תיאור תפקיד:
לארגון מוביל במרכז (ליד עזריאלי) דרוש/ה מזכיר/ת שותפים התפקיד כולל: ניהול יומני שותפים, איוש עמדת הקבלה (עם שתי מזכירות נוספות), מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת, אירוח פגישות ועוד. תנאים: משרה מלאה א'-ה' 8:00-17:00 או 9:00-18:00. שכר 10,000 ש"ח + נסיעות קליטה ישירה לארגון! תנאים מעולים (ארוחות מסודרות, נופש לחו"ל).
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות - חובה (ניתן ניסיון מהשירות הצבאי). אנגלית ברמה טובה (כתיבה ודיבור). אחריות, יחסי אנוש טובים, גישה שירותית שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50548
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן מובילה ברעננה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים התפקיד כולל- עבודה בצוות של 4 מנהלות חשבונות התנהלות מול ספקים, חשבוניות, עבודה על מערכת פריוריטי תנאים: משרה מלאה א-ה 8:00-17:00 שכר 12,000 + נסיעות קליטה ישירה לארגון!
דרישות:
ניסיון בתחום הספקים - חובה ניסיון בפריוריטי/ SAP - חובה תעודת הנה"ח- חובה יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים , שירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50415
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
ליבואנית רכב מובילה בר"ג דרוש/ה נציג/ת נסיעות מבחן התפקיד כולל: ביצוע נסיעות התרשמות ללקוחות פוטנציאליים. מסירות רכב ללקוח וכו'. תנאים: משרה מלאה, א'-ה' 08:30-17:00, שישי לסרוגין. שכר בסיס גבוה + עמלות + שעות נוספות. תנאים מעולים!! חדר אוכל, חניה, אירועי חברה, אפשרויות קידום וכו'.
דרישות:
רישיון נהיגה בתוקף - חובה! שירותיות, יחסי אנוש טובים! ניסיון בעבודה פרונטלית מול לקוחות. זמינות מידית!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49422
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בר"ג דרוש\ה עוזר\ת חשב תיאור התפקיד :הכנת דוחות כספיים מאוחדים, דוחות ניהוליים ומצגות הכנת תקציב ותוכנית עבודה שנתית לקבוצה ניתוח ובקרה על הדוחות הכספיים והתקציב של החברות הבנות בארץ ובחו"ל אחריות בתחום ה-ISOX שותף לבניית תהליכי עבודה חדשים באגף הכספים ממשק עבודה עם אנשי הכספים בחברות הבנות בארץ ובחו"ל, רואי חשבון, גורמי מטה שונים ועוד היקף המשרה: משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 קליטה ישירה לחברה ! נא לציין ציפיות שכר תנאים מעולים למתאימים - קרן השתלמות, סיבוס, אופציות קידום וכו
דרישות:
תואר ראשון במינהל עסקים/כלכלה - חובה ניסיון בביקורת חברות ציבוריות - חובה ידע ושליטה מלאה ב-IFRS – חובה ניסיון באיחוד דוחות כספיים– חובה הכרת דיני המס - חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס (בדגש על אקסל) – חובה אנגלית ברמה טובה – חובה התמחות בתחום הנדל"ן – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50268
