שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
ע. מנכ"ל
ע. מנכ"ל
ע. מנכ"ל
מגייסת
02/04/2025
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ יוקרתית בתחום הפארמה דרוש/ה עוזר/ת אישי למנכ"ל. המשרה תתאים לבעלי תואר בכלכלה, מנהל עסקים, ארגון ושיטות, תעשייה וניהול. לתפקיד מאתגר הכולל אחריות מלאה על מגוון תחומים מקצועיים בחברה: ניתוח דוחות ובניית דוחות אקסל מורכבים. סקירת הסכמים עם ספקים באנגלית והערכתם. בניית הצעות מחיר ומעקב אחר תשלומים וחשבוניות. קידום תהליכים ועבודה עצמאית מול ספקים. כתיבת נהלים ובניית תהליכים. טיפול בביטוחים ובשכר ועוד ועוד. משרה דינאמית ומלאת עשייה ולמידה.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידים דומים - חובה שליטה באקסל ברמה גבוהה - חובה בעלי תואר ראשון בכלכלה, מנהע"ס, או"ש, תעשייה וניהול - יתרון משמעותי יכולת אנליטית, ניתוח והבנת נתונים יחסי אנוש מעולים וגישה מאד שירותית נכונות לעשייה מחוייבת וברמת ביצוע גבוהה דיוק, סדר וארגון אנגלית ברמה גבוהה משרה מלאה - 8 שעות עבודה ביום המשרה אינה היברידית ומחייבת הגעה יומיומית למשרד תנאי העסקה מעולים למתאימ/ה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. תנאים מעולים למתאימים/ות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3121
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו אלינו לתפקיד משמעותי, מאתגר ומגוון הכולל: ניהול ותיאום לוחות זמנים של שלושה מנכ"לים תיאום והתנהלות מול ממשקים פנים-ארגוניים וחוץ-ארגוניים במגוון תחומים ניהול ותעדוף משימות שוטפות עבור ההנהלה הבכירה, כולל מעקב אחרי תהליכים קריטיים ניהול אדמיניסטרציה שוטפת של המשרד יוזמה למציאת פתרונות יצירתיים לניהול יעיל של משימות מורכבות ולוחות זמנים צפופים.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד עוזרת אישית להנהלה בכירה שליטה בתוכנות אופיס יכולת עבודה והתמודדות במצבי לחץ הגדלת ראש ויצירתיות במענה לבעיות יכולת עבודה עצמאית ותיעדוף משימות שרותיות ויחסי אנוש מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00014
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית צפונית דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל יד ימינו של המנכ"ל ומסייע/ת בניהול שוטף של משימותיו, בתיאום בין מחלקות, בהובלת פרויקטים אסטרטגיים, ובביצוע מעקב אחר יישום החלטות הנהלה. 1 .תמיכה אדמיניסטרטיבית וניהול משרד המנכ"ל o ניהול יומן פגישות ותיאום לו"ז עבור המנכ"ל. o הכנת חומרים לפגישות הנהלה, כולל מצגות, סיכומים וניתוחי נתונים . o טיפול בהתכתבויות רלוונטיות (מיילים, דוחות, מסמכים רשמיים). 2 .ריכוז ומעקב אחר משימות הנהלה o תיעוד ישיבות הנהלה והפצת סיכומי דיון ופעולות נדרשות. o מעקב אחר ביצוע משימות שהוגדרו למנהלים השונים ועדכון המנכ"ל בהתקדמות. o תיאום בין מחלקות לטובת קידום פרויקטים אסטרטגיים של החברה. 3 .תפעול ולוגיסטיקה o תיאום נסיעות, כנסים ואירועים עסקיים עבור המנכ"ל. o אחריות על סידורי אירוח למבקרים חשובים.
