תיאור תפקיד:
לחברה גדולה באזור הדרום דרוש מנהל פרויקט דרישות: מהנדס/ת הנדסאי/ת אזרחי ניסיון בפיתוח כבישים ותשתיות ניסיון בעבודות ציבוריות בפיתוח ותשתיות ניהול פרוייקטים (לפחות אחד גדול) 5 שנות ניסיון לפחות יכולת ניהול משלב התכנון עד שלב הביצוע תוכנות רמדור, אקפונסט, אופיס ברמה מעולה בעל יכולת ניהול, חשיבה מחוץ לקופסה, וחסי אנוש טובים המשרה מיועד לגברים ונשים כאחד תנאים טובים למתאימים
דרישות:
מהנדס/ת הנדסאי/ת אזרחי ניסיון בפיתוח כבישים ותשתיות ניסיון בעבודות ציבוריות בפיתוח ותשתיות ניהול פרוייקטים (לפחות אחד גדול) 5 שנות ניסיון לפחות יכולת ניהול משלב התכנון עד שלב הביצוע תוכנות רמדור, אקפונסט, אופיס ברמה מעולה בעל יכולת ניהול, חשיבה מחוץ לקופסה, וחסי אנוש טובים המשרה מיועד לגברים ונשים כאחד תנאים טובים למתאימים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1169
אזור:
דרום - באר שבע, דימונה, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
· מנהל אגף בכפיפות לסמנכ"ל חטיבת הנדסה ופיתוח. · ניהול אגף ביצוע פרויקטים כולל: o מוביל את ניהול שלבי הביצוע ההנדסיים של הפרויקטים בחברה הכוללים תיאום תשתיות, קידום זמינות התאמות ושינויים בתכנון, וועדות שינויים. o ניהול ותיאום עבודת ממשקים מורכבת ארגונית וחוץ ארגונית מול הנהלת החברה וכלל החטיבות וכן מול גופים חיצוניים רבים ובהם משרד תחבורה, מועצות ורשויות, חברות תשתית, חברות תחבורה אחיות, יועצים מקצועיים, חברות הנדסה וניהול, מתכננים, קבלנים ועוד o ייצוג החברה בנושאי הפרויקטים מול משרדי הממשלה וגורמי ממשל אחרים בתחום ההנדסי ומקצועי. o אחראי למימוש ת"ע והוצאה לפועל וביצוע של כלל הפרויקטים שמאושרים בת"ע תוך עמידה בלו"ז בתקציב ובאיכות הנדרשים. תנאי הסף מצטברים לתפקיד: · אזרח/ית ישראלי/ת · בעל/ת תואר אקדמי ראשון ו/או שני בהנדסה אזרחית או באדריכלות או בתחום אחר בהנדסה ("תואר אחר בהנדסה") · ניסיון של לפחות 6 שנים, במהלך התקופה שתחילתה מיום 1.1.2015, בניהול פרויקטים בשלביו השונים (הביצוע או תכנון וביצוע) ובכלל זה, בניהול מכרזים/חוזים לביצוע בתחום הכבישים והתחבורה ו/או בנייה ו/או תשתיות, וזאת בפרויקטים בהיקף כספי מצטבר של 100 מיליון ₪ לפחות לכלל הפרויקטים באותה תקופה (ניתן להציג גם בפרויקט אחד שהיקפו 100 מיליון ₪ לפחות). · מועמדים להם תואר אחר בהנדסה יידרשו להיות בעלי ניסיון כאמור של לפחות 8 שנים. · ניסיון ניהולי של לפחות 4 שנים לרבות ניהול עובדים/ספקים חיצוניים באופן ישיר או באופן עקיף. לעניין זה "ניהול עובדים ו/או ספקים חיצוניים"- משמעו לרבות ניהול יועצים, קבלנים, ספקים והתקשרויות חיצוניות.
דרישות:
פרטים מלאים באשר להליך האיתור, תנאי הסף, דרישות התפקיד, קריטריונים לדירוג המועמדים, האופן והמועד להגשת מסמכי המועמדות, לרבות כל עדכון או הבהרה אם יהיו להליך, מצויים באתר האינטרנט של החברה תחת לשונית "קריירה". מועד אחרון להגשת מועמדות: 12.01.2025 בשעה 12:00 בצהריים
הגשת המועמדות תהא באמצעות הגשת טופס "שאלון למילוי על-ידי המועמד לתפקיד מנהל/ת אגף ביצוע פרויקטים", בלחיצה על כפתור "הגשת מועמדות", כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון. לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל המופיע בשאלון. באחריות המועמד לוודא קבלת אישור חוזר במייל כי מסמכי המועמדות נתקבלו אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה זו, מועמדות אשר תוגש ללא כל המסמכים המהותיים הנדרשים לא תידון, כמו כן מועמדות אשר תוגש לאחר מועד זה לא תידון האחריות על הגשה מלאה מדויקת וכנה של המועמדות לרבות המסמכים הנדרשים הנלווים מוטלת אך ורק על המועמד, מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות דואר, פקס, דואר אלקטרוני, או באמצעות "סוכן חכם" לא תידון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
415128
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תכנון, הכנה ובקרה על לוחות זמנים בפרויקט משלב התכנון ועד לשלב המסירה ניתוח סיכונים ותכנון פתרונות להבטחת עמידה בזמנים הכנת דוחות שוטפים להנהלה, כולל דוחות סטטוס ותחזיות עבודה שוטפת מול כלל הגורמים המעורבים בפרויקט ותיאום בין צוותים שונים. מעקב אחרי קידום משימות ופתרון בעיות כדי למנוע עיכובים.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה – תעשייה וניהול / אזרחית ניסיון של 2-3 שנים בניהול לוחות זמנים בפרויקטים הנדסיים גדולים, רצוי בפרויקטי תשתיות. ניסיון בעבודה עם מערכות לניהול פרויקטים (MS Project) קריאת תכניות עבודה לשלב ההקמה בפרויקט, בנייה וניהול של לו"ז לעבודה בהתאמה. ניתוח לוחות זמנים - נתיב קריטי, סיכונים, חסמים וכו', ניתוח ובחינת עומסי משאבים בפרויקטים. ניסיון בעבודה מול גופים רגולטוריים ומוסדות ממשלתיים – יתרון. יכולת עבודה בצוות ותיאום בין גורמים מרובים. הכרות עם תחום הרכבת הקלה – יתרון משמעותי. שליטה אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
R-39250225
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|