קצת על מרלין תקשורת**
מרלין תקשורת בע"מ פיתחה פתרון לפרסום טקסט מפולח בתוצאות חיפוש ואתרי תוכן. הפתרון מבוסס מכרז עבור כל ביטוי חיפוש והתשלום הינו עבור כל הקלקה המנוכה מ"בנק קליקים" שרוכש המפרסם. הפתרון מבודל מפתרונות קיימים: שיוך לקטגוריה, צפייה בהצעה של 5 המתחרים העליונים , שירות לקוחות טלפוני ועוד. למרלין אלפי מפרסמים והמספר גדל במהירות. החברה פונה בעיקר לשוק ה- SOHO לו לא היה פתרון עד כה בשל סף כניסה גבוה בפורטלים, חוסר אפשרות של הפורטל להתחייב לדירוג קבוע של הקמפיין, נוסח קבוע של הקמפיין לאורך חייו וכן מספר ביטויי חיפוש מוגבל לכל מפרסם. מרלין יצרה רשת של מאות אתרים וביניהם YNET, MSN, נענע, גלובס, דה-מרקר ועוד. המשמעות- בתוצאות החיפוש/עמודי התוכן של אותם אתרים יופיעו קמפיינים רלוונטיים ממערכת מרלין.