דרישות:
לפחות 5-3 שנים בתפקיד דומה, רצוי בארגון תעשייתי או טכנולוגי. תואר ראשון רלוונטי (מנהל עסקים, משפטים, הנדסה תעשייה וניהול, או תחום דומה) – יתרון. יכולת ארגון וניהול משימות בריבוי ממשקים. שליטה מלאה ביישומי אופיס.(PowerPoint, Excel, Outlook) כישורי תקשורת וניסוח ברמה גבוהה בעברית ואנגלית. דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת עבודה עצמאית ועמידה בלחצים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2561
אזור:
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון
|
תיאור תפקיד:
לחברת אמי מתום למשרדנו בחיפה דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה תיאור התפקיד:- ניהול יומנים ותיאום פגישות
- עבודות אדמיניסטרציה שונות, כולל הדפסות והכנת מצגות
- סיוע בהכנת מרכזים כולל טיפול בהגשות והצעות מחיר.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה
- 3 + שנות ניסיון
- שליטה מלאה בתוכנות Office, כולל הכנת מצגות בתוכנת Power Point
- יכולות גרפיות -יתרון
- ידע בהכנת מכרזים – יתרון
- עברית ברמה גבוהה, כולל יכולת התבטאות וניסוח בצורה רהוטה
- אנגלית ברמה טובה מאד – כתיבה ודיבור
- זיקה טכנולוגית, כולל ידע ברשתות חברתיות - יתרון
- אחראית, ייצוגיות , "ראש גדול" ,משימתית "שגר ושכח" תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: בניית תוכניות עבודה שנתיות ורבעוניות בהתאם ליעדי הארגון מעקב אחר ביצוע המשימות ועמידה ביעדים ניתוח נתונים, הפקת דוחות וטיוב תהליכים עבודה שוטפת עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים תמיכה אדמיניסטרטיבית בפרויקטים ותהליכים חוצי ארגון
דרישות:
תואר אקדמי- חובה ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי שליטה גבוהה באקסל ובמערכות מידע ארגוניות יכולת ניתוח נתונים והצגתם באופן ברור כישורי סדר, ארגון וניהול זמנים יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Z-WORK
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין בירושלים דרוש/ה מנהל/ת משרד לתפקיד אחראי ומגוון בסביבה נעימה. תיאור התפקיד: - ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ותפעולו השוטף
- ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות
- טיפול בחשבוניות, ניהול ספקים והתנהלות מול רשויות רלוונטיות
- מענה טלפוני ודוא"ל, תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וגורמים חיצוניים
- אחריות על תיוק, סידור וניהול מסמכים משפטיים
- תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המשרד
דרישות:
- ניסיון קודם באדמיניסטרציה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי Office ומערכות ממוחשבות
- יכולת עבודה תחת לחץ, ניהול משימות מרובות ועמידה בלוחות זמנים
- כישורי סדר, ארגון ודיוק בפרטים
- יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
Y-LAW
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת חטיבה תיאור התפקיד: לחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל דרוש/ה מזכיר/ת חטיבה. התפקיד כולל: 1. איוש עמדת המזכירות וסיוע אדמיניסטרטיבי כללי- טיפול במסמכים, תיאום פגישות, מענה למיילים וכד'. 2. ניהול יומן סמנכ"ל החטיבה ויומנים של מנהלי המחלקות. 3. מענה טלפוני לגורמים חיצוניים ופנימיים הבאים במגע (כגון ספקים, לקוחות וכו') עם החטיבה. 4. הכנת מצגות וחומרי רקע, סיכומי ישיבות, מעקב אחרי ביצוע. 5. יד ימינו של סמנכ"ל החטיבה וסיוע בכל הנדרש. המשרה ממוקמת בת"א - משרה מלאה.
דרישות:
1. ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקידי ניהול לשכה/ מזכירות/ ניהול משרד - חובה 2. שליטה מלאה ב- outlook וביישומי - Office חובה 3. התנסחות בעברית בכתב ובע"פ ברמה גבוהה מאוד- חובה 4. אנגלית ברמה טובה –יתרון משמעותי 5. היכרות עם תוכנת ה - SAP – יתרון 6. אחריות ומקצועיות, יסודיות, דיסקרטיות ואמינות ברמה גבוהה 7. סדר וארגון, יכולת ניהול זמנים, יוזמה (פרואקטיבית), יכולת לנהל דוחות 8. יחסי אנוש ותודעת שירות מעולים, זמינות גבוהה , ראש גדול ומוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
999
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת שיווק נדלן מצליחה בתל אביב דרוש/ה מנהלת משרד בכירה עם ידע בהנהלת חשבונות העבודה כוללת: תיאום פגישות, מענה טלפוני, הכנת חומר להנה"ח, הכנת משכורות, קבלת קהל, מענה לספקים ימים א-ה עבודה במשרה מלאה/ חלקית 09:00-15:30 או 09:00-17:00 שכר 13,000 - 14,000
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת משרד בכירה ניסיון בעבודה עם אקסל ברמת חישובים ניסיון בהכנת חומר להנהלת חשבונות כולל משכורות אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
J-3273
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לפירמת עו"ד מובילה בת"א
