תיאור תפקיד:
לתאגיד פיננסי גדול דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית למשרה זמנית ומלאה בבני ברק. במסגרת התפקיד: ניהול משרד ויומנים מורכבים, בקרה ומעקב אחר משימות, פרויקטים, אחריות על דוחות, הרשאות, דרישות רכש, מעקב אחר תקציבים, הזמנות לספקים ועוד.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה מארגון גדול. שליטה גבוהה ביישומי Office. תואר אקדמי - יתרון. אנגלית- יתרון. משרה זו נכתבה בלשון זכר לנוחות הקורא אך מתייחסת לכל המינים שווה בתיאוריה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: בניית תוכניות עבודה שנתיות ורבעוניות בהתאם ליעדי הארגון מעקב אחר ביצוע המשימות ועמידה ביעדים ניתוח נתונים, הפקת דוחות וטיוב תהליכים עבודה שוטפת עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים תמיכה אדמיניסטרטיבית בפרויקטים ותהליכים חוצי ארגון
דרישות:
תואר אקדמי- חובה ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי שליטה גבוהה באקסל ובמערכות מידע ארגוניות יכולת ניתוח נתונים והצגתם באופן ברור כישורי סדר, ארגון וניהול זמנים יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Z-WORK
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מתן שירותי מזכירות שוטפים לראש האגף ולמנהלים נוספים באגף, ניסיון קודם בניהול לשכה והיכרות טובה עם מערכות תוכנות Office לרבות:- ניהול יומנים, תיאום דיונים רבי משתתפים, בתוך הארגון ומול גופים חיצוניים
- טיפול בדואר יוצא ונכנס – תיעוד והפצה
- אישורי כניסה
- ריכוז חומר לדיונים
- מעקב אחר משימות האגף
- נאמני / ות משא''ן אגפי
- ניהול מסגרת השעות של יועצי האגף
- ריכוז ועדות מקצועיות שבתחום אחריות האגף
דרישות:
דרישות התפקיד:- בעל/ת תואר ראשון, תואר שני – יתרון.
ניסיון:- ניסיון קודם בעבודת מזכירות או ניהול משרד ואדמיניסטרציה
דרישות נוספות:- יחסי אנוש טובים מאוד, אדיבות ושירותיות
- יכולת עבודה בצוות תוך תמיכה וגיבוי הדדי
- יסודיות ותשומת לב לפרטים, ביצוע "שלם" של משימות וללא צורך בבקרה הדוקה
- לקיחת אחריות, "ראש גדול"
- יכולת קבלת מרות
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
- נכונות לעבודה בשעות נוספות
למתאימים.ות:- סביבת עבודה נעימה ומעניינת
- תנאי עבודה מצויינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: בניית תוכניות עבודה שנתיות ורבעוניות בהתאם ליעדי הארגון מעקב אחר ביצוע המשימות ועמידה ביעדים ניתוח נתונים, הפקת דוחות וטיוב תהליכים עבודה שוטפת עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים תמיכה אדמיניסטרטיבית בפרויקטים ותהליכים חוצי ארגון
דרישות:
תואר אקדמי- חובה ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי שליטה גבוהה באקסל ובמערכות מידע ארגוניות יכולת ניתוח נתונים והצגתם באופן ברור כישורי סדר, ארגון וניהול זמנים יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Z-WORK
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת RGK ניהול פרויקטים בע"מ דרוש/ה מנהל/ת משרד מנוסה עם רקע בהנהלת חשבונותהתפקיד כולל- ניהול שוטף של המשרד,
- תיאום פגישות, התנהלות מול לקוחות וספקים, ותמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
- מדובר במשרה דינמית בסביבה מקצועית ונעימה, עם אפשרות להתפתחות מקצועית.
תנאים טובים למתאימים מיקום המשרה - באר שבע ( אזור תעשייה)
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול משרד – חובה
- ידע וניסיון בהנהלת חשבונות – חובה
- שליטה בתוכנות רלוונטיות כגון חשבשבת, רווחית – יתרון משמעותי
- יכולת תיאום פגישות וניהול קשרי לקוחות וספקים באופן מקצועי
- יחסי אנוש מעולים, אחריות ויכולת עבודה עצמאית ובצוות
- סדר, דיוק וארגון ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לתיכון דתי באיזור גבעת שאול בירושלים דרוש/ה מנהלת מדיה דיגיטלית דוברת אנגלית ועברית - עבודה משולבת גם בעבודה משרדית. ניסיון רב בניהול מדיה דיגיטלית (פייסבוק, אינסטגרם, רשתות חברתיות), העלאת קמפיינים, ועוד - חובה!!!! + יכולת ארגונית גבוהה. משרת אם! א-ה 9:00-14:30. שכר גלובלי 8,000 ש"ח ברו' + תנאים מהממים!!!
דרישות:
ניסיון רב בניהול מדיה דיגיטלית (פייסבוק, אינסטגרם, רשתות חברתיות), העלאת קמפיינים, ועוד - חובה!!!! + יכולת ארגונית גבוהה. רקע דתי / חרדי - יתרון משמעותי מאוד. עבודה אך ורק ממשרדי התיכון בירושלים!!!
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
j_xRGdbFQHpHJ3
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
|