תיאור תפקיד:
Ormco uses the most advanced technologies to offer innovative orthodontic solutions to patients in Israel and around the world, and providing the best results. We are looking for a temporary Service representative , The position includes Support Ormco Israel Customer Service team, providing customer service to Ormco Israel Customers. Stock management : meaning inventory / expedition-reception / order near Ormco BV Core Order Management: Pick and Pack, Invoicing, Sending by courier . Spark cases management: invoicing Spark cases AR task as follow up on invoices and send notification to customers with statements Debt Collection : understanding process for recovering debt customers Support on the marketing side for courses/ congress
דרישות:
Critical Knowledge and Qualifications: · Excellent communication skills, · Sense of Organization Proven experience or strong understanding of accounts receivable and debt collection processes Comfortable using office software (e.g., Excel, Word, email clients); experience with ERP systems is a plus Ability to work independently, prioritize tasks, and meet deadlines Critical Skills/technical know-how: · Fluent in English Hebrew and French is an asset
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרפאה פרטית ברמת החייל דרושה מזכירה רפואית / פקידת קבלה העבודה בצוות של 7 נשים במרפאה משרה מלאה המתחלקת על 4 ימים בשבוע א, ב 08:00-17:30 שלישי או חמישי לסרוגין 08:00-15:00 רביעי 11:00-18:00 ללא שישי וערבי חג. יש אפשרות לשעות נוספות להגדלת השכר. שכר התחלתי : 9,000 - 10,000 ש"ח, העלאה לאחר 3 חודשים
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים כפקידת קבלה/ מזכירה רפואית ניסיון בעבודה עם תוכנות מחשב ניסיון בעבודה עם תוכנה רפואית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3289
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות רכזות אדמינסטרציה לקבלות שלנו בסניפי הרשת השונים. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה גדולה בקריית אונו (צומת סביון) דרוש/ה פקיד/ת קבלה במשמרות. מענה טלפוני, ניהול יומנים, קבלת מטופלים, אדמיניסטרציה שוטפת, אחריות על מהלך תקין של הקליניקה ועוד. העבודה בהיקף של 8 שעות ביום, 3 בקרים (09:00-17:00) 2 ערבים (12:00-20:00) שישי מדי פעם.
דרישות:
ניסיון בניהול יומנים - חובה שליטה על מע' מחשב - חובה תודעת שירות גבוהה מאוד כושר ביטוי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00056
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
מרכז טיפולי איכותי בירושלים מחפש רכז/ת אדמיניסטרציה אחראי/ת, שירותי/ת ומסודר/ת לתפקיד מרכזי ומשמעותי. מה כולל התפקיד? - ניהול ותיאום יומן טיפולים וצוות המטפלים
- קבלת מטופלים ומתן מענה טלפוני ופרונטלי
- טיפול בחשבוניות, גבייה ותשלומים
- אחריות על רכש, ציוד ותחזוקת המשרד
- סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף להנהלה
דרישות:
- ניסיון קודם באדמיניסטרציה / ריכוז – חובה
- שליטה ביישומי מחשב ואופיס
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
- סדר, אחריות ויכולת עבודה עצמאית
- זמינות למשרה מלאה בירושלים
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
Y-SID
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות מקצועי ואמפתי לרופאים ומטפלים וסיוע בכל פעילות אדמיניסטרטיבית נדרשת קבלת קהל פרונטלית, מענה טלפוני, קביעת תורים, גבייה ועוד נדרשת שליטה בעולם התוכן הרפואי והמנהלי תוך התמקצעות והתעדכנות מתמדת לצורך שמירה על כשירות מקצועית עבודה לפי הנחיות, תהליכים ודגשים ,תוך שמירה על חסיון רפואי ניהול יומנים עבודה במשמרות בוקר/ערב וימי ו' לסירוגין הקיף משרה 100% סביבת עבודה דינמית ומאתגרת.
דרישות:
בגרות מלאה- חובה תודעת שירות גבוהה - חובה תעודת מזכירה רפואית -יתרון יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת. יכולת עבודה בסביבה דינאמית ואינטנסיבית. תודעת שירות גבוהה, אחריות ומסירות, רצון ללמוד ולהתפתח. המשרה מיועדת לנשים ולגברים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרפאות רב מקצועיות של ארגון רפואי מוביל במרכז דרושים/ות מזכירים/ות מתן שירותי מזכירות ואדמיניסטרציה לצוות המרפאה ולמטופליה. מתן שירות לחברים, לרופאים ולמטפלים במרפאה, תוך תיאום השירות בין הגורמים הרפואיים . קביעה ותיאום תורים , מענה ומתן מידע טלפוני למבוטחים ריכוז ותיאום יומן פגישות עבור מנהל/ת המרפאה באופן שוטף. תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות המטפלים. 75% משרה, במשמרות
דרישות:
זמינות מיידית לתחילת עבודה
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
227941
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
תיאור: למרכז רפואי מוביל ויוקרתי בשרון דרשים/ות מזכירים/ות לעבודה בסביבה דינמית, משפחתית ומקדמת מקצועיות והתפתחות אישית כאחד! במסגרת התפקיד: מתן מענה טלפוני ופרונטאלי למטופלי בית החולים. פתיחת תיק מטופלים. ביצוע גבייה באמצעות המחשב. עבודה במשמרות, תנאים מצויינים!!! עבודה באווירה משפחתית, חיובית עם סיפוק של עזרה למטופלי בי"ח מתאים לך? תמיד רצית לעבוד כשמולך נוף ישיר לים התיכון? אם כן - לנו יש את המשרה בשבילכם! שילחו קו"ח עוד היום!
דרישות:
ניסיון במזכירות/ קבלת קהל/ שירות לקוחות. תעודת מזכירות רפואית – יתרון. ניסיון בעבודה בבית חולים – יתרון. עברית ברמה גבוהה. שליטה ביישומי מחשב ויכולת עבודה בריבוי תוכנות.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
227899
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|