תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה באזור פתח תקווה דרוש/ה אחראי/ת לקוחות וניתוב פניות הלקוח לצוותים השונים בחברה כולל מעקב ובקרה מקבלת הפנייה ועד לסיום טיפולה. בירורים מול הגורמים הרלוונטיים הזנת נתונים למערכת הוצאת דו"חות בקרת טפסים
דרישות:
שליטה מלאה בOUTLOOK שליטה מלאה באופיס יכולת ביצוע מס משימות במקביל יחסי אנוש מעולים רצינות,יסודיות ואחריות אישית גבוהה יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות יכולת למידה גבוהה יכולת ניסוח מול לקוחות במיילים אנגלית בסיסית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- מתן מענה לבעיות טכניות ופתרון תקלות.
- ביצוע השתלטויות מרחוק וסיוע למשתמש בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בתחום.
- ידע טכני בתחום התשתיות.
- ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
- עבודה קודמת במוקד טלפוני.
- שליטה בתוכנות Office.
- ניסיון בביצוע גיבויים למערכות גדולות – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00627
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון גדול בשפלה הכולל קמפוס לימודי בינלאומי דרוש איש תמיכה טכנית פרונטלי בתפקיד:
ליווי טכנולוגי של פרויקטים שונים בארגון, אפיון פתרונות טכנולוגיים, תמיכה במחשבים ותקלות המחשוב במערכות הארגוניות, תמיכה במערכי השיעור המתוקשבים (הפרונטליים והמרוחקים) * תפקיד ג'וניור עם אופציות קידום מעולות
דרישות:
- שליטה בשפה העברית והאנגלית ברמה גבוה - חובה!
- שליטה במערכות אופיס ואאוטלוק - חובה
- ניסיון בתמיכה בציוד קצה (מדפסות, מקרנים, חיבורים) - חובה
- היכרות מעמיקה עם התקני חומרה ודרייברים - חובה
- יכולת עבודה בצורה עצמאית
- שירותיות ברמה גבוה
- יתרון - לבעלי ניסיון בעבודה בחנויות מחשבים / תמיכה במוקד תמיכת מחשוב / בעלי ניסיון צבאי מתחום התקשוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02282
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון פננסי וגדול במרכז הממוקם על קו רכבת דרוש/ה איש Helpdesk/ במסגרת התפקדיד תמיכה פנים ארגונית באווירה צעירה ודניאמית. Helpdesk
דרישות:
לפחות שנת ניסיון כאיש/ת Helpdesk ניסיון בעבודה עם AD- הקמת משתמשים, שחרור מנעילה איפוס סיסמאות ועוד. עבודה עם מערכות הפעלה office365
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00547
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Exciting Fintech company with an office in Jerusalem seeks a Support Engineer.. The IT Support team ensures the production and development environments are up and running 24/7. We stay busy doing everything from back-office helpdesk to supporting development teams with integrations, debugging, and troubleshooting. You are: As a technical-oriented individual, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems of all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required 3+ years of experience working as a #help_desk / experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf Strong Technical and Organization Skills Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices) A thorough understanding of the different OS’s, iPhone and Android devices, and other peripherals and how to set up a secure remote connection to them. The ability to speak in technical and non-technical jargon and translate both into comprehendible documentation and requirements company-wide Familiarity with ServiceNow or Zendesk Experienced with Zoom/Teams conference rooms Experience with Active Directory, O365/Azure AD, and Powershell Work from our Jerusalem office 5 days a week. Possibility for 1 remote day a week.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
951772
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית באיזור חיפה, דרוש/ה Help desk. עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות. במסגרת התפקיד:
תמיכה טלפונית במוקד השירות והתמיכה בנושאי מחשוב. מתן מענה וטיפול בתקלות משתמשי קצה ותמיכה אפליקטיבית.
דרישות:
נדרש ניסיון במוקד טכני של שנתיים לפחות. ידע במערכות הפעלה windows. תמיכה באפליקציות בארגון. לינוקס והבנה בתקשורת - יתרון. ניסיון Tier2 - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Vacancy_No - 269
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens- MalamTeam דרוש/ה איש/אשת סיוע ותמיכה לארגון ביטחוני בירושלים
דרישות:
ניסיון מעל שנה בתמיכה טכנית ניסיון בתחום ה- OFFICE 2016, 2019 ניסיון בעבודה עם מערכת השתלטות מרחוק ניסיון במערכות הפעלה 7-10 נכונות לעבודה במשמרות, לרבות סופ"ש וחגים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
31038
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|