דרושים בתחום אדמיניסטרטור

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 21 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרטור

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית

דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית

Deloitte

17/05/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי.
סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל.
ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה
    אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה
    יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.
    יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.
    יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה
    יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.
    ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.
    זריזות ויסודיות.
    מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00378
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרעננה

מנהל/ת משרד לרעננה

Deloitte

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד לסניף רעננה
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    שירותיות גבוהה, סבלנות
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00420
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת- בירושלים

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת- בירושלים

גולדמן מיון והשמה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
למוסד בינלאומי מוכר דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה- בירושלים
לליווי מחלקה בתחומי האדמיניסטרציה וטיפול בנושאי רכש, נוכחות, ניהול משרד, יומנים, פרוטוקולים ואירוח בכירים
לצד שימוש באקסל והנהלת חשבונות פשוטה
לעבודה בארגון גדול ויציב לטווח ארוך והצטרפות לצוות מגובש
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד/מזכירות- 3 שנים לפחות
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
יכולות ביטוי בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית
יחסי אנוש טובים, יצוגיות ורצינות
יכולות מחשב טובות ושליטה טובה באקסל
נכונות וזמינות למשרה מלאה בירושלים

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-HIST
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ/ת אדמיניסטרטיבי/ת

מתאמ/ת אדמיניסטרטיבי/ת

RecruitX

17/05/2024

תיאור תפקיד:

לחברת ייבוא וייצוג בתחום האלקטרו אופטיקה דרושה מתאמ/ת אדמיניסטרטיבי/ת.
התפקיד כולל:
מעקב וקידום הזמנות מרגע קבלת אישור מהספק ועד קבלת המשלוח.
קידום/דחיית הזמנות לקוח והעברת עדכונים ללקוח/ספר לגבי מועדי האספקה.
עבודה מול דוחות וחשבוניות.
ביצוע תזכורות ושיחות עדכון שבועיות עם הנציגים מחו״ל.
ביצוע ישיבות עדכון שבועיות עם מנהלים רלוונטיים.
מתן שירות ללקוחות חוץ ופנים ארגוניים.
דרישות:

דרישות התפקיד:
רמה גבוהה של דיבור, קריאה וכתיבה באנגלית
ידע כללי בתהליכי רכש ולוגיסטיקה
ניסיון בעבודה עם Priority
ניסיון בעבודה עם תוכנות Office בדגש על Excel
אוריאנטציה להנהלת חשבונות
יכולת עבודה עצמית ותיעדוף משימות
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-3322
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת מיקור חוץ ברמת גן דרושה מנהלת אדמיניסטרציה ורווחה

לחברת מיקור חוץ ברמת גן דרושה מנהלת אדמיניסטרציה ורווחה

שביט סופטוור

17/05/2024

תיאור תפקיד:
-עבודה צמודה עם ה- HRBP של החברה
-אחריות אדמיניסטרטיבית על כלל נושאי החברה
-בניה, תכנון והוצאה לפועל של פעילות רווחה שנתית
-בניית תהליכים לרתימה ועידוד מעורבות עובדים
-גיוס/ ניהול ועבודה מול ספקים שונים ומגוונים
-אחריות על הפקת אירועי חברה ופעילויות רווחה
-אחריות לוגיסטית ותפעולית בפעילויות בתחום חווית העובד
-ניהול ותכנון תקשורת פנים ארגונית
-ניהול פרויקטים חוצי חברה
-ניהול יומנים
-הכנת מצגות חודשיות, רבעוניות ושנתיות
-יצירת ותפעול סקרי עובדים
-ניהול שיחות מש"א מול עובדים
דרישות:
-יחסי אנוש מעולים
-נכונות לעבודה מאומצת
-מולטיטסקינג
-יכולת עבודה בצוות
-ראש גדול
 -המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01340
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

נוביליס מערכות תוכנה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.

תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
  • לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום אחר קשור.
  • ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O250224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מומחה/ית Excel לפרויקט זמני

מומחה/ית Excel לפרויקט זמני

מטריקס

17/05/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מומחה/ית Excel לטובת הטמעת מערכת ניהול עובדים שאמורה לעלות לאוויר בסוף השנה
פרויקט הסבת נתונים תתבצע ממערכות ארגוניות קיימות למערכת SAP SuccessFactors
פרויקט זמני עד מרץ 2025

תהליך הסבת הנתונים כולל:
תחקור נתוני המקור במערכות הקיימות וזיהוי פערים בין הקיים לנדרש
פיתוח תהליכים וסקריפטים ליבוא והמרת הנתונים
טעינת נתונים למערכת ובדיקה כי כלל המידע נקלט במלואו ובשלמותו במערכת החדשה
תיעוד ודיווח על פעילויות ההסבה ועל התקדמותם
דרישות:
שליטה גבוהה ב- Excel (ברמת מאקרו, VBA)
יכולת עבודה עצמאית
סדר, דייקנות ויכולת מעקב
יחסי אנושי מצוינים
היכרות עם עולמות ה- HR יתרון
היקף משרה: משרה זמנית
קוד משרה: 65707
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת משפחות

רכז/ת משפחות

גולדמן מיון והשמה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה המעניקה סיוע לבני הגיל השלישי ולמשפחותיהם, דרוש/ה רכז/ת שתהיה אחראית לתכלול הקשר מול בני המשפחות- מתן מענה ראשוני, הסבר על חבילות סיוע ומענקים רלוונטים, טיפול בחסמים ובעיות שונות שעולות מהשטח לרבות מציאת פתרונות יצירתיים, מעקב אחרי תיקי הלקוחות ובקרה על הטיפול הניתן בשטח.
דרישות:
* תואר ראשון.
* ניסיון מוכח קודם בתחום ריכוז תחום / אדמיניסטרציה - לפחות שנתיים.
* אנגלית טובה לשיח בעיקר.
* אקסל ברמה טובה.
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-GOL
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה למשרה חלקית - בירושלים

מזכיר/ה למשרה חלקית - בירושלים

גולדמן מיון והשמה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הפרוייקטים והנכסים
דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית- מתאים במיוחד לאמהות!
ניהול יומן וקביעת פגישות, כתיבת מסמכים וסיכומים, מעקב אחר משימות
טיפול באישורים, קריאות שירות, ביטוח רכבי חברה ועוד
טיפול בחשבונות, הקלדת חשבוניות ודיווחי נוכחות
תפקיד לטווח ארוך- התחלה מיידית עם אופציה להיברידיות בעתיד!
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד מזכירות/אדמיניסטרציה- חובה!
ניסיון בניהול יומנים וסיכומי ישיבות
שליטה מצויינת ביישומי אופיס- שליטה טובה באקסל
זיקה להנהלת חשבונות- יתרון משמעותי
זמינות מיידית למשרת אם בירושלים

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: H-HAND
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Office Manager

Office Manager

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

17/05/2024

תיאור תפקיד:
Dynamic, small office in RBS seeking an experienced, self-motivated office manager
who strives for professional excellence, for part time work. (6 hours a day) for a
temporary 4 month substitute position.
Job description:
To manage the office and ensure it runs efficiently and effectively, including
streamlining administrative tasks such as reception, filing, scheduling and
appointments. To develop and implement intra-office organization and
communication and provide general support of all executives and team members.
Responsibilities:
    New employee processing
    Office supply management including basic groceries and office supplies
    Point person for office maintenance (cleaning, repairs, mailing and shipping)
    Inbound Lead Management
    Filing
    Data entry
    Organizing team lunches, get togethers, birthdays
    Arranging gifts to vendors before Purim and פסח
    Emailing paystubs to all employees and filing internally
    Bank transfer drafts and monthly cash/check deposits
דרישות:
Requirements:
    English and Hebrew fluency
    Experience with Microsoft office
    Ability to multitask and keep track of multiple projects
    High level of organizational skills
    Good written and verbal communication skills
    Ability to work in a dynamic team environment

היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: 516759
אזור: מרכז - תל אביב, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

המימד השלישי גיוס והשמה 3

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי משרד, מזכירות ואדמיניסטרציה ללקוחות
דרוש/ה אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

התפקיד כולל: שירותי מזכירות, גביה, שירות לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני לשיחות נכנסות, הוצאת חשבוניות והצעות מחיר, ניתוח ועידכון דוחות בסיסיים ב ECXEL.
העבודה במשרה חלקית, בטווח השעות: 8:00/9:00 - 16:00/17:00
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/ אדמיניסטרציה
ניסיון בעבודה עם לקוחות
כושר ביטוי מצוין בע"פ ובכתב
יכולת עבודה בצוות
שליטה מלאה ביישומי OFFICE
שליטה מלאה ב EXCEL.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-17219
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

