דרושים בתחום קשרי לקוחות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 30 משרות עבודה בתחום קשרי לקוחות

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "קשרי לקוחות " לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : בנקאים ללא ניסיון, מנהל תיק לקוחות, אחראי התקשרויות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושים/ות יועצי/ות לימודים לעבודה מהבית

דרושים/ות יועצי/ות לימודים לעבודה מהבית

נרשמים ללימודים

27/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ והכוונה בתחום הלימודים דרושים/ות יועצי/ות לימודים לעבודה מהבית.

התפקיד כולל מתן שירות, הכוונה וייעוץ טלפוני למתעניינים בלימודים.

*העבודה מהבית למעט שבועיים של הדרכה שמבוצעת במשרדי החברה במתחם הבורסה בר"ג (5 דקות הליכה מתחנת הרכבת סבידור).

*משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
דרישות התפקיד:
  • משמעת עצמית ויכולת ניהול עצמית.
  • נכונות לעבודה מיידית.
  • תשתית אינטרנט.
  • ידע בסיסי בהפעלת מחשב.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1034
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגי מכירות טלפוניות ללא ניסיון לחברת תקשורת

נציגי מכירות טלפוניות ללא ניסיון לחברת תקשורת

רזומה שירותי השמה בע"מ

27/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה בתחומה דרושים נציגי מכירות טלפונים, עבודה במוקד צעיר ודינאמי.
תחרויות ופרסים שווים כולל טיסות לחו"ל.
הכשרה על חשבון החברה, תנאים סוציאלים מלאים, חדרי אוכל ובונוסים גבוהים!
עבודה במשמרות של בוקר וערב + שישי לסירוגין.
דרישות:
ניסיון במכירות - יתרון לא חובה.
יכולת מכירה גבוה.
שירותיות.
מוטיבציה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: JB-405
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מענקים עד 15K - כאל מגייסת נציגים.ות לגבעתיים!

מענקים עד 15K - כאל מגייסת נציגים.ות לגבעתיים!

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

27/04/2024

תיאור תפקיד:
כאל מגייסת נציגים.ות למוקד בגבעתיים עבור מענה טלפוני ללקוחות החברה במגוון תחומים פיננסיים, וכן מכירה של מוצרי אשראי מגוונים.
  • ימים א'-ה' משמרות בוקר בלבד, גמישות בשעות העבודה!
  • מענקים עד 15K בשנה הראשונה + בונוסים ללא תקרה!
  • ובנוסף קליטה כעובד.ת חברה מהיום הראשון, יום עבודה מהבית, חניה על בסיס מקום פנוי, החזרי נסיעות מוגדלים, נופש בחו"ל, מסיבות, אירועים, מתנות בחגים, חדר אוכל, חדר כושר ועוד המון הטבות!
דרישות:
  • ניסיון קודם – יתרון
  • תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: JB-10056
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת יבוא ושיווק מערכות בתחום הרפואה והבטיחות מחפשת רכז/ת תיקי לקוחות

חברת יבוא ושיווק מערכות בתחום הרפואה והבטיחות מחפשת רכז/ת תיקי לקוחות

OroTech

27/04/2024

תיאור תפקיד:
חברת יבוא ושיווק מערכות בתחום הרפואה והבטיחות מחפשת רכז/ת תיקי לקוחות
 תיאור התפקיד:
• תפעול הזמנות המתקבלות מאנשי המכירות למול הלקוחות וממשקים פנים ארגוניים
• חלק מצוות שירות הלקוחות – עבודה בצוות אך ניהול תיק לקוחות ואחריות ללקוחות ולהזמנות הקשורות בו.
• תפקיד דינאמי, עבודה עם ממשקים, שירות, תפעול ובעיקר כזה שתורם בהצלת חיי אדם
היקף משרה: א' – ה' 8:00 – 17:00 , ישנה גמישות ואפשרי גם עד השעה 16:00
מיקום המשרה: פתח תקווה
דרישות:
ניסיון בעולם השירות – תמיכה תפעולית, עבודה עם סוכני שטח וממשקים פנים ארגוניים
יכולת ארגון גבוהה, יכולת קביעת סדרי עדיפויות וירידה לפרטים, יכולת עבודה בלחץ, אסרטיביות
היכרות טובה עם תוכנות האופיס
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority – יתרון משמעותי.
תואר ראשון – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1064
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

וולטה סולאר מרחיבה את מחלקת השירות!

