תיאור תפקיד:
אנו מחפשים נציג/ת מכירות ותפעול טלפוני/ת מנוסה ומוכשר/ת להצטרף לחטיבת המכירות שלנו. המשרה מציעה שילוב של תפעול ומכירות, תוך כדי מתן מענה מקצועי ללקוחותינו, הבנת צרכיהם ומתן פתרון מותאם לקוח. המועמד/ת המתאים/ה יעסוק/תעסוק בהכנת הצעות מחיר, הפקת דו"חות ללקוחות וביצוע משימות תפעוליות תוך שמירה על שירותיות גבוהה ויכולת ניהול משימות בצורה מסודרת ויעילה. משרה מלאה 08:00-17:00, במשרדי החברה בפתח תקווה. תחומי אחריות: ביצוע תהליך מכירה טלפוני, כולל יצירת קשר עם לקוחות והבנת הצרכים שלהם. הכנת הצעות מחיר מותאמות לקוח. הפקת דו"חות ללקוחות, ניהול נתונים ותחזוקת מאגרי מידע עבודה עם מערכת פריוריטי לצורך תפעול הזמנות ונתונים אחריות על תיאום וביצוע משימות תפעוליות שוטפות מתן שירות ושימור לקוחות
דרישות:
אוריינטציה מכירתית ושירותית גבוהה ניסיון קודם במכירות טלפוניות ובתפקידי תפעול שליטה ברמה גבוהה בExcel ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי ניסיון עם הקלדה של הזמנות – חובה .ניסיון חוזי שירות יתרון משמעותי. יכולת עבודה תחת לחץ וארגון משימות באופן עצמאי תודעת שירות גבוהה ויכולת תקשורת בינאישית מעולה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531583
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית מובילה בנתניה דרוש/ה Proposal Manager תיאור התפקיד: • אחריות על תהליך הכנת הצעות מחיר ללקוחות, אל מול מחלקת המכירות והיחידה העסקית בפיתוח. • איסוף וריכוז חומרי ידע ממחלקות שונות להכנת הצעות המחיר, תכלול מסמכי הרקע, הכנת הצעות המחיר והגשה למכרזים. • קבלת דרישות לקוח ממחלקת המכירות, ביצוע בדיקות היתכנות מול מחלקת הפיתוח ומול מסמכים טכניים של איכות ורגולציות, מענה על SOW. • עבודה מול מגוון ממשקים בארגון כולל חברת הבת בארה"ב ורגולציות משפטיות בארץ ובגלובל. • הכנת מצגות והשתתפות בדיונים רב משתתפים מול הלקוחות. • קריאת חוזים ובדיקתם, קריאת מפרטים ומסמכים טכניים. • ניהול משימות באופן עצמאי. • תמיכה ביחידה העסקית במשימות השונות.
דרישות:
• השכלה אקדמאית (מנהל עסקים/הנדסה תעשייה וניהול) - חובה. • 3-5 שנים ניסיון בתפקידים מסחריים - חובה. • יכולת קריאת מסמכים וחוזים, הבנה טכנית בסיסית – חובה. • אנגלית ברמה מאוד גבוהה – חובה. • ניסיון באופיס, כולל P.P ואקסל – חובה. • פריוריטי, Salesforce– יתרון. • ניסיון מארגון יצרני/בטחוני – יתרון. • רקע טכני, ניסיון בתחום האלקטרוניקה – יתרון. • סדר וארגון, יסודיות, דיוק. • ראיה רחבה, יכולת להשתלב בסביבת עבודה מאתגרת, ינטנסיבית ומקצועית. • יכולת להתמצא בפרטים רבים ולבצע אינטגרציה בין מקורות מידע שונים. • ייצוגיות, עבודה שוטפת מול לקוחות הארגון. • יחסי אנוש ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-56000
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מתאמ/ת תפעול ורכש .אופי התפקיד- טיפול בקריאות שירות בתחום האחזקה, ביצוע דוחות חודשיים, מתן תמיכה, ניהול הזמנות רכש ועוד מה תקבלו מאתנו? - שכר גבוה!!!
- ארוחות!!!!
- משרה מלאה- רק בוקר!!!!
- תנאים טובים למתאימים/ות!!!!
- עובד/ת חברה מהיום הראשון!!
דרישות:
מה אנחנו מבקשים? -ניסיון בעבודות שירות עם לקוחות. -.ניסיון במערכת פריוריטי – יתרון. -יכולת עבודה בתנאי לחץ. -שליטה ב- OFFICE
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ליאור (כמיפל)
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Customer Management: Serve as the primary point of contact for global customers, maintaining strong relationships and ensuring high levels of service. Post-Sales Support: Coordinate requests across internal teams, including supply chain, finance, QA, and production, to meet customer needs. Sales Growth & Business Development: Proactively identify opportunities to expand business with existing and new customers, including setting up meetings and monitoring ongoing projects. Market Analysis: Conduct regional market research to identify trends and business opportunities. Process Improvement: Contribute to the optimization of internal workflows and customer support processes. Customer Engagement: Ensure customer satisfaction by providing solutions, managing expectations, and addressing inquiries in a timely manner. CRM Documentation & Reporting: Maintain accurate records of customer interactions, meeting summaries, and relevant business activities.
דרישות:
2+ years of experience in account management, partnerships, or sales within a B2B environment—preferably in the pharmaceuticals, medical devices, or life sciences sectors. Fluent in English and Hebrew (additional languages are an advantage). University degree in Life Sciences, Chemistry, Business, or a related field is preferred. Experience in export/logistics is an advantage. Experience in B2B sales or business development is an advantage.
Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to navigate scientific and technical topics. Highly organized, detail-oriented, and able to multitask in a dynamic environment. Flexibility to work outside regular hours and be on call as needed. This role is ideal for a proactive professional who enjoys working in an international setting, thrives in a technical and scientific environment, and is eager to contribute to the success of a growing company in the nuclear medicine field.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
777777
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|