דרושים בתחום ניהול

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 4 משרות עבודה בתחום ניהול

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת אדמיניסטרטיבית (הרצליה)

מנהלת אדמיניסטרטיבית (הרצליה)

wojo

11/05/2024

תיאור תפקיד:
  • ניהול שוטף של המשרד
  • דוחות: נוכחות, חופשות, עדכוני שכר
  • חשבונות: ריכוז חשבוניות, כרטיסי אשראי וכו'
  • גיוס עובדים: חוזי עבודה, תהליך קליטה/גיוס של עובדים 
  • ארועים: ימי הולדת, ארועי חברה וכו'
  • לוגיסטיקה: עבודה מול ספקים, נותני שרות ועוד
דרישות:
  • 1-3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
  • הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
  • כושר ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
  • יחסי אנוש מעולים וגישה שרותית
  • משרה ללא היברידיות במשרדי החברה בהרצליה פיתוח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00038
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות

עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות

קבוצת יעל

11/05/2024

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות לחברת ייעוץ מובילה בתחום מודעות אבטחת המידע!
מיקום המשרה: תל אביב.

תיאור התפקיד:
  • ניהול תיק לקוחות - עבודה מול לקוחות, קבלת דרישות וצרכים, התאמת מענה מתוך תוצרי החברה וכן מעקב אחר קבלת תוצרים.
  • כתיבת תכנים, הפקת תכנים ותוצרים.
  • המשרה הינה בסביבת עבודה היברידית.
דרישות:
  • ניסיון מוכח בכתיבת תוכן- בדגש על תוכן שיווקי. 
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות וליווי תהליכים מול לקוחות. 
  • ניסיון בהפקת תוצרי למידה כגון סרטונים, מצגות, לומדות- יתרון. 
  • יכולת ניסוח וביטוי גבוהות בעברית. 
  • יכולת קריאה, ניסוח וביטוי גבוהות באנגלית. 
  • יחסי אנוש טובים ויכולות שיווקיות. 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21277
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחקר ימים ואגמים לישראל (חל"צ) דרוש/ה מזכיר/ת חברה ומנהל.ת לשכת מנכ"ל

לחקר ימים ואגמים לישראל (חל"צ) דרוש/ה מזכיר/ת חברה ומנהל.ת לשכת מנכ"ל

ארא יועצים

11/05/2024

תיאור תפקיד:
לחקר ימים ואגמים לישראל (חל"צ) דרוש/ה
מזכיר/ת חברה ומנהל.ת לשכת מנכ"ל
במשרה מלאה, בכפיפות למנכ"ל, באזור חיפה
תיאור המשרה
* תיאום וריכוז פעילות מליאת הדירקטוריון וועדות הדירקטוריון, כולל הכנת מצעים לדיונים, רישום פרוטוקולים והפצתם, מעקב אחר ביצוע החלטות מליאת הדירקטוריון וועדות הדירקטוריון.
* קשר עם הרשויות הרגולטוריות – משרדי ממשלה, רשות החברות הממשלתיות, מבקר המדינה ועוד.
* הכנת דיווחי פעילות ודיווחים אחרים בהתאם לדרישות החוק וההוראות הרלוונטיות לחברה.
* אחריות על פעילותה השוטפת של לשכת מנכ"ל, לרבות ריכוז תכניות עבודה ודוחות תקופתיים/שנתיים, טיפול בתיקי דירוג מחקר, הכנת תיקי דירוג לוועדות השונות וריכוז פעילות הועדה לקליטת חוקרים.
* יישום פעילות החברה בהתאם לכל דין והכללים וההוראות הרלוונטיות לחברה.

לפרטים מלאים אודות המשרה, הדרישות המלאות, ולהגשת המועמדות, יש להיכנס ל"הגשת מועמדות", למלא את טופס השאלון למועמד ולהעביר קורות חיים מעודכנים בעברית, בצירוף תעודות השכלה (במידה והתואר מחו"ל יש לצרף אישור הוועדה להערכת תארים במשרד החינוך על שקילות לתארי השכלה גבוהה המקובלים באוניברסיטאות בארץ), מסמכים המעידים על הניסיון הנדרש וכל חומר רלוונטי נוסף, על פי ההנחיות הרשומות בטופס השאלון למועמד, עד ליום 16.05.2024, בשעה 24:00

תנאי סף:
* בעל/ת תואר ראשון במשפטים ממוסד אקדמי מוכר ע"י המל"ג
* בעל/ת רישיון ישראלי לעריכת דין בתוקף
* בעל/ת ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בתפקידי מזכירות חברה ו/או ניהול לשכת מנכ"ל ו/או שווה ערך
דרישות:

* בעל/ת ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בעבודה מול גורמים בכירים ו/או דירקטוריון
* היכרות וניסיון בעבודה עם המערכת הממשלתית וחוק החברות הממשלתיות
* ניסיון בעבודה במגזר הציבורי
* שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס, לרבות תכנות לניהול משרד
* יכולת הבעה והתנסחות מעולה בע"פ ובכתב, בעברית ובאנגלית
* מטלות נוספות ע"פ דרישת הממונה

מועמדים/ות שיעמדו בתנאי הסף יבחנו גם בשים לב לפרמטרים שצוינו במסגרת טופס המכרז, כאשר וועדת האיתור תזמן לראיונות אישיים את המועמדים/ות המתאימים ביותר. המועמדים/ות עשויים להתבקש לעבור מבחני התאמה.
מועמדויות שישלחו לאחר המועד, או באמצעות 'סוכן חכם' ושלא לפי ההנחיות, לא יתקבלו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00117
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

יועצ/ת ומנהל/ת צוות ייעוץ במשרדי הממשלה

יועצ/ת ומנהל/ת צוות ייעוץ במשרדי הממשלה

Lotem

12/12/2023

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
ייעוץ וליווי תהליכים אסטרטגים במגוון רחב של ארגונים.
ניהול, הובלה והשתלבות בפרויקטים מערכתיים במגזר הממשלתי.
ניהול הקשר מול הלקוח: שיווק, התחשבנות, איתור צרכים ומענה למכרזים.
בתפקיד אתגר ועניין רב!
דרישות:
תואר שני בתחומי הייעוץ הארגוני.
היכרות וניסיון מקיף עם משרדי הממשלה- חובה.
יכולות הנחייה גבוהות.
יכולות ניהול והנעה גבוהות: פרויקטים, לקוחות ואנשים.
ניסיון של לפחות 5 שנים בייעוץ וליווי ארגונים מורכבים ותהליכים ארוכים הדורשים ידע והיכרות עם עולם הייעוץ והפיתוח הארגוני.
ניסיון של לפחות 5 שנים בליווי תהליכי שינוי בתחומים הבאים: ייעוץ ארגוני, פיתוח תכניות הדרכה, ארגון פעולות הדרכה, ניהול וביצוע בדיקת אפקטיביות הדרכה עבור קורסים ופעילות הדרכתית.
ניסיון באינטראקציה עם גורמים בכירים.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!