וולטה סולאר מרחיבה את מחלקת השירות!

וולטה סולאר Volta Solar

27/04/2024

תיאור תפקיד:
מתן שירות מקיף ללקוחות חדשים וקיימים של החברה:
מענה טלפוני למתעניינים במערכת סולארית לבית ולעסק, תיאום פגישות לאנשי מכירות, הכנה ושליחת הצעות מחיר ללקוחות פוטנציאליים, טיפול בפניות של לקוחות קיימים ופתרון תקלות מרחוק לאחר התקנת המערכת הסולארית.
  • מתאים לעבודה במשרה מלאה, עם אפשרות גם ל- 80% משרה.
  • עבודה במשרדי החברה בפתח תקווה עם אפשרות לשלב עבודה מהבית.
דרישות:
  • ניסיון קודם בעבודה במוקד שירות - יתרון.
  • תשוקה אמיתית למתן שירות איכותי ומקצועי.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת להתמודד עם משימות רבות במקביל.
  • אוריינטציה טכנית וטכנולוגית וכישורי ביטוי מצוינים בעל-פה ובכתב.
  • זמינות לשנה לפחות.
אופק מקצועי ופוטנציאל פיתוח למתאימים/ות!

היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 1260
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Customer success representative

Customer success representative

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

27/04/2024

תיאור תפקיד:

תיאור תפקיד: שירות 360 ללקוח- שירות, מכירות ותפעול
· עבודה שוטפת מול לקוחות קמעונאים ומוסדיים.
· שיווק מוצרי החברה וניהול ושימור מאגר של לקוחות הקיימים (קבלת שיחות ושיחות יזומות)
· סיוע בשימור יחסים ארוכי טווח עם הלקוח, לאחר המכירה הראשונה
· סיוע בריכוז משאבי הארגון בכדי להבטיח שהלקוחות מקבלים את הערך המיטבי מהמוצר/שירות וזאת על מנת להגדיל את היקף המכירות עם לקוחות קיימים.
· תכנון אינטראקציות יזומות מול הלקוח, אחריות למתן מענה טכנולוגי (תמיכה טכנית באפליקציית הזמנות של חברת דיפלומט, ומענה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות), טיפול במכירות וסיוע ללקוחות להגעה ליעדים שהציבה החברה
· הקלדת הזמנות, עדכון הזמנות, הנפקת דוחות מכירה, אדמיניסטרציה.
· מעקב אחר הזמנות, תעודת החזרה וטיפול בתקלות שוטפות
· טיפול בכל עולמות הגבייה- זיכויים והפרשים ללקוחות, עדכון תנאי אשראי של הלקוח, הפקת חשבוניות והמרת לקוחות לגבייה דיגיטלית
· הצעות מחיר ללקוחות בשיתוף מנהלי אזורי הלקוחות
· מתן שירות למנהלי אזורי הלקוחות בשטח ותמיכה למנהל המכירות
· תמיכה באפליקציית המכירות של הלקוחות (My Diplomat)
דרישות:
· בגרות מלאה- חובה
· אוריינטציה שירותית, כושר ביטוי טוב - חובה
· אוריינטציה מכירתית ושיווקית - חובה
· ניסיון בעבודה בתחום שירות לקוחות ובתחום המכירות
· ניידות והגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי (ליד נתב"ג) - חובה
· מוסר עבודה גבוה, ויכולת עבודה עצמאית
· יכולת עבודה בתנאי לחץ

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 177095
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגי.ות שירות לעסקים בגבעתיים - מענקים עד 15K!

נציגי.ות שירות לעסקים בגבעתיים - מענקים עד 15K!

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

27/04/2024

תיאור תפקיד:
מוקד השירות לבתי עסק של כאל בגבעתיים מגייס אליו וזאת ההזדמנות שלכם/ן להצטרף!
  • עבודה במוקד שירות הנותן מענה טלפוני לבתי עסק בנושאים מגוונים עם דגש על הפן הפיננסי תוך כדי מתן שירות ללקוח.
  • אחד המוקדים האסטרטגיים של החברה, אינטימי ומשפחתי הנותן מענה על מכלול הצרכים של הלקוחות העסקיים.
  • פעילות המוקד: בין הימים א'-ה', ללא משמרות ערב או סופי שבוע!
  • מענקים עד 15,000 בשנה הראשונה!
עובד.ת חברה מהיום ה-1, נופש בחו"ל, ארוחות מסובסדות, חנייה בשפע, החזרי נסיעות מוגדלים, אפשרויות קידום, אירועים, מתנות ועוד!
דרישות:
  • תודעת שירות גבוהה - חובה
  • מכוונות לעבודה בסביבה דינאמית וממוחשבת
  • ניסיון קודם במוקדי שירות/מכירה - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-10368
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגי.ות שירות ומכירה למוקד Cal בגבעתיים- מענקים עד 15K!

