תיאור תפקיד:
- ניהול שוטף של המשרד
- דוחות: נוכחות, חופשות, עדכוני שכר
- חשבונות: ריכוז חשבוניות, כרטיסי אשראי וכו'
- גיוס עובדים: חוזי עבודה, תהליך קליטה/גיוס של עובדים
- ארועים: ימי הולדת, ארועי חברה וכו'
- לוגיסטיקה: עבודה מול ספקים, נותני שרות ועוד
דרישות:
- 1-3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
- הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
- כושר ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
- יחסי אנוש מעולים וגישה שרותית
- משרה ללא היברידיות במשרדי החברה בהרצליה פיתוח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות לחברת ייעוץ מובילה בתחום מודעות אבטחת המידע! מיקום המשרה: תל אביב. תיאור התפקיד: - ניהול תיק לקוחות - עבודה מול לקוחות, קבלת דרישות וצרכים, התאמת מענה מתוך תוצרי החברה וכן מעקב אחר קבלת תוצרים.
- כתיבת תכנים, הפקת תכנים ותוצרים.
- המשרה הינה בסביבת עבודה היברידית.
דרישות:
- ניסיון מוכח בכתיבת תוכן- בדגש על תוכן שיווקי.
- ניסיון בעבודה מול לקוחות וליווי תהליכים מול לקוחות.
- ניסיון בהפקת תוצרי למידה כגון סרטונים, מצגות, לומדות- יתרון.
- יכולת ניסוח וביטוי גבוהות בעברית.
- יכולת קריאה, ניסוח וביטוי גבוהות באנגלית.
- יחסי אנוש טובים ויכולות שיווקיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21277
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Dynamic, small office in RBS seeking an experienced, self-motivated office manager who strives for professional excellence, for part time work. (6 hours a day) for a temporary 4 month substitute position. Job description: To manage the office and ensure it runs efficiently and effectively, including streamlining administrative tasks such as reception, filing, scheduling and appointments. To develop and implement intra