סיפור הצלחה - אסיה טומילוב, אשת תמיכה, 012 קווי זהב / הילה יעקובי

אסיה טומילוב מצאה את עבודתה בחברת 012 קווי זהב באמצעות אתר ג'ובנט.

אסיה, בת 27, אם לילד, החלה לעבוד במוקד התמיכה של קווי זהב לפני כחצי שנה, לאחר חופשה ממושכת בביתה. לפני כן היא עבדה בחברת מלגם 5 שנים כאחראית על תחום קריאות שעוני מים. בצבא היתה בממר"מ ושם למדה מחשבים.

אסיה מספרת:
"אחרי 10 חודשים בבית, החלטתי שאני רוצה לחזור לעבוד".

על תהליך החיפוש:
"הפצתי את קורות החיים שלי במספר אתרים, בעיקר במודעות דרושים בג'ובנט. שמעתי על האתר לפני כן. את החיפוש ביצעתי עפ"י נושאים, חיפשתי תחת מחשבים – שירות לקוחות, תמיכה. חיפשתי משרה שתאפשר לי לעבוד גם מול בני אדם וגם מול המחשב. בשלב מאוד התחלתי של התהליך, התקשרו אלי מ-012 קווי זהב, זימנו אותי לראיון ול-4 מבחנים. עברתי את כל השלבים והתקבלתי. לאחר שהתקבלתי עברתי כאן בחברה קורס הכשרה ולאחריו התחלתי לעבוד. מרגע שפירסמתי את קורות החיים שלי ועד שזומנתי לראיון עבר כשבוע, התהליך היה מאוד זריז".


אסיה טומילוב במשרדי 012 קווי זהב

על הקורס:
"הקורס ארך כחודש והיה מאוד אינטנסיבי וקשה, גם בגלל דחיסות החומרים וגם בגלל ריבוי המבחנים. למדנו בקורס הרבה מאוד נושאים – רשתות, מודמים, דואר, כלים, וכל הידע הנדרש על מנת שנוכל לבצע את תפקידנו במוקד התמיכה על הצד הטוב ביותר".

אודות החברה:
012 קווי זהב נרכשה לפני כשנה ע"י סמייל אינטרנט זהב - אחת מחברות התקשורת המובילות בישראל. החברה מציעה שירותי אינטרנט, טלפוניה בינלאומית ופנים ארצית, ושירותי תקשורת נתונים למגזר הפרטי ולמגזר העסקי וכן לספקי תקשורת מקומיים ובינלאומיים. שירותי האינטרנט של החברה כוללים שירותי פס רחב, שירותי ערך מוסף מבוססי אינטרנט, תקשורת נתונים, חוות שרתים ושירותי אינטרנט אלחוטיים במוסדות ובמקומות בילוי ברחבי הארץ. שירותי הטלפוניה כוללים שיחות מקומיות בטכנולוגיית vob (העברת קול באמצעות קו אינטרנט מהיר adsl או כבלים) ושיחות בינלאומיות לחו"ל כולל כרטיסי חיוג ושירותי רומינג (נדידה). החברה חולשת על כשליש משוק האינטרנט ושוק הטלפוניה הבינלאומית בישראל.

על העבודה:
"מכיוון שמוקד התמיכה פעיל 24 שעות, יש גמישות רבה מבחינת שעות העבודה, עבורי זה מאוד נוח.
אין לי עמדה קבועה, ואין לי בעיה עם זה, להיפך זה מאפשר לי תקשורת עם יותר אנשים, כי כל פעם אני יושבת ליד מישהו אחר.
בחודש הראשון העבודה היתה מאוד מלחיצה, כי לא הרגשתי עדיין בטוחה שאני יודעת לענות על כל השאלות ולפתור את כל הבעיות, אבל כל הזמן יש אנשים בשטח, יותר מנוסים, שעוזרים למוקדנים המתחילים. תמיד יש אל מי לפנות ובמי להיעזר במידת הצורך".

על התקשורת עם לקוחות:
"רוב התקלות קורות לאנשים, במחשב שלהם, בגלל הידע המצומצם שלהם במחשבים. אני שמחה ונהנית לעזור לאנשים, למרות שיש לפעמים לקוחות שמדברים לא יפה.
בסופו של דבר אם אנשים נחמדים אלי או לא, זה תלוי גם בי. אם אני עונה להם בהרגשה טובה, הם מרגישים את זה ומגיבים לזה. רוב האנשים שפונים נחמדים אלי וטוב לי לדעת שאני עוזרת לאנשים".
 
על האווירה בחברה:
"יש כאן תחושה טובה, נעים לי לבוא לעבודה. אנשים פה מחייכים, נעימים.
במוקד עצמו מאוד נעים, סביבת העבודה מאוד כיפית. רוב האנשים צעירים ונחמדים.
יש כאן אפשרויות קידום רבות וקצב קידום מהיר מאוד יחסית.
אני עוברת כאן הרבה קורסים שמאפשרים לי להרחיב את הידיעות שלי לעוד תחומים.
אני מאוד מרוצה ורוצה להתקדם בתוך החברה".


לסיפורי הצלחה נוספים לחץ/י על 'כתבות תעסוקה'

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך:

> מחפשים עבודה? 
>
מחפשים עובדים? 
> כתיבת קורות חיים

הצטרפו להצלחה של כולם בג'ובנט.

לכתבה באנגלית

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!