תיאור תפקיד:
- הובלת קמפיינים בפלטפורמות השונות (אונליין ואופליין)
- ניהול פרויקטים שיווקיים (ימי צילום, הפקת מוצרים ממותגים, ניהול שיתופי פעולה שיווקיים ועוד)
- כתיבת תכנים והפקת החומרים השיווקיים של האוניברסיטה
- תפעול והפקת אירועים שיווקיים למועמדים ללימודים
- עבודה מול גורמים בקמפוס ומול ספקי חוץ: משרד פרסום, ספקי דיגיטל, בתי דפוס, מעצבים גרפיים ועוד
- ניהול ההיבטים האדמיניסטרטיביים של מחלקת השיווק והדיגיטל
- כפיפות למנהלת השיווק
- משרה זמנית לצורך החלפה בעת חל"ד
דרישות:
- בוגר/ת תואר ראשון - חובה
- ניסיון בעבודה בתחום השיווק והפרסום ובכתיבת תוכן
- היכרות עם עולמות השיווק והדיגיטל, בדגש על SEO, SEM / PPC, Google Analytics - יתרון
- מוטיבציה גבוהה ויכולות מולטיטסקינג
- כושר ביטוי מצוין, בכתב ובע"פ
- יכולת ניתוח נתונים, דיוק וירידה לפרטים
- ניסיון בסביבת מחשוב מתקדמת. ידע בפוטושופ/קנבה - יתרון
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- היקף משרה: משרה מלאה (נכונות לעבודה מרובה גם בשעות לא שגרתיות)
- תחילת עבודה: מיידי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-404
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|