תיאור תפקיד:
לחברה בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה רכז/ת שירות ומידע היקף משרה - ימים א-ה ,8:00-16:00 ש"נ עפ"י צורך מיקום -אור יהודה שכר - 7000 ש"ח + מענק התמדה מותנה בעבודה של חצי שנה התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ו- OFFICE-BACK ללקוחות בתחום תחזוקת מכשור רפואי תחומי אחריות בדיקת מסמכים נדרשים לקבלת זכאות למכשירים עדכון זכאויות במערכות השונות עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת עם מערכת ניהול מסמכים, הכוללת עדכון זכאויות, סריקה, תיוק ומעקב מתן מענה מקצועי וממוקד ללקוח על זכאותו מתן מענה לספקים
דרישות:
תואר אקדמי - יתרון משמעותי ניסיון במתן שירות - חובה (ניסיון במוקדי שירות - יתרון) ניסיון מוכח בסביבת עבודה ממוחשבת - חובה ניסיון עבודה עם מערכת PRIORITY ומערכת CRM , "מסר"– יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה דייקנות יכולת עבודה עצמאית ובצוות יחסי אנוש טובים שליטה בשפות נוספות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18405
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה. העבודה במשמרות 24/7 בוקר, ערב, לילה כולל שבתות וחגים. קבלת קהל מטופלים מאושפזים, מיון ואמבולטוריים, מענה טלפוני , מתן מענה זימון תורים טיפול בפניות ובממצאים חריגים ומשימות בק אופיס תלוי סוג משמרת.
דרישות:
יכולת עבודה בעומס ולחץ יחסי אנוש מעולים , שירותיות ומקצועיות זמינות 24/7 ניסיון קודם בארגון רפואי- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
200266
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי מוביל באילת דרוש/ה מזכיר/ה. הזדמנות להשתלב בארגון רפואי מוביל, יציב, איכותי הדואג לרווחת העובדים ומשקיע בהם. שעות עבודה ראשון עד חמישי 08:00-12:30 שני + חמישי 16:00-19:00 פיצולים.
דרישות:
ניסיון מהתחום- יתרון משמעותי אחריות אישית גבוהה, עבודה בסביבה דינאמית מרובת משימות ויעדים. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
200504
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה מזכיר.ה רפואי.ת למרכז רפואי בפתח תקווה החלפה לחל"ד המשרה חלקית. תיאור התפקיד: עבודות אדמיניסטרציה שוטפות, מענה טלפוני/פרונטלי, מעקב אחר משימות שעות: 8:00 עד 14:30 ראשון עד חמישי
דרישות:
תעודת מזכירות רפואית - חובה. בגרות מלאה או תואר ראשון - חובה. ניסיון באדמיניסטרציה או שירות לקוחות - יתרון.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
66134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
לקופ"ח ציבורית בקרית גת,להבים,נתיבות וים המלח(יש הסעות מערד) דרושים.ות מזכירים.ות רפואים.יות החלפה לחל"ד עם אופציה להשתלב בארגון התפקיד: ביטול וזימון תורים פרונטלי / טלפוני ללקוחות במרפאה , עבודות משרד שוטפות , תיקים רפואיים שכר התחלתי דרך כ״א למספר חודשים 36 ש״ח ולאחר מכן עובר לחודשי + נסיעות חופשי חודשי ימי ו’ לסירוגין כתוספת תעריף 150% בין 08:00-12:00 לבעלי תואר 200%
דרישות:
ניסיון משרדי קודם או בשירות לקוחות - חובה תעודת בגרות או תואר ראשון - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
66003
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות המרפאה. עבודה בסביבה ממוחשבת. עבודה משרדית ואדמיניסטרטיבית. מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה כגון רופאים ואחיות. שעות העבודה של 75% משרה: א: 7:30-13:30 ב: 7:30-13:30 ג: 7:30-13:30 ד: 13:00-19:00 ה: 7:30-13:30 ימי ו: לסירוגין 7:30-12:00 גמישות לשני ערבים שעות העבודה של משרה מלאה 100%: שלושה ימים בוקר בין השעות 7:30-15:30 יומיים ערב 11:00-19:00 ימי ו לסירוגין. העסקה ראשונית דרך כ"א עד 9 חודשים + אופציית קליטה עם תנאים סוציאלים הסכם קיבוצי שכר 38 שעתי + החזרי נסיעות כתובת: אבא אחימאיר תל אביב
דרישות:
ניסיון משרדי או בשירות לקוחות קודם
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
63292
|
תיאור תפקיד:
אחריות לתיעוד רפואי של מטופלים מקבלתם למחלקה ועד שחרורם: פתיחת רשומה רפואית, מעקב ועדכון מסמכים, העברה לארכיון ועוד טיפול מנהלי בקבלה, ניוד, העברה ושחרור מטופלים, הכנת מסמכים רלוונטיים, תיאומים ועוד קשרי עבודה עם גורמים שונים בבית החולים ומחוץ לו: תיאום פגישות, תיאום תורים, הזמנת שירותים ובדיקות, העברת מידע, מסמכים ועוד ניהול משרד המחלקה, סיוע אדמינסטרטיבי לצוות המחלקה ולמנהל המחלקה: טלפונים, תכתובות, דואר, תיוק, הקלדה, הזמנת ציוד משרדי ותחזוקתו ועוד מתן מידע ושירות למטופלים ולבני משפחותיהם בנושאים שונים
דרישות:
תעודת בגרות מלאהתעודת מזכירות רפואית (משרד הכלכלה)ניסיון מקצועי בעבודת מזכירות בתחום הרפואה - יתרון שליטה מלאה בשפה העברית ידיעת אנגלית כדי קריאת מונחים מקצועיים רלוונטיים שליטה במחשב ובתוכנות Office הכרת נהלים ותקנות בתחומים הרלוונטיים דייקנות והקפדה על פרטים חריצות ויעילות תודעת שירות גבוהה תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות יכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתב
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
65975
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|