תיאור תפקיד:
מרכז רפואי פרטי באזור השרון מחפש רכז/ת בקרה והתחשבנות להשתלבות בצוות מוביל ודינמי. במסגרת התפקיד, תהיו אחראים על קריאת דוחות ניתוח, מציאת פתרונות למקרים חריגים וביצוע התאמות מול מערכות המידע. העבודה כוללת טיפול במסמכים, דוחות ועיבוד נתונים, וכן יצירת קשרים והפקת חשבוניות עבור גורמים משלמים. משרה זו הינה מלאה, בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:30, וכוללת חנייה במקום. אנו מציעים שכר ותנאים מעולים, כולל קרן השתלמות לאחר 3 חודשים רטרואקטיבית, ביטוח בריאות פרטי קולקטיבי, אוכל מסובסד, חברות במועדון הייטקזון, זכאות לשלושה ימי הצהרה בשנה ועוד!
דרישות:
- בוגר/ת קורס רשמות רפואית - חובה. - ניסיון בתחום מבית חולים או קופות חולים - חובה. - תואר ראשון - יתרון. - יכולת עבודה עצמאית ובצוות. - שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס. - עמידה בלוחות זמנים, מוסר עבודה גבוה, יכולת התנסחות גבוהה, יכולת לוגית וניתוח נתונים, אחריות ודייקנות, יחסים בינאישיים מעולים. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
733598
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה: מזכירה רפואית בצוות סוג חברה: קליניקה ותיקה של רופא מומחה מיקום: הרצליה מדיקל סנטר, הרצליה פיתוח אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, מאוד שירותי סביבת עבודה אסתטית, עבודה תחת עומס מיקום ישיבה: עמדת קבלה היקף המשרה: א'-ה' 8-15 / 15-22 4 משמרות של 7 שעות (70% משרה) פעם ב- 3 שבועות יום ו' 8-12 (מהבית) משימות: טלפונים, קבלה, קביעת ו-ווידוא תורים מתן הנחיות טרום ניתוח, ביום הניתוח, מעקב אחרי הניתוח מעקב תוצאות ודיווחים, מעקב פתולוגיה בירוקרטיה מול קופ"ח ובי"ח, מעקבי תשלומי ביטוח
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי ומזכירותי רלוונטי – חובה רמת תפעול גבוהה של תוכנות office שכר: שכר שעתי גבוה יוצע למתאימות לטווח ארוך הגשת מועמדות: יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת: [email protected]**יש לציין קוד משרה 'שלומית'** (רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
Jשלומית
אזור:
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרכז כירורגי מוביל בתחומו דרוש/ה מנהל/ת תפעול. במסגרת התפקיד: ניהול תחום המכירות במרכז הרפואי וסגירת תוכניות טיפול מורכבות. עבודה עם הצוות הרפואי, אחריות על ניהול היומנים וניהול צוות אדמיניסטרטיבי. שימור לקוחות ותקשורת מול מטופלים. אחריות לתחומי משאבי האנוש לרבות גיוס ורווחה. ***המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד***
דרישות:
- ניסיון ורקע במכירות מעולמות השירותים הרפואיים. - ניסיון קודם בניהול מעולמות המרכזים הרפואיים. - השכלה אקדמית רלוונטית. - שליטה מלאה ביישומי מחשב ועבודה עם מערכות דיגיטליות. - גישה עסקית ויכולת עבודה בריבוי משימות. -יחסי אנוש מעולים, יכולת ניהול ועבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16697
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי מוביל בירושלים דרוש/ה מנהל/ת מרפאה. תכולת תפקיד: אחריות על עמידת המרפאה ביעדים המוגדרים לה. אחריות לתפעול שוטף של המרפאה, ניהול השירות ללקוחות הקופה, טיפול בפניות ציבור, בקרה ומעקב אחר מדדי השירות ושביעות רצון הלקוחות. אחריות לצמיחה ולשימור לקוחות קיימים ניהול צוות העובדים והמנהלים במרפאה ובמתקנים המשויכים אליה ניהול משאבי המרפאה בהתאם למדיניות ונהלי הקופה אחריות לבטיחות ובטחון המרפאה, והיערכות המרפאה והמתקנים המשויכים אליה לשעת חירום. קבלת קהל ומתן שירות ללקוחות המרפאה. ייזום ושותפות בתכנון ופיתוח השירותים במרפאה בשיתוף הנהלת המרחב. ייזום פיתוח שיתופי פעולה בקהילה. חריות לשמירה על "רציפות התפקוד" בעתות חירום של התחום עליו ממונה בשגרה. היקף משרה: משרה מלאה נכונות לעבודה בפיצול, על פי צורך.
דרישות:
דרישות סף: תעודת בגרות מלאה (או חלופה מוכרת לבגרות) עם 4 שנות ניסיון ניהולי או תואר ראשון וניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות אוריינטציה מכירתית יתרון: ניסיון עבודה בארגון ציבורי/בריאות ניסיון בניהול מרפאה ניסיון בניהול מנהלים השתתפות בתוכנית עתודה ניהולית ניסיון במכירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
224160
|