OroTech

17/05/2024

תיאור תפקיד:
עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית
במסגרת התפקיד:
הקלדה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, מענה טלפוני לפונות, ללקוחות ולספקים, אחריות לציוד המשרדי, ניהול ספקים ורכש.
הכנה להנה"ח - דיווח שעות לצורך משכורות, דיווח לקרנות השתלמות ופנסיה,
טיפול בתרומות - עדכון מטה ההתרמה, הפקת דוחות, רישום תרומות הניתנות ישירות לעמותה,
מעקב וניהול פלטפורמות חוץ לתרומות ותשלומים לספקים השונים.
מיקום המשרה: בני ברק, בסמוך לקניון איילון.
היקף משרה – 7-8 שעות (לא היברידית)
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה בעמותה או בגוף עסקי – חובה
שירותיות, יחסי אנוש מצויינים ואכפתיות
תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-1075
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלנ/ית בכיר/ה לגוף ציבורי גדול בירושלים

מנהלנ/ית בכיר/ה לגוף ציבורי גדול בירושלים

גולדמן מיון והשמה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
· בניית תוכניות עבודה שנתיות לרבות יעדים ונהלים מקצועיים ואחריות מלאה להטמעתם בשטח ולבקרה לאורך השנה על יישומם.
· אחריות למתן מענה הולם לפניות ציבור במגוון תחומים הקשורים לשירותים שהארגון מעניק, לרבות ייזום פעולות לשיפור השירות.
· אחריות לתפעול לוגיסטי שוטף לרבות תיאום ותכלול הזמנות רכש מכל היחידות בארגון.
· ריכוז דוחות פעילות יומיים וחודשיים בנושאים השונים שנמצאים תחת תחום אחריותה של היחידה.
דרישות:
* תואר ראשון.
* שליטה ביישומי מחשב OFFICE- כולל אקסל ברמה גבוהה.
* אנגלית ברמה גבוהה לשיחה.
* ניסיון עבודה מוכח בארגונים גדולים.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-ADMIN
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

zap group

17/05/2024

תיאור תפקיד:
אנחנו zap group,  קבוצת אתרי האינטרנט המובילה בישראל- זאפ השוואת מחירים, מתחנים, REST, משפטי ועוד
המוכרת לבעלי עסקים שירותים בעולם השיווק הדיגיטלי-  בניית אתרים, קידום ממומן, קידום בGOOGLE


אנחנו מחפשים עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לסמנכל מכירות וסמנכל חווית לקוח 
  • ניהול לו"ז מורכב, הכולל תיאומים מול גורמים פנימיים וחוץ אירגוניים
  • ניהול הזמנות רכש- קשר עם ספקים וטיפול בהצעות מחיר
  • הפקת אירועים פנימיים של החטיבות
  • שותפות מלאה בכל התהליכים והפעיליות של החטיבה

דרישות:
  • ניסיון קודם במזכירות ואדמיניסטרציה/ניסיון בעבודה בארגון - יתרון משמעותי
  • שליטה בתוכנות OFFICE
  • ידע בתוכנת Oracle - יתרון
  • אסרטיביות, יוזמה ודיסקרטיות
  • - תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 152513
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד לחברה במרכז ת"א (משרת אם)(טליה)

מנהלת משרד לחברה במרכז ת"א (משרת אם)(טליה)

טוטלי - ToTali

17/05/2024

תיאור תפקיד:
משרה: מזכירה / מנהלת משרד
סוג חברה: עמותה בתחום התרבות (10 איש במשרד)
מיקום: ת"א, איבן גבירול
אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, מאוד שירותי
מיקום ישיבה: קבלה למשרדים
היקף המשרה: א'- ה' 9-15 + גמישות לתת מענה מידי פעם
משימות:
ניהול שוטף של המשרד על כל פניו
ניהול יומן מנ"ל, תיאומי פגישות רבות משתתפים, דירקטוריונים, אירוח
הכנת חומרים, מעקב אחר נושאים שוטפים
אחריות על רווחה
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי ומזכירותי לפחות 7 שנים – חובה
רמת תפעול גבוהה של תוכנות office

הגשת מועמדות:
יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת: [email protected]
**יש לציין קוד משרה 'טליה'**
(רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: Jטליה
אזור: מרכז - תל אביב
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!