נציגי.ות שירות ומכירה למוקד Cal בגבעתיים- מענקים עד 15K!

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

27/04/2024

תיאור תפקיד:
דרושים.ות נציגי.ות שירות ומכירה למוקד Cal בגבעתיים עבור מענה טלפוני ללקוחות החברה במגוון תחומים פיננסיים, וכן מכירה של מוצרי אשראי מגוונים.
  • ימים א'-ה' משמרות בוקר בלבד, גמישות בשעות העבודה!
  • מענקים עד 15K בשנה הראשונה + בונוסים ללא תקרה!
  • ובנוסף קליטה כעובד.ת חברה מהיום הראשון, יום עבודה מהבית, חניה על בסיס מקום פנוי, החזרי נסיעות מוגדלים, נופש בחו"ל, מסיבות, אירועים, מתנות בחגים, חדר אוכל, חדר כושר ועוד המון הטבות!
דרישות:
  • ניסיון קודם – יתרון
  • תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: JB-10056
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית לבעלים של חברת יזמות מובילה - בשכר מתגמל!

עוזר/ת אישית לבעלים של חברת יזמות מובילה - בשכר מתגמל!

גולדמן מיון והשמה

27/04/2024

תיאור תפקיד:
* ניהול לוח זמנים עמוס ומורכב כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות משתתפים והכנת חדרי ישיבות.
* תיאום כרטיסי טיסה, מלונות ופגישות עסקיות שונות בחו"ל.
* הכנת מצגות, דוחו"ת וחומרים מקצועיים שונים לקראת פגישות.
* טיפול ראשוני בנוגע לפניות / תלונות / קשרי לקוחות המגיעים ללשכה.
דרישות:
* ניסיון מוכח כעוזר/ת אישית או מזכירות בכירה - חובה.
* שליטה מלאה ביישומי OFFICE לרבות אקסל.
* אנגלית ברמה טובה.
* דיסקרטיות, יצוגיות ויכולת ירידה לפרטים.
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-DNI
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ניהול סיכונים דרוש/ה מנהל/ת לקוחות ישראל

לחברת ניהול סיכונים דרוש/ה מנהל/ת לקוחות ישראל

נורית אלון ייעוץ קריירה והשמה

27/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה אמריקאית דרוש/ה מנהל/ת  שירות ללקוחות בתחום ניהול סיכונים - בלעדי
דרישות:
לחברה אמריקאית דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות ונציג לחברה בישראל  בתחום אפליקציות אינטרנט (ניהול סיכונים)
הכולל פתרונות ממוחשבים למניעת סיכונים בתהליך קבלת תשלומים מאתרים.

השכלה:תואר ראשון
  • ניסיון של  כ-5 שנים בחברה  בתחום שירות לקוחות בחברה בינלאומית.
  • ניסיון במתן שירות ללקוחות  בישראל ובאירופה.
  • יכולת  זיהוי והתאמת פתרונות  לצרכי הלקוחות הכולל יישום כלים טכנולוגיים.
  • עובד/ת יחידי בישראל, כפיפות למנהלת בבריטניה.
  • העבודה  מהבית ואצל הלקוח(לחברה אין משרדים בישראל)
  • אנגלית ברמה מצוינת. יתרון לניסיון במחברת הייטק/ סייבר/מודיעין עסקי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 971
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

וולטה סולאר מחפשת מנהלי/ות פרויקטים!

וולטה סולאר מחפשת מנהלי/ות פרויקטים!

וולטה סולאר Volta Solar

27/04/2024

תיאור תפקיד:
חברת וולטה סולאר, חברת אנרגיה סולארית, מחפשת אחר מנהלי פרויקטים - Customer Success Leader, לעבודה עם אימפקט חיובי על העולם והסביבה!

העבודה הינה במשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה, עם גמישות לעבודה מהבית.

