תיאור תפקיד:
קבוצת אשטרום מגייסת תומך.ת help desk התפקיד כולל: מתן תמיכה פנים ארגונית לסביבה מרובת משתמשים. עבודה עם חדרי מולטימדיה. אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה ועוד. תמיכה שוטפת בסביבת Windows. ניהול שוטף ותחזוקה של כל תשתיות ה-IT בארגון.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך: -לפחות 2-3 שנות ניסיון במתן תמיכה טלפונית ופרונטלית מול משתמשי קצה. -ניסיון מוכח בניהול משתמשים ומתן הרשאות (ActiveDirectory, Office365 לרבות Exchange). - ניסיון בהתקנת ציוד קצה, טיפול אחזקה ותקלות רשת. -ניסין בעבודה עם מערכות הפעלה Windows ועם שרתים בגרסאות 2012-2019. -ניסיון בעבודה עם מרכזיות טלפוניה VoIP - יתרון. -ניסיון בעבודה עם חדרי מולטימדיה - יתרון. מיקום המשרה – מגדלי לייף, בני ברק. משרה מלאה ימים א'-ה', כוננות ערב אחת לשבוע וכוננות שישי אחת לחודש וחצי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3798
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|