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גדולה בהרצליה דרוש\ה אחראי\ת רכש, תקציב ובקרה תיאור המשרה: איש קשר לכל תחום החיובים אל מול הספקים והלקוחות, כולל גיול חובותניהול הסכמי שירות שנתיים מול הספקים. העלאת חשבוניות, הזמנות לקוח והזמנות רכש לספקים בצורה נכונה, בזמן ובהתאם לדרישות החברה מעקב, דיווח ומעקב אחר חשבוניות לא משולמות (גיול חובות) של כלל לקוחות היחידה העסקית. העלאת תקציבי לקוח למערכת ה- ERP ועדכון שלהם. מעקב וביצוע תהליכי בקרה מול הצוותים בנוגע לעמידה בתקציב, העלאת חשבוניות, חיובים, סגירת הזמנות וכל אמצעי אחר על מנת להבטיח עמידה מלאה בדרישות. הבנת החוזה מול כל לקוח , כולל תנאים מסחריים לחיוב . היקף המשרה: משרה מלאה 08:30-17:30 עבודה במשרד באופן מלאאפשרות לעבודה באזור הרצליה / חיפה תנאים סוציאליים מלאים, כולל קרן השתלמות וסיבוס נא לציין ציפיות שכר
דרישות:
השכלה - תואר ראשון – יתרון ניסיון קודם ברכש וניהול תקציב מיומנויות מחשב גבוהות, עם ניסיון ב Excel / power Point ו Outlook אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה! ידע במערכות ERP (Priority / SAP / אחר)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50483
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לאתר בטחוני באיזור גבעתיים דרוש/ה פקיד/ת תפעול! תיאור התפקידהוצאת דוחות יומיים, מעקב אחר סטטוס תקלות ואחזקה, אדמיניסטרציה שוטפת, מתן מענה לפניות טכנאים, ניתוב קריאות בין הטכנאים, הוצאת הזמנות וחוזים, טיפולי באישורי כניסה וסיווגי ביטחון וכו' תנאים:משרה מלאה בין הימים א-ה בין השעות 8:00-17:00 או 7:00-16:00 תנאים מעולים למתאימים/ות! נא לציין ציפיות שכר!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי (פקידות או מזכירות או ניהול משרד)- חובה שליטה ביישומי מחשב OFFICE -חובה ניסיון במערכת פריוריטי – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50479
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בררעננה דרוש/ה קניינ/ית רכש התפקיד כולל ביצוע הזמנות רכש, עבודה שוטפת עם ספקים וקבלנים בארץ ובחו"ל ביצוע מכרזים, ניהול מו"מ והכנת הסכמים עם ספקים וקבלנים. הפקת דו"חות, הצעות מחיר, עמידה בתקציב ובלו"ז משרה מלאה א-ה 8:00-17:00 לאחר חפיפה ניתן לעבוד יום מהבית שכר 12,000-13,000 + נסיעות קליטה ישירה לארגון תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה חובה הנדסאי /ת בניין או תעשיה וניהול - יתרון. ניסיון קודם בעבודה מול ספקים. שליטה ביישומי האופיס יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי ממשקי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50336
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותפעול
במסגרת התפקיד: עבודת בק אופיס ותפעול, טיפול בניירת, טיפול בהזמנות נכנסות והכנה להפצה, שירות לקוחות פנים ארגוני ועוד. תנאים עבודה בין השעות 08:00-16:00, יום עבודה אחד בשבוע בין השעות 12:00-20:00 ימי שישי לסירוגין 08:00-13:00 קיימת גמישות לסטודנטים/יות
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד מעולמות האדמיניסטרציה/בק אופיס/שירות/תפעול ידע ביישומי Office אנגלית ברמה טובה (קריאה). תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בסביבה דינאמית ומרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49737
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוניות לחברת תוכנה בתל אביב במעבר לפתח תקווה ליד רכבת תיאור התפקיד: מכירה טלפונית ללקוחות עיסקיים, ביצוע בקרה ומעקב אחר הצעות מחיר, הזנת נתונים במערכת crm. עבודה בצוות קטן 3 אנשי מכירות. תנאים: ימים א'-ה' 8:00-16:00 או 9:00-17:00 שכר בסיס גלובלי + בונוסים. הגנת שכר ל3 חודשים ראשונים. קליטה ישירה לחברה!
