גישה שירותית ויכולת עבודה מדויקת גם בלוחות זמנים צפופים. למה כדאי להצטרף?תפקיד עם משמעות והשפעה ישירה על רווחת העובדים. סביבת עבודה מקצועית ודינמית. תנאים מצוינים והזדמנויות ללמידה ולהתפתחות מקצועית. מעוניינים?שלחו קורות חיים ונחזור אליכם להמשך תהליך. מיקום המשרה: רעננה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
SSB 26518
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
Responsibilities: Take part in the monthly, quarterly, and yearly financial closing process. Preparation of consolidated financial statements in accordance with US - GAAP. Analyse the company's results on a monthly, quarterly and yearly basis. Oversee daily operations of the finance-related activity of the company. Manage daily accounting activities for revenue to ensure compliance with US - GAAP Participate in preparations for the annual audit. Work with external auditors and advisors. Create and maintain financial key policies and procedures. Develop and implement efficient processes that will scale with the company. Provide professional guidance and assistance for the bookkeeping staff. Ad-Hoc projects, including automation projects and processes improvement.
דרישות:
Requirements: CPA with a Big 4 firm experience – a must (High Tech experience is a must). Strong understanding of US - GAAP Detail-oriented with analytical skills. Positive, hands-on, and proactive approach to problem solving. Ability to demonstrate excellent judgement. Ability to communicate effectively across all levels of the organization. Highly proficient in Microsoft Excel Experience in working with ERP; Priority ERP – advantage
The job is hybrid in Rosh Ha’Ayin- 4 days a week in office, 1 day from home
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
718053
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ומבוססת בתחום האופנה חשב.ת חברה. תפקיד מדווח - סמנכ"ל כספים במסגרת התפקיד: הכנת תקציב לחברה ומעקב אחר ביצועו. עריכה והכנה של דוחות כספיים. עריכה והכנה של דוחות המס. הכנת דיווחים חודשיים לרשות רגולטורים (דוחות מע"מ, דויווחים למס הכנסה). עבודה מול ספקים ונותני שירותים. עבודה מול בנקים
דרישות:
תואר אקדמי אוניברסיטה /מכללה המוכרת ע"י המועצה להשכלה גבוהה בראיית חשבון רואה /ת חשבון מוסמך /ת ניסיון של 2-4 שנים - חובה התמחות ב- Big4 - יתרון היכרות וניסיון עבודה עם מערכת Priority- חובה. ניסיון בענף הקמעונאות, אופנה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00330
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק ציבורית הנסחרת בבורסה בת"א דרוש /ה חשב/ת בעל/ת ניסיון קודם מוכח באחד ממשרדי ה BIG 4.
דרישות:
בעל ניסיון של שנה לאחר סיום התמחות בתפקיד של עוזר/ת חשב ניסיון בעבודה עם מלאים -חובה ניסיון קודם מוכח בעבודה מול חברות הייטק ציבוריות היכרות מעמיקה עם תקני IFRS
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00898
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מצליחה באור עקיבא דרוש/ה חשב/ת. כפיפות למנכ"ל,יעוץ עסקי וניהול התחום הכספי כולל צוות הנהלת חשבונות ושכר. נדרש ניסיון רב בעריכת דו"חות כלכליים בתחומי ניתוח עסקי, תחזיות,תקציבים ניהול סיכונים ובקרות. התפקיד כולל ניהול כלל היבטי החשבונאות: תקציבים, תזרים,דו"חות כספיים שוטפים עבודה מול לקוחות וגבייה,,שוטפת עם ההנהלה. דו"חות ואנליזות.
דרישות:
ניסיון קודם ככלכלן/נית בכיר/ה חשב/ת (אין חובה לתואר בראיית חשבון). ניסיון בניהול עובדים נכונות לעבודה מרובת שעות יכולות התמודדות עם ריבוי משימות. יכולות אנליזה גבוהות. ראייה עסקית רחבה יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18791
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
טיפול בקליטת עובדים, ביצוע סיומי העסקה, הפסקות עבודה, גמ"ח ומסמכי עזיבה בקרות ודו"חות שוטפים, נוכחות, משימות הקשורות בשכר כגון : מילואים, עיקולים, הלוואות , תאונות עבודה, מענה לעובדים ומנהלים. העבודה הינה על מע’ חילן. משרה מלאה + ש"נ לפי דרישה קליטה ישירה לקליטה
דרישות:
ידע וניסיון על תוכנת חילן – חובה! תעודת חשב שכר, מלשכת רו"ח חובה ניסיון מעל שנה חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-0014
אזור:
מרכז - פתח תקווה, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לפרקטיקת ה- Controllership בחטיבת היעוץ של Deloitte דורש רואה/ת חשבון לאחר התמחות לתפקיד מאתגר! לחטיבת היעוץ ב-Deloitte , דרוש/ה רו"ח לתפקיד מאתגר. הפרקטיקה משלבת עבודה סביב עולמות והטכנולוגיה ומתמקדת באזורים של יעול תהליכים, יעוץ חשבונאי, יישום של כלים טכנולוגים ועבודה מול צוותים אחרים של Deloitte בארץ ובעולם. המשרה משלבת היבטים של מערכות מידע, חשבונאות, אקטואריה ותהליכים עסקיים, תוך השתלבות ארוכת טווח בתפקיד רוחבי ובפרויקטים רוחביים.