יושבים על קו רכבת התפקיד כולל: ניהול יומן, טיפול בעניינים אישיים ואדמיניסטרציה שוטפת. תנאים: משרה מלאה, 5 ימים בשבוע בין השעות 9:00-18:00. שכר ותנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
תואר ראשון - חובה! ניסיון קודם של 3 שנים לפחות - חובה. אנגלית - רמה טובה מאוד. שליטה בOFFICE - בעיקר אווטלוק. יחסי אנוש מעולים! סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51139
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. אנו חברת הייטק הקיימת מעל ל 30 שנים, המובילה בעולם בניהול המשאב האנושי בארגון. סניפנו ממקומים ברחבי העולם (צרפת, ארה"ב, אנגליה ועוד...) כאשר המטv המרכזי נמצא בישראל, במתחם העסקים החדש והיוקרתי ב.ס.ר סיטי בפתח תקווה. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל תחומי אחריות : ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים. יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון ניתן להגיע ברכבת הקלה שמגיעה ישירות לבניין החברה - קלי קלות. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה. שירותיות ויחסי אנוש טובים. תפעול ואדמיניסטרציה. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת יזמות ובניה ותיקה דרוש/ה מזכיר/ת חברה ועוזר/ת אישית למנכ"ל. התפקיד כולל ניהול אדמיניסטרטיבי ולהיות יד ימינו של המנכ"ל. טיפול ביומן ותאומי פגישות, השתתפות בפגישות בהתאם לצורך, הכנת סיכומי פגישות. ביצוע משימות מגוונות, בקרה שוטפת, הכנת חומרים לפגישות. מענה טלפוני, הכנת מצגות, הזמנת טיסות ומקומות אירוח, תאום השתתפות בכנסים. משרה מלאה ברמת גן.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה דיסקרטיות, לויאליות, יסודיות, יכולת עבודה עצמאית תקשורת בינאישית טובה, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3161
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד דובר/ת אנגלית למשרד עו"ד בירושלים. התפקיד כולל ניהול ותיאום כלל הפעילות המשרדית והתפעולית, הבנה מעמיקה של מטרות המשרד ויישומן בפועל, יצירת סדר, שיפור תהליכים ותפעול חכם שמייעל את עבודת הצוות. כמו כן, נדרש לנהל את התקשורת הפנימית בין אנשי הצוות והקשרים מול לקוחות וספקים, לגייס, להכין וללוות צוות נוסף לפי הצורך, ולנהל זמן, יומן ומשימות של בעלי המשרד. שעות העבודה הן 09:00-15:00 (גמיש). שכר: 12,000-15,000 ש"ח ברוטו, תלוי בוותק וביכולות.
דרישות:
דרישות: ניסיון קודם בניהול משרד – חובה, יכולת ניהולית מוכחת, אחריות וראייה מערכתית, יוזמה, ראש גדול ויכולת הנעה עצמאית של משימות ותהליכים, כישורי תקשורת מצוינים לניהול הקשרים הפנימיים והחיצוניים של המשרד, סדר, דיוק ויכולת תיעדוף משימות בצורה חכמה, הבנה בתהליכי עבודה, ניהול צוות ותפעול שוטף, אנגלית ברמה גבוהה – בכתב ובעל פה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
J-3261
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתל אביב דרוש/ה עוזר/ת סמנכלית כספים משרה מלאה תנאים טובים מאוד
דרישות:
ניסיון באקסל ניסיון כעוזר/ת אישי/ת ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון ניהול לו"ז סיכום פגישות מענה לטלפונים/מיילים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00177
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
החברה המונה כ-70 עובדים עיקר התפקיד: עוזרת אישית למנכ"ל - סידורים אישיים, תזכורות ועדכונים לגבי אירועים, זימון פגישות וישיבות. "אם הבית" חשיבות גדולה לגישה – ראש גדול, חיפוש ומציאת פתרונות לכל בעיה, מתן מענה לכל נושא ובזמן. ניהול ספקים והוצאות שוטפות - מעקב אחרי הוצאות, טיפול בצ’קים ומעקב אחרי ספקים. תחזוקה - עבודה מול אנשי התחזוקה, אחריות לנראות המשרדים. משרה מלאה ראשון עד חמישי - 9:00-18:00
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה סדר, ארגון ואחריות אישית ברמה גבוהה מאד. אחריות ורצינות. אסרטיביות. יחסי אנוש מעולים. אנגלית ברמה גבוהה. שליטה בתוכנות OFFICE. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00040
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פירמת עו"ד מובילה במרכז מחפשת עוזר/ת אישי/ת לאחד השותפים הבכירים בפירמה - משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00. התפקיד כולל: תיאום פגישות מרובות משתתפים עדכון חיובי שעות במערכת ייעודית טיפול ומעקב אחר משימות שוטפות ומשתנות ניהול לו"ז עמוס וגמיש של אחד השותפים הבכירים סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בכל תחומי הפעילות המקצועית
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנהל/ת בכיר/ה - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה מלאה ביישומי Office יכולת ארגון וניהול זמן, שירותיות, יסודיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8415801
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|