על התפקיד:
  • ניהול תהליך ה- Onboarding של לקוחות בפרויקט התקנת מערכות סולאריות.
  • מענה לפניות של לקוחות, ואחריות על שביעות הרצון והחוויה שלהם מהפרויקט בכל שלביו.
  • תיאום לו"זים, ניהול משימות רבות, ותפעול ובקרה על תהליכים מורכבים התומכים את הפרויקט.
  • ניהול ממשקים מול גורמים נוספים בארגון האמונים על הפרויקט.
  • פיתוח נהלים ויכולות לשיפור ביצועי מחלקת שירות לקוחות בכלל, וייעול התהליך אל מול הלקוח בפרט.
דרישות:
  • ניסיון קודם של שנה לפחות בעבודה מול לקוח בחברת B2C ו/או B2B - חובה.
  • אוריינטציה שירותית גבוהה.
  • מולטיטסקינג - ניהול מספר רב של לקוחות ופרוייקטים בו זמנית.
  • זיקה טכנית - למידה של המערכות הסולאריות ואופן התקנתן.
  • זיקה טכנולוגית - שליטה מלאה ביישומי Office והתמודדות עם סביבה דיגיטלית (מערכות CRM).
  • אסרטיביות, נחישות ועצמאות.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה.
  • יכולות סדר וארגון.
אופק מקצועי ופיתוח למתאימים/ות!

חושבים שיש לכם את זה? שלחו קורות חיים ונחזור אליכם במידת ההתאמה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1205
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support & Compliance Officer

Support & Compliance Officer

wojo

27/04/2024

תיאור תפקיד:
One of the fastest growing startups in Israel, as such - we are looking for ambitious and hungry young people to grow with us!
We are a mobile gaming studio that develops exciting and popular games, focusing on skill games.
We have a strong emphasis on innovation, the power of data and use of AI
A Fast-paced environment, in a fun workplace - and learn all about gaming, relationship management, and startups
● Building customer relations processes
● Assisting players with their needs and issues
● Processing financial requests
● Task management
● Resolving issues
● Assessing basic risk
● Analyzing player behavio

דרישות:
• English - at an excellent level in writing and speaking, or mother tongue
• Previous experience in a CS role or similar
• Basic excel skills
• SQL basic understanding
• A strong interest in learning about business and gaming
• “Can do” positive attitude, highly motivated with the ability to perform with independence
• Proactive
• Self-motivated with a deep will to continuously learn
• Good communication skills
• Monday or similar task management tools experience
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00035
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית פנסיה

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית פנסיה

Synel-Mll Payway

27/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת.
דרוש/ה רפרטנט/ית פנסיה:
  • אחריות מלאה על תיקי לקוחות
  • מתן שירות אישי ללקוחות בתחום הסליקה
  • משרה מלאה במשרדנו בפתח תקווה
  • בין השעות 08:00-17:00, חמישי עד 16:00.
  • שכר ותנאים טובים למתאים /ה.
דרישות:
  • ניסיון בשירות לקוחות ואדמיניסטרציה
  • הכרות עם תוכנות אופיס בדגש על אקסל
  • סדר וארגון
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה ראש צוות סליקה פנסיונית

לחברת תוכנה דרוש/ה ראש צוות סליקה פנסיונית

Synel-Mll Payway

27/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
התפקיד כולל ניהול צוות מחלקת סליקה פנסיונית , אחריות מלאה על תפעול תיקי לקוחות לקופות השונות.
ניהול חשבון נאמנות.
משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
רישיון פנסיוני - חובה
ניסיון ניהולי - חובה
תואר אקדמאי – חובה
ניסיון בניהול מחזור של כמה מיליוני שקלים - חובה
ניסיון בשירות לקוחות ואדמיניסטרציה
הכרות עם תוכנות אופיס בדגש על אקסל
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00016
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה נציג/ה למוקד שירות

לחברת תוכנה דרוש/ה נציג/ה למוקד שירות

Synel-Mll Payway

27/04/2024

תיאור תפקיד:
  • מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים.
  • סביבת עבודה צעירה.
  • משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה
  • שעות העבודה וימים: א'-ד', בשעות 08:00-17:00, (יום ה' עד 16:00).
  • תנאים מעולים ואופציות קידום.
דרישות:
  • אסרטיביות, שירותיות.
  • ניסיון בשירות לקוחות - יתרון.
  • הכרת כל תוכנות האופיס.
  • רצינות ואחריות.
  • המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00008
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!