דרישות:
ניסיון מוכח של שנה-שנתיים במכירות טלפוניות - חובה. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים. יכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה לארגון בראש העין עדיפות לתואר ראשון עדיפות לחשבונאות/יועצ/ת מס. מנהלת חשבונות בצוות, התפקיד כולל ביצוע הנה"ח בנקים, ספקים, לקוחות, גבייה, עזרה לסמנכ"לית כספים וכו'. משרה - 8 שעות עבודה. נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך. שכר 15,000-17,000 ₪ קליטה לארגון
דרישות:
השכלה – מנהל/ת חשבונות סוג 3 חובה תואר ראשון עדיפות לחשבונאות/יועצ/ת מס-יתרון ניסיון עבודה כמנהל/ת חשבונות בחברה-חובה לפחות 10 שנות ניסיון (עדיפות מתחום הנדל"ן והבנייה). הכרות טובה עם מערכת SAP - יתרון ניסיון מלא בהנהלת חשבונות – בנקים, ספקים, לקוחות, גבייה וכו'. נכונות לביצוע משימות נוספות בתחום הכספים מעבר להנה"ח – עוזרת לסמנכ"ל הכספים ניסיון בסביבה ממוחשבת עם דגש על אקסל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49446
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מתאמ/ת תפעול ובק אופיס בתום המותגים לחברה קמעונאית מובילה בהרצליה תיאור התפקיד
: מעקב אחר תוצאות מכר ועמידה ביעדים, מתן מענה יומיומי לסניפי הרשת בכל החזיתות, תפעול פריטים קטלוגי ולוגיסטי באופן שוטף, תיאום הפקת חומרי הדרכה, יחסי ציבור ופרסום, התנהלות מול ממשקים רוחביים עם מגוון מחלקות המטה – פרסום, יבוא, לוגיסטיקה ועוד. תנאים: משרה מלאה שכר 10K + ארוחות, חניה ועוד תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון בעבודה על מערכות אופיס יכולת עבודה תחת לחץ ומול מספר גורמים במקביל מוטיבציה גבוהה ומוכנות לעבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49962
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת גביה לחברה גלובלית בפתח תקווה התפקיד כולל: ניהול תהליכי גבייה מול לקוחות עסקיים- עולם הבנייה, קבלנים חברות בנייה וכו'. עבודה מול סוכני מכירות, שירות לקוחות וממשקים נוספים מכל מחלקות הארגון. עבודה עם תוכנות מערכות מידע שונות לרבות אופיס, ובפרט אקסל. תנאים: שכר 11,500- 12,000 ש"ח ברוטו בחודש משרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 תנאים מעולים! לאחר תקופת ההכשרה ישנה אפשרות לעבודה היברידית
דרישות:
היכרות מעולה עם תוכנות אופיס מיומנות גבוהה באקסל(ניתוחים, pivot וכו') – חובה! (ייבדק בראיון) ניסיון בגבייה ואשראי – שנתיים לפחות יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים תעודת מנהל/ת חשבונות- יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49988
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני . החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר תיאור התפקיד: עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת. התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות. מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים. תנאים: א'-ה' 8:00-16:00. ו10 שעות נוספות בחודש (לא חובה) קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה. יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין מוביל ויוקרתי בת"א דרוש/ה מזכיר/ת ערב! - קו רכבת
התפקיד כולל: אדמיניסטרציה שוטפת. תנאים: ימים א'-ה' 15:00-20:00. 50 ש"ח לשעה. קליטה ישירה לארגון!
דרישות:
ניסיון קודם - יתרון יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה תחת ריבוי משימות.
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
50263
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת תיאומי פגישות לסוכנות ביטוח מובילה בגבול רמת גן! העבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, טיפול בטפסים, מעקבים, הוצאת חומרים מהמערכת. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 8:00-16:30, בלי שישי! שכר בסיס -38 ש"ח לשעה + כ-1,000 ש"ח בונוס חודשי + נסיעות!!! הזדמנות להיקלט בסוכנות ביטוח משפחתית באווירה טובה ולהנות מתנאים מעולים! מענק התמדה שנתי!!
דרישות:
שליטה ביישומי האופיס. יחסי אנוש טובים, שירותיות, תקתקנות.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
49728
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|