תיאור תפקיד:
• ניהול זירות ופרופילים דיגיטליים של מותגים בארגון.
• עריכה, יצירה וכתיבת תוכן עבור המותגים השונים.
• מענה ללקוחות ומעקב אחר אזכורים ותגובות בזירות השונות.
• הכרות חזקה ברשתות החברתיות, מגמות, וטכנולוגיות חדשות.
• התאמת תוכן גלובלי ולוקאליזציה של תכנים לשוק המקומי, לרבות עבודה והכוונה של אנשי מקצוע במידת הצורך.
• אופטימיזציה של זירות המותגים בפלטפורמות והכלים הדיגיטליים השונים.
• הכנת גאנט פוסטים שוטף העונה לבריף מנהלי המותג.
• ניהול, בקרה ומעקב אחר הקמפיינים הממומנים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות (יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, גוגל אדס וכו׳)
• הפקת דו"חות תקופתיים ותובנות לצורך למידה, שיפור והתאמה במידת הצורך.
• ליווי ועבודה ישירה מול מנהלי המותגים בכל הקשור לשיווק ברשתות החברתיות.
• יצירת שיתופי פעולה עם משפיענים, קבוצות ויצרני תוכן לצורך חשיפה והפקת תכנים למותגים.
• עבודה ישירה מול חברות המדיה ובקרה על ביצועי הפוסטים הממומנים.
• הובלה משותפת של אסטרטגיית ניהול השיווק של המותגים עם מנהלי המותגים.
• עבודה מול אנשי הקשר בקרב הספקים מחו"ל והשתתפות בפגישות שיווק עם הספק.
דרישות:
• תואר ראשון - חובה
• ניסיון של שנתיים בעולמות הפרסום והשיווק הדיגיטלי.
• ניסיון בהובלת מסעות לקוח בדיגיטל וקמפיינים במשרדי פרסום (יתרון)
• תשוקה וסקרנות לטכנולוגיות, טרנדים, פלטפורמות וכלים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי.
• יצירתיות, יכולת כתיבה, עריכה וניסוח גבוהות בשפה העברית.
• יכולת למידה מהירה, עצמאות, סדר וארגון בשילוב עבודת צוות
• שליטה מלאה באנגלית (דיבור וכתיבה) - חובה!
• אוריינטציה לעולם העיצוב
• ניסיון וידע ויכולת הפקת תכנים עצמאית - יתרון משמעותי
• ידע ב-Photoshop וקאנבה- יתרון