דרושים בתחום ניהול

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 5 משרות עבודה בתחום ניהול

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תחום שירות למרכז רפואי כירורגי פרטי

מנהל/ת תחום שירות למרכז רפואי כירורגי פרטי

לירוז נמני - ליווי תהליכי גיוס

23/11/2024

תיאור תפקיד:
למרכז רפואי כירורגי פרטי ומוביל דרוש/ה מנהל/ת תחום שירות ומטופלים (כפיפות למנכ"ל החברה)
במסגרת התפקיד: אחריות על כלל מערך השירות של החברה מרגע חתימת הלקוח ועד כחצי שנה לאחר החלמה מלאה, בניית מתודולוגיות ושגרות עבודה, יישום, ביצוע, בקרה ומעקב של תהליכי שירות. ניהול צוות עובדים (קבלה, נותני שירות וכו) התנהלות מול רופאים וצוותים רפואיים, בניית אסטרטגיית שירות לטובת השגת יעדי ומטרות החברה, ניהול חווית לקוח ועבודה מול ריבוי ממשקים.
העבודה במשרה מלאה ומאומצת (משרת אמון) הכוללת שעות נוספות.
דרישות:
3-4 שנות ניסיון בניהול מערכי שירות מעולמות הרפואה - חובה
ניסיון ב"מסע וחווית לקוח" והפיכתו להתהליך מנוהל ומבוקר.
יכולת הוצאה אל הפעול של תהליכי השירות, האוטמציה, השגרות וכו
השכלה אקדמאית רלוונטית - חובה (עדיפות למנהל מערכות בריאות)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00017
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סמנכ"ל/ית

סמנכ"ל/ית

HR Key

23/11/2024

תיאור תפקיד:
למי שרוצה יותר מעצמו!
נמאס לך להיות רק בורג במערכת גדולה? רוצה להשפיע באמת על התוצאות ולעשות את מה שמעניין אותך? אז ייתכן שההצעה הזו בדיוק בזמן עבורך!"

רשת מרפאות אסתטיקה מוכרת ומובילה בתחום הטיפולים החדשניים מגייסת סמנכ"ל/ית / מנהל/ת תפעול מנוסה!
נדרשים כישורים אדמיניסטרטיביים חזקים, סיוע בהטמעת גישות חדשניות בשירות למטופלים, יכולת לשפר את איכות השירותים הרפואיים.

התפקיד כולל:
פיתוח ויישום נהלים, תקנים ו-KPI
שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כולל בינה מלאכותית לאופטימיזציה של תהליכים.
בניית תרבות ארגונית חזקה שבה מעריכים יוזמה ושואפים לסטנדרטים גבוהים!
התמודדות עם משימות מורכבות כגון - משיפור איכות השירותים ועד התמודדות עם התנגדויות בהטמעת פתרונות חדשים.

תחומי אחריות:
פיתוח ויישום כללים, מדדי ביצוע (KPI) ותקנים לעובדי הקליניקה.
פיקוח על עמידה בתקנים אלה לשמירה על רמת שירות גבוהה.
ניהול תהליכים תפעוליים ואופטימיזציה של פעילות הקליניקה.

דרישות:
השכלה:
תואר בתחום ניהול, כלכלה או תחום דומה.
קורסים נוספים: הכשרה מקצועית או קורסים בניהול, כמו ניהול צוות, ניהול אסטרטגי או שיפור יעילות.

ניסיון:
יכולת לפתח וליישם תקנים ומדדי ביצוע (KPI), וכן ליישם גישות לשיפור העבודה בקליניקה.
יתרון: ניסיון בעבודה בתחום הבריאות או בתחום דומה עם דרישות גבוהות לאיכות ולבקרת שירות.
שליטה בשפה הרוסית – יתרון.

תנאים:
מיקום: עבודה במרכז הארץ
שעות עבודה: יום עבודה גמיש

שכר: נתון למו״מ

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 10
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון מדהים במרכז דרוש/ה מנהל/ת תחום תיק רפואי

לארגון מדהים במרכז דרוש/ה מנהל/ת תחום תיק רפואי

שביט סופטוור

23/11/2024

תיאור תפקיד:
-התפקיד כולל אחראיות על פיתוח, תחזוקה וניהול של מערכת התיק הרפואי האלקטרוני (EMR) בארגון, תוך הבטחת התאמתה -לצרכים הרפואיים והרגולטוריים.
-ניהול ראשי צוותים המנהלים מנהלי פרויקטים ומנתחי מערכות, מתן מענה לשאלות ותמיכה טכנית למשתמשי המערכת.
-ניהול מערכת התיק הרפואי
-ניהול פרויקטים לפיתוח והטמעה של פתרונות טכנולוגיים בתחום התיק הרפואי.
-פיתוח אסטרטגיה ארוכת טווח לפיתוח מערכת הקליקס/מעבר מהקליקס לתיק העתידי.
זיהוי מגמות טכנולוגיות חדשות והטמעתן בתיק הרפואי.
ניתוח צרכים עתידיים והתאמת התיק הרפואי לצרכים אלה.



