דרושים בתחום מנהל משרד

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 21 משרות עבודה בתחום מנהל משרד

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ה קבלה - חולון

פקיד/ה קבלה - חולון

אוטו גלס

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום הרכב לסניף חולון
דרוש/ה פקיד/ה קבלה-מוסך
- קבלת קהל
- מענה טלפוני
- תיאום התקנות
- התנהלות במיילים מול ממשקים נוספים בחברה
היקף משרה :
א'-ה' 7:50-16:30
שישי לסירוגין 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות וראש גדול. יחסי אנוש מעולים,
אחריות ויכולת למידה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00058
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם/ת תכנון ואדמיניסטרציה הנדסית עבור מגה פרויקטים בתשתיות לחברת הנדסה גלובלית!

מתאם/ת תכנון ואדמיניסטרציה הנדסית עבור מגה פרויקטים בתשתיות לחברת הנדסה גלובלית!

חברה דסקרטית

02/05/2024

תיאור תפקיד:
מתאם/ת תכנון ואדמיניסטרציה הנדסית עבור מגה פרויקטים בתשתיות לחברת הנדסה גלובלית!
במסגרת התפקיד:
ריכוז, מעקב ובקרה אחר מסמכים ותהליכים הנדסיים, ניהול יומנים ופגישות מורכבים, סיכומי פגישות, התנהלות מול צד ג', סיוע לראשי צוותים, מעקב ובקרה אחר לוחות זמנים
תנאי שכר מעולים!
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
ניסיון במשרד\ פרויקט בתחום התשתיות- יתרון
השכלה בהנדסה אזרחית- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-04335
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית ומנהלת אדמינ. (עבודה מן הבית)

עוזר/ת אישית ומנהלת אדמינ. (עבודה מן הבית)

Brooks-Keret Financial Management Ltd

02/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברת שיווק גלובלית הממוקמת במרכז דרוש/ה בהקדם עוזר/ת אישית ואדמיניסטרטיבי/ת בעל/ת אנגלית ברמה גבוהה.  התפקיד כולל: ניהול יומנים, עזרה אישית למנכ"ל, סיוע בתחום הכספים, עבודה מול לקוחות וספקים, תיאום פגישות ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אשית או  עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת בחברה גלובלית
אנגלית ברמה גבוהה
נכונות לעבודה בסביבת עבודה דינמית מרובת משימות
ניסיון באדמיניסטרציה בתחום הכספים
יכולת עבודה עצמאית
ירידה לפרטים, דייקנות, כושר ארגון ויחסי אנוש מציוינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01128
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת אדמיניסטרטיבית (הרצליה)

מנהלת אדמיניסטרטיבית (הרצליה)

wojo

01/05/2024

תיאור תפקיד:
  • ניהול שוטף של המשרד
  • דוחות: נוכחות, חופשות, עדכוני שכר
  • חשבונות: ריכוז חשבוניות, כרטיסי אשראי וכו'
  • גיוס עובדים: חוזי עבודה, תהליך קליטה/גיוס של עובדים 
  • ארועים: ימי הולדת, ארועי חברה וכו'
  • לוגיסטיקה: עבודה מול ספקים, נותני שרות ועוד
דרישות:
  • 1-3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
  • הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
  • כושר ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
  • יחסי אנוש מעולים וגישה שרותית
  • משרה ללא היברידיות במשרדי החברה בהרצליה פיתוח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00038
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרעננה

מנהל/ת משרד לרעננה

Deloitte

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד לסניף רעננה
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    שירותיות גבוהה, סבלנות
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00420
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

OroTech

01/05/2024

תיאור תפקיד:
עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית
במסגרת התפקיד:
הקלדה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, מענה טלפוני לפונות, ללקוחות ולספקים, אחריות לציוד המשרדי, ניהול ספקים ורכש.
הכנה להנה"ח - דיווח שעות לצורך משכורות, דיווח לקרנות השתלמות ופנסיה,
טיפול בתרומות - עדכון מטה ההתרמה, הפקת דוחות, רישום תרומות הניתנות ישירות לעמותה,
מעקב וניהול פלטפורמות חוץ לתרומות ותשלומים לספקים השונים.
מיקום המשרה: בני ברק, בסמוך לקניון איילון.
היקף משרה – 7-8 שעות (לא היברידית)
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה בעמותה או בגוף עסקי – חובה
שירותיות, יחסי אנוש מצויינים ואכפתיות
תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-1075
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת נדל"ן מובילה בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה עם ניסיון.