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת (2-3 שנות ניסיון כולל התמחות) – חובה היכרות עם מערכות מידע – הנסיון כולל ביקורות ITGC, מערכות SAP (יתרון משמעותי להיכרות עם FPSL), ידע במערכות BI היכרות עם המגזר הפיננסי (בנקים וחברות ביטוח) - יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה - חובה ידע והיכרות עם תחום החשבות (בנקים וחברות ביטוח) – יתרון ידע והיכרות עם תקן IFRS 17 – יתרון ידע והיכרות עם ארגונים גדולים ותהליכים רוחביים - יתרון יכולת למידה עצמאית והגדלת ראש, התמודדות עם אתגרים, מוטיבציה גבוהה ללמידה וכניסה לתחומים חדשים ***אנו ב- Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00448
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, דרוש/ה רו"ח למדור גזברות ותקציב, מחלקת כספים ומינהל
- סיוע בפעילות השוטפת של מדור גזברות ותקציב, לרבות:
- סיוע בבניית התקציב השנתי, בביצוע בקרה תקציבית שוטפת, הכנת תחזיות וניתוחי נתונים.
- סיוע בניהול היתרות הכספיות של החברה, ומעקב שוטף אחר תזרימי המזומנים.
- סיוע בניהול חשבונות הבנק של הקבוצה ובעבודה השוטפת מול נציגי הבנקים.
- סיוע בניהול מערך הביטוחים של החברה ועבודה מול יועצי הביטוח של החברה.
- ביצוע מעקב והכנת דיווחים על תיקי ההשקעות של החברה.
- הכנת מסדי נתונים וביצוע ניתוחי נתונים עבור הדוחות הכספיים, מצגות ודוחות המס.
- ניתוח הסביבה הכלכלית והפעילות העסקית של הקבוצה.
- סיוע בפיתוח מודלים עסקיים, תחזיות ודוחות באמצעות כלים אנליטיים מתקדמים.
- הכנת דיווחים שוטפים ותקופתיים, להנהלה ולדירקטוריון, בתחומי פעילות המדור.
- התפקיד הנו בכפיפות למנהל מדור בכיר – גזברות ותקציב.
דרישות:
כישורים נדרשים: - רו"ח מוסמך בעל ניסיון של 3 שנים לפחות – חובה.
- תואר שני בכלכלה/ מנהל עסקים עם עדיפות להתמחות במימון – יתרון.
- הכרות טובה עם מערכת פריוריטי – יתרון.
- ניסיון באפיון ופיתוח מערכות מידע – יתרון.
- שליטה ברמה גבוהה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
- יכולת ניתוח ופיתוח תהליכים, חשיבה לוגית ואנליטית.
- יכולת עבודה עצמאית וכן יכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים ארגוניים.
- שליטה מלאה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה.
- יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס ונכונות לביצוע שעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3108
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים רכז/ת משאבי אנוש שתצטרף למחלקת משאבי אנוש סגל אקדמי באוניברסיטת רייכמן, המחלקה מטפלת בסגל האקדמי הקבוע, הסגל האקדמי החיצוני בהתקשרויות חוזיות, תשלומי שכר וטיפול בנושאי מש"א השונים. הגדרת התפקיד: • טיפול בתשלומי השכר מתקציבים מיוחדים. • הכנת והפקת חוזי עבודה וכתבי מינוי. • הפקת דוחות, אישורים שונים לסגל אקדמי חיצוני. • ניהול צבירה וניצול של שבתונים לסגל האקדמי. • סיוע כללי במחלקה בתקופות של לחץ. • כפיפות למנהלת מחלקת משאבי אנוש סגל אקדמי. • משרה חלקית, 20 שעות שבועיות, איוש מיידי.
דרישות:
• נסיון בחשבות שכר • היכרות וניסיון עם תכנת חילן – חובה • ידע נרחב באקסל – חובה. • שליטה בשפה אנגלית - יתרון. • שליטה מלאה בתוכנות office,Excel ויכולת למידה של טכנולוגיות ותוכנות חדשות. • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות. אופי המשרה: • היקף המשרה: חצי משרה • מיקום המשרה: אוניברסיטת רייכמן • תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-427
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· אחריות על מערך הכספים בחברת ביטוח. ובכלל זה: עריכה ואישור דוחות כספיים, ביקורת סוקס, הכנת תקציב ובקרה תקציבית, דיווחים לרשות ההון, הנהלת חשבונות, בקרת תשלומים, התחשבנות עם חברות ביטוח ועוד. · עמידה ביעדים מקצועיים וניהוליים · ייזום וקידום תכניות עבודה שנתית · עבודה מול גורמי חוץ
דרישות:
· רו"ח · מקצועיות וניסיון בתחום הכספים · ניסיון מקצועי לפחות 3 שנים. · יחסי אנוש מצויינים · יכולת מנהיגות ויכולת להוביל שינוי · ניסיון ניהולי וניסיון בתחום הביטוח- יתרון · ניסיון בקידום תהליכים רוחביים ותכניות עבודה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-16
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|