דרישות:
    -תואר ראשון במערכות מידע/מחשבים- חובה (תואר שני בתחום-יתרון).
    -ניסיון של 5 שנים בניהול צוותים של לפחות 30 עובדים- חובה.
    -הבנה מעמיקה של מערכות מידע, בסיסי נתונים, פתרונות מחשוב ותוכנות רפואיות- חובה.
    -הבנה בסיסית של תהליכים רפואיים וצרכי המשתמשים הרפואיים- חובה.
    -ניסיון בניהול פרויקטים גדולים וחוצי ארגון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01393
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מרפאה לארגון רפואי מוביל בירושלים

מנהל/ת מרפאה לארגון רפואי מוביל בירושלים

תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לארגון רפואי מוביל בירושלים דרוש/ה מנהל/ת מרפאה.
תכולת תפקיד:
אחריות על עמידת המרפאה ביעדים המוגדרים לה.
אחריות לתפעול שוטף של המרפאה,
ניהול השירות ללקוחות הקופה,
טיפול בפניות ציבור, בקרה ומעקב אחר מדדי השירות ושביעות רצון הלקוחות.
אחריות לצמיחה ולשימור לקוחות קיימים
ניהול צוות העובדים והמנהלים במרפאה ובמתקנים המשויכים אליה
ניהול משאבי המרפאה בהתאם למדיניות ונהלי הקופה
אחריות לבטיחות ובטחון המרפאה, והיערכות המרפאה והמתקנים המשויכים אליה לשעת חירום.
קבלת קהל ומתן שירות ללקוחות המרפאה.
ייזום ושותפות בתכנון ופיתוח השירותים במרפאה בשיתוף הנהלת המרחב.
ייזום פיתוח שיתופי פעולה בקהילה.
חריות לשמירה על "רציפות התפקוד" בעתות חירום של התחום עליו ממונה בשגרה.
היקף משרה:
משרה מלאה
נכונות לעבודה בפיצול, על פי צורך.
דרישות:
דרישות סף:
תעודת בגרות מלאה (או חלופה מוכרת לבגרות) עם 4 שנות ניסיון ניהולי
או תואר ראשון וניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות
אוריינטציה מכירתית
יתרון:
ניסיון עבודה בארגון ציבורי/בריאות
ניסיון בניהול מרפאה
ניסיון בניהול מנהלים
השתתפות בתוכנית עתודה ניהולית
ניסיון במכירות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 224160
אזור: ירושלים - ירושלים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

13-14K+תנאים מעולים> לעוזר/ת אישית למנהל בכיר בתחום הבריאות באיזור מרכז

13-14K+תנאים מעולים> לעוזר/ת אישית למנהל בכיר בתחום הבריאות באיזור מרכז

מעוף תפעול מרכז

12/11/2024

תיאור תפקיד:
1. תיאום, הפעלה ובקרה על פרוייקטים חדשים (ארציים או מחוזיים) בתחומי האחריות שונים
2. ביצוע פיקוח ובקרה על פעילות יחידות הארגון, מבחינת עמידה ביעדים ותכניות, תקינות סדרי עבודה, וניצול יעיל של משאבים.
3. מעקב אחר ביצוע וניהול משימות ופרויקטים
4. עבודה מול גורמים מוניציפליים )לדוג' עיריות(, ממשלתיים ופנים ארגונים
5. עבודה ישירה מול לשכת דירקטוריון, לשכת מנכ"ל, לשכת סמנכ"ל
6. עבודה מול מבקר פנים בבקרות
7. ארגון וניהול כנסים, ימי עיון ואירועים
8. ביצוע משימות נוספות ומשתנות אד-הוק, בהתאם לצורך או להנחיות הממונה.
דרישות:
1. השכלה אקדמית (תואר ראשון) במדעי החברה, מינהל ציבורי, כלכלה, מינהל עסקים.
2. תואר שני – יתרון
3. ניסיון קודם של 5 שנים ומעלה בתחומי הארגון והמינהל (כולל ניסיון ניהולי).
4. שליטה במערכות מחשוביות
5. ידיעת השפה העברית על בורייה ושליטה בשפה האנגלית.
6. כושר ניהול וארגון.
7. ייצוגיות ויכולת הבעה בע"פ ובכתב.
8. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
9. זמינות לשעות עבודה גמישות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00008
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!