תיאור תפקיד:
BDO האקדמיה לפיננסים גוף הלימודים הפיננסי המוביל בישראל מחפש נציגי שירות לקוחות. התפקיד כולל: מענה טלפוני שוטף לתלמידים. סיוע שוטף לתלמידי ולמרצים, בדיקות נוכחות, הודעות ותזכורות לסטודנטים אישורי הגעה לקורסים וכנסים, הכנות תפעוליות לקראת פתיחות קורסים
דרישות:
דרישות התפקיד : תודעת שירות גבוהה, יכולת מעקב והשלמת משימות שוטפות, סבלנות ויחסי אנוש טובים, בעלי מסירות וחריצות. 2-3 שנות ניסיון בתפקידי שירות לקוחות בחברה גדולה.
היקף משרה: מלאה - ראשון – חמישי, 09:00-18:00 המשרה בתל אביב במיקום מרכזי, ליד קווי רכבת ישראל והרכבת הקלה.
ביטוח מנהלים + נופשים בארץ ובחו"ל + בונוסים על בסיס חודשי. אפשרויות לקידום ועוד..
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|