לחברת נדל"ן מובילה בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה עם ניסיון.

מגייסת

02/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן מובילה בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה עם ניסיון.
במסגרת התפקיד:
תיאום פגישות וניהול יומנים מורכבים.
תיאום טיסות לחו"ל, עבודה אדמיניסטרטיבית ותחזוקה שוטפת של המשרד.
העבודה בימים א'-ה', משרה מלאה
דרישות:
שליטה מעולה בתוכנות ה-Office ובפרט ב-Outlook.
ניסיון בתיאום פגישות במספר יומנים במקביל.
שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה.
 יחסי אנוש ברמה גבוהה, שירותיות ומוסר עבודה גבוה.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-2808
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

Deloitte

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית לסניף חיפה
תיאור התפקיד:
תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
ישיבה בעמדת קבלה
מענה טלפוני - מרכזיה
מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
ניהול יומנים שותפים
תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    שירותיות גבוהה, סבלנות
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00418
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה - משרה מלאה - תל אביב

דרוש/ה מזכיר/ה - משרה מלאה - תל אביב

משרד עו"ד אילן בומבך

02/05/2024

תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד אילן בומבך ושות' בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה.
  • משרה מלאה 
  • המשרה בתל אביב
  • תנאים טובים למתאימים 
דרישות:
  • ניסיון במזכירות במשרד עורכי דין - רצוי 
  • אחריות, רצינות, נכונות לעבודה לטווח הארוך. 
  • ניסיון בעבודה עם עו"דכנית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מרפאה וטרינרית

מנהל/ת מרפאה וטרינרית

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

02/05/2024

תיאור תפקיד:

למרפאה וטרינרית באוירה משפחתית באזור הצפון דרוש/ה מנהל/ת מרפאה.
בוא והצטרף לצוות משפחתי ,להוביל ולהשפיע ,להגיע אתנו הכי רחוק שאפשר.
תפקיד כיפי, מתגמל, לטווח הארוך, שמשלב ניהול ואהבה לבע"ח בסביבה דינאמית ומשפחתית.
:על התפקיד
התפקיד כולל אחריות ניהולית על כל היבטי פעילות המרפאה ושותפות בשמירה על המוניטין של המרפאה, הנעת
צמיחה עסקית והבטחת רווחת הלקוחות והצוות כאחד.
• הובלת הפיתוח העסקי במרפאה, חיזוק קשרים עם ספקים , עובדים ולקוחות.
• אחריות על שירות הלקוחות וניהול צוות העובדים במרפאה.
• ניהול מעגל חיי העובד – כולל גיוסים, טיפול בסיומי העסקה, ביצוע תהליכי משוב והערכה, ניהול יומי של
העבודה והעומסים אצל הצוות, לרבות ניהול נוכחות, סידורי עבודה, ניהול היעדרויות, טיפול ברווחת העובד
בחגים ואירועים מיוחדים.
• הטמעת תהליכים ונהלי עבודה כולל הנעת הצוות למידה ביעדים וקיום ישיבות צוות לניתוח ממקרים, בניית
תהליכי למידה וחניכה עבור הצוות בקרה על הידע המקצועי, איתורי פערי ידע ואחריות על השלמתו .
• מתן מענה ותמיכה מקצועית לצוות בזמן אמת כולל מענה בשעות חירום. )מרפאה פועלת 24/7)
• יזום תהליכים לשיפור השירות לרבות קיצור זמני המתנה ושמירה על שביעות רצון לקוחות.
• אחריות על סגירת מעגל טיפול בלקוחות כמו אישורי תרופות, בקשות רופאים, פניות של לקוחות וטיפול
אדמינסטרטיבי.
• אחריות על תפעול השוטף של המרפאה כולל ניקיון , תחזוקה , בטיחות ,ציוד, הפקדת, הכנה לשכר והנה"ח.
דרישות:
● משרה מלאה – 9 שעות עבודה בין הימים א'-ה -
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות דיווח שוטף לבעלים של מרפאה.
● זיקה לבע"ח -חשוב!
● בעלי השכלה של תואר ראשון במשאבי אנוש / ניהול /מנהל עסקים
● ניסיון ניהולי של 3 שנים ומעלה בניהול מערכות עסקיות וצוות רב מקצועי-חובה
● ניסיון קודם בשירות/מכירה/תפעול של שנתיים לפחות -חובה
● ניסיון קודם בניהול מרפאה – יתרון.
● כושר ארגון ניהולי ופיקוח
● ידיעת השפה העברית ברמה גבוה
● בעלי יחס אנוש מעולה
● המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
● תינתן עדיפות למועמדים עם ניסיון דומה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 654652
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה להנדסת חשמל דרוש/ה מזכיר/ה לניהול המשרד

לחברה להנדסת חשמל דרוש/ה מזכיר/ה לניהול המשרד

חברה להנדסת חשמל

02/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה להנדסת חשמל דרוש/ה מנהל/ת משרד - חיפה
  • ניהול המשרד, מזכירות,
  • סיוע לסמנכ"ל, מנכ"ל 
  • הזמנות לספקים וקבלנים ומעקב אספקה, עזרה במכרזים וחשבונות
  • מיקום המשרה - חיפה - מתאים גם למועמדות מ-נשר וטירת הכרמל
מיקום המשרה  - חיפה
דרישות:
  • ניסיון בניהול משרד/מזכירות/קניינות רכש 
  • ניסיון בתחום ההנדסה ,סיטונאות חשמל וכד' - יתרון 
  • רקע טכני - יתרון
  • ידע בתוכנות אופיס אקסל. - חובה
  • היכרות וידע עם תוכנות להזמנות מלאי כגון: חשבשבת, אלמוג-פיננסית - יתרון
  • היכרות עם ענף ההנדסה - רצוי חשמל 
  • היכרות עם תוכנת "בנארית" 
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00008
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

PA עבור מנכ"ל בחברת הנדסה גלובלית מובילה!

PA עבור מנכ"ל בחברת הנדסה גלובלית מובילה!

חברה דסקרטית

02/05/2024

תיאור תפקיד:
PA עבור מנכ"ל בחברת הנדסה גלובלית מובילה!
במסגרת התפקיד:
קידום פרויקטים שונים באופן עצמאי, תיאום בין גורמים שונים כולל גורמים צד ג'.
מעקב אחרי משימות בפרויקטים
עבודה מול גופים ציבוריים
תיאום פגישות וניהול יומן
משרה מלאה
תנאי שכר הולמים!
דרישות:
השכלה אקדמית - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בתפקידי ניהול אדמיניסטרציה - חובה
ניסיון עבודה בחברת הנדסה / ניהול פרויקטים - יתרון
ניסיון עבודה עם מערכת SAP - יתרון
ידע בתוכנות OFFICE- חובה
ידע בתוכנת AUTOCAD- יתרון
ניסיון עבודה בתחום ה document control- יתרון משמעותי
ניסיון בתחום תשתיות/ תשתיות תחבורה/ תכנון ובנייה- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-04333
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

Synel-Mll Payway

01/05/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל
תחומי אחריות :
ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון
התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים
מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה
מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות
סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים.
יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית
שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה
אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה
אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה.
שירותיות ויחסי אנוש טובים.
תפעול ואדמיניסטרציה.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד

דרוש/ה מנהל/ת משרד

Deloitte

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
יכולת ניהול זמן וארגון
שירותיות גבוהה, סבלנות
חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
שיקול דעת וקבלת החלטות
מקצועיות
מוטיבציה גבוהה
אחריות, תגובה מהירה

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00423
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית לחברת אחזקות בתל אביב

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית לחברת אחזקות בתל אביב

חברה דיסקרטית

01/05/2024

תיאור תפקיד:
טיפול מול שוכרים
ניהול יומן תיאום פגישות
 ניהול נכסי החברה
דרישות:
תואר במשפטים-חובה
 שליטה מלאה במחשב- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-4622500
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!