תיאור תפקיד:
A public communication software solutions leading company is looking for a CRM Business Analyst/ Oracle CRM Administrator to join the company IT Applications department’s CRM team, focusing on service-related systems within our CRM environment. The successful candidate will work closely with business users to gather requirements, analyze needs, and design solutions leveraging our existing applications and technology tools. This role will support and enhance key service applications, including Oracle Service Cloud (RightNow), Wrike, and Oracle Fusion Cloud Subscription Management, as well as manage and maintain interfaces across related systems. Responsibilities: • Collaborate with users to gather and document business requirements for service-related applications. • Design and propose solutions based on existing applications and available tools. • Support day-to-day operations and user inquiries for CRM service applications. • Identify areas for system enhancements and work closely with IT and vendor teams to implement changes. • Troubleshoot issues and resolve them promptly, ensuring minimal disruption to users. • Manage interfaces and integrations between CRM applications and other systems.
דרישות:
• Proven experience as a Business Analyst/ System Admin in a similar role, ideally within a hi-tech or global company. • Strong understanding of CRM and service-related systems and interfaces. • Skilled in identifying and resolving application issues with a proactive approach. • Excellent verbal and written communication skills; capable of working effectively with users and cross-functional teams. • Ability to work independently while taking responsibility for assigned tasks. • A team player who is adaptable and a quick learner. • Fluent in English, both written and spoken. Preferred Experience: • Knowledge of Wrike- an advantage • Knowledge of Oracle Service Cloud (B2C) or similar CRM systems- an advantage • Familiarity with Oracle Cloud service modules- an advantage • Experience with Oracle Integration Cloud- an advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
EC 26458
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת בוטיק המתמחה בפתרונות אינטגרציה לעולם הסליקה ולמוסדות בנקאיים בארץ ובעולם, אנו מחפשים א/נשים מנוסים /ות ויציבים /ות, בעלי /ות שליטה טכנית גבוהה ומוכחת בהטמעת מע' תכנה מורכבות, שאוהבים /ות הטמעה, תמיכה ושירות עם כ 10 שנות נסיון .
העבודה כוללת שירות והטמעה של מערכות תכנה פיננסיות גדולות, כולל שדרוגים ושינויי קונפיגורציה, תחקור תקלות, בדיקות, ותמיכה במשתמשים, כל זאת במערכת פיננסית קריטית. כחלק מצוות מהנדסי השירות של החברה תעברו הכשרה ארוכה לעולם ה-Fintech והתשלומים, ותדרשו להפגין יכולת ביצועית גבוהה, עצמאות, שירותיות והבנה טכנית עמוקה בעולם התוכנה. העבודה היא במשרה מלאה והיברידית 3 ימים באתר הלקוח במוסד פיננסי מוביל במרכז ת"א ויומיים מהבית.
דרישות:
* יכולת טכנית ביצועית מעולה, שימת לב לפרטים ועצמאות. * תואר במדעי המחשב או טכני מקביל - חובה! * ניסיון מוכח בשירות ובהטמעת מערכות תכנה מורכבות - חובה. * יכולת תקשורת מילולית וכתובה מעולה באנגלית - חובה! * שליטה בלינוקס. * ניסיון במערכות פיננסיות ובנקאיות - יתרון. *המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-816
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Job Summary:The Service Reliability engineering Team Leader will join the dynamic R&D group that designs and develops AI-powered UC recording SaaS solutions. The SRE engineering Team Leader and his\her team will ensure the reliability of the service of our products and will provide expert assistance to field engineers when required. We are looking for a professional who is passionate about investigating, learning, and implementing new technologies while going beyond the following job description to help where needed. Responsibilities:Lead a distributed team of Service Reliability engineers (4 members) Ensure 24/7 on-call readiness of the team to respond to escalated incidents Take active part defining and adopting global and internal reliability targets Implement and maintain the practice of continuous monitoring of internal and prod. envs. to meet global and internal SLOs Implement and maintain the practice of instant proactive and reactive response to production incidents Define, follow and share Troubleshooting protocols and post-incident debrief routines Create and maintain environments for R&D internal use Create and maintain field-facing knowledge base and ation.
דרישות:
Qualifications: BS/MS in Computer Science/Electrical Engineering or Relevant Military background. 2-3 years of proven practical experience with Network / System / Cloud Administration. Experience in cloud providers & virtualization (Azure-advantage/ AWS / VMware / Hyper-V). Experience in scripting – PowerShell, Perl or similar. Strong troubleshooting & debugging skills. Excellent leadership, communication and interpersonal skills.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5020
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עבור חברת שילוח בין לאומית, אנו מחפשים ראש/ת צוות תמיכה טכנית מנוסה ומיומן/ת שיצטרף/תצטרף לצוות הIT שלנו ויוביל/תוביל את צוות ה-Help Desk. במסגרת התפקיד, תובילו צוות של 8 אנשי תמיכה, תוך מתן דגש על מתן שירות איכותי ושיפור מתמיד של חוויית הלקוח הפנימי. תחומי אחריות: ניהול והובלת צוות התמיכה הטכנית, כולל הכשרה ופיתוח מקצועי של הצוות. ניהול קריאות שירות, כולל תיעדוף וחלוקת משימות בין חברי הצוות. תחזוקה ותפעול של תחנות עבודה, מדפסות ומערכות תקשורת פנימיות וחיצוניות. תפעול מערכות מחשוב מגוונות ויישומי אבטחת מידע. אחריות על תפעול וניהול חדר השרתים. ניהול רכש ציוד קצה והסכמי שירות מול ספקים. הובלת פרויקטים בתחום התשתיות ו-Help Desk. ניהול ממשקים מול UPS העולמית ושיפור תהליכי השירות תוך עמידה ביעדי SLA.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון ניהולי - חובה. ניסיון של 3 שנים לפחות במתן תמיכה טכנית (Help Desk) ופתרון תקלות בארגונים עם 400 משתמשי קצה ומעלה. ידע מעמיק במוצרי Microsoft, כולל Windows, Office, Active Directory ו-Exchange. ניסיון בתפעול תקלות חומרה בציוד מחשוב אישי ומדפסות. ניסיון עם מערכת SysAid - יתרון משמעותי. ניסיון עם Microsoft Office 365 - יתרון. תואר ראשון או הסמכות מקצועיות בתחומים רלוונטיים - יתרון. שליטה באנגלית ברמה גבוהה. תכונות בין אישיות נדרשות: יכולת ניהול והובלת צוות עם דגש על שיתוף פעולה ופיתוח מקצועי. גישה יזומה לפתרון בעיות ויכולת להתמודד עם סביבה דינאמית ומשתנה. יחסי אנוש מעולים ויכולת ליצור ממשקי עבודה אפקטיביים. זמינות, גמישות ויכולת הסתגלות לעבודה תחת לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5127
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|