תיאור תפקיד:
טיפול בפניות וריכוז תקלות מקצה לקצה, עד למתן מענה איכותי למשתמש תוך עמידה ביעדי השירות מענה לפניות היחידה לפניות הציבור תמיכה בתהליכי עבודה בנקאיים ותפעוליים במסגרת שינויים במערך הסניפים עדכון נתונים בטבלאות DPT בסביבת היצור ממשקי עבודה מול לקוחות וגורמים שונים בחברה אחריות על גיבוש פתרון ובקרה שוטפת אחר משימות עד לסגירת מעגל טיפול
דרישות:
ידע בתוכנות אופיס-חובה ידע בתהליכי עבודה בנקאיים- פתיחת חשבון\ מט'י\ אשראי\ משכנתאות-יתרון רקע אקדמאי-יתרון
תודעת שירות גבוהה יכולת עבודה בצוות כושר ביטוי גבוה בע'פ ובכתב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02328
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|