תיאור תפקיד:
Gauzy (NASDAQ: GAUZ) is a world-leading material science company, focused on the research, development, manufacturing, and marketing of vision and light control technologies that support safe, sustainable, comfortable, and agile user experiences across various industries. We are seeking an Executive Assistant to join our dynamic team. This pivotal role combines providing support to the Board of Directors and executive assistance to the CEO. The ideal candidate will have exceptional organizational skills and the ability to manage sensitive information with the utmost confidentiality. This role offers a unique opportunity to join a fast-growing tech company, gain valuable experience in corporate governance practices, enhance organizational skills, and gain insights into the strategic decision-making process Joining the Gauzy team means being part of an elite group of innovators with a passion for creating future-defining and groundbreaking technologies that shape our everyday lives. Responsibilities:Board and Committee Support:- Organize and prepare agendas for board meetings, committee meetings, and annual general meetings.
- Record and maintain accurate minutes of meetings, ensuring timely communication and implementation of decisions.
- Maintain a schedule of board and committee meetings, ensuring all members are informed, prepared, and aligned.
Executive Assistance:- Coordinate and manage high-profile events and meetings, ensuring smooth execution.
- Efficiently manage the CEO's complex schedule, including meetings, conferences, and travel arrangements.
- Organize and safeguard confidential data and information with the highest integrity.
- Assist in planning, executing, and monitoring key projects, collaborating with cross-functional teams to ensure success.
- Handle personal tasks and responsibilities for the CEO, managing appointments with discretion and confidentiality.
דרישות:
- Bachelor’s degree in Law or a related field
- Completion of internship (licensed attorney) - A must
- Native-level English proficiency
- Strong organizational and time-management skills, with the ability to manage multiple tasks and priorities effectively
- Excellent written and verbal communication skills
- High level of integrity, with the ability to handle confidential information discreetly and professionally
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מענה טלפוני, קבלת הודעות, ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל ,שיחות ועידה, תכתובות מיילים בשם השותפה באנגלית ובעברית, ניהול פרטי לקוחות ועבודה מול הנהלת חשבונות על חיובי לקוחות. אנגלית שפת אם -חובה.
דרישות:
שליטה מלאה בשפה העברית, שליטה מלאה בכלי האופיס- Outlook+ teams. ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים- חובה. אנגלית שפת אם -חובה. ראש גדול, חרוצ/ה, מוסר עבודה גבוה. ימים א-ה' בשעות 09:00-17:30 שישי אחת ל-13 שבועות שליטה מלאה בשפה העברית, שליטה מלאה בכלי האופיס- Outlook+ teams. ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים- חובה. ראש גדול, חרוצה, מוסר עבודה גבוה. ימים א-ה' בשעות 09:00-17:30 שישי אחת ל-13 שבועות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14808
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, דרוש/ה מזכיר/ה למנהלת המחלקה המשפטית ומזכירת החברה - תמיכה וסיוע בתהליכים ארגוניים במחלקה, ובכל פעילות / פרויקט אחר בתחום פעילות המחלקה ובהתאם לצורך העולה בכל עת,
- זימון ישיבות הדירקטוריון וועדותיו, הפצת חומרים לדירקטוריונים ולרשות ני"ע, דיווח לרשות ני"ע על החלטות דירקטוריון הנוגעות לשינוי כללי הבורסה, וכן תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למנהלת המחלקה.
- התפקיד הינו בכפיפות למנהלת המחלקה המשפטית ודורש דיסקרטיות ויכולת עבודה תחת לחץ.
דרישות:
- השכלה אקדמית רלבנטית - יתרון משמעותי. עדיפות לבעלי רקע משפטי.
- לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה. יתרון לניסיון במחלקה משפטית או במזכירות חברה ציבורית.
- שליטה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
- יכולת ארגונית וניהולית גבוהה.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
- דיסקרטיות ושמירה על סודיות.
- שליטה מלאה בכתב ובע"פ, עברית ואנגלית.
- יכולת עבודה תחת לחץ, סדר ודיוק בפרטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומנים ותיאום פגישות הזמנת ציוד משרדי אדמניסטרציה שוטפת אורנטציה טכנולוגית-חובה ניסיון בתפקיד דומה-יתרון משמעות
דרישות:
אורנטציה טכנולוגית-חובה ניסיון בתפקיד דומה-יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7806436
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
משרה: מנהלת אדמינ' ועוזרת אישית סוג חברה: משרד עו"ד בוטיק למתן שירותים לתושבי חוץ מיקום: א.ת.רעננה אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, מיקום ישיבה: משרד היקף המשרה: א'- ה': 2*9-18, 2*9-15, 1*9-16:30 משימות: טלפונים, קביעת פגישות, תיוקים, הגשות, שליחויות, קבלות ניהול שוטף של האדמיניסטרציה של המשרד העברת המשרד לתוכנת ניהול חדשה ושירותים דיגיטליים סיוע לעו"ד בכל תחומי עיסוקה
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה אנגלית ברמת שפת אם – חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי ומזכירותי לפחות 10 שנים – חובה ניסיון ממשרד עו"ד – חובה רמת תפעול גבוהה של תוכנות office, עודכנית הגשת מועמדות: יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת: [email protected]**יש לציין קוד משרה 'ואלרי'** (רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Jואלרי
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד בפתח-תקווה מחפש מזכיר/ה למחלקת הליטיגציה. התפקיד כולל: ניהול יומנים ותיאום פגישות מענה טלפוני וקבלת לקוחות מענה אדמיניסטרטיבי שוטף למחלקה
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם ממשרד עו"ד - חובה שליטה ביישומי Office יציבות תעסוקתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7974976
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול בת"א מחפש פרליגל נדל"ן למשרה בימים א'-ה', 9 שעות. התפקיד כולל: טיפול בהעברת זכויות בפרויקטים נדל"ניים רישומי בתים משותפים סיוע בפתיחת חשבונות נאמנות
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה היכרות עם תחום הנדל"ן ניסיון ברישומי בתים - יתרון משמעותי חריצות, מסירות, שירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7958041
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול בת"א מחפש פראליגל למחלקת הליטיגציה - משרה מלאה ימים א'-ה' בשעות 9:00-18:00 (יש מעט גמישות). התפקיד כולל: עזרה משפטית במחלקה הגשות ובירור החלטות סידור מכתבי תביעות, קלסרים, צילומים וכריכות
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה טובה - חובה ניסיון קודם ממשרד עו"ד - יתרון תואר ראשון - יתרון זמינות לטווח ארוך דיוק, סדר וארגון, אחריות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7924225
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מענה לטלפונים , תיאום פגישות , מענה במיילים , תיוקים מסמכים וכ'ו . שעות עבודה- 15:00-20:00 שכר: 50 ש"ח לשעה + נסיעות
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה . זמינות למשרה בשעות הערב בלבד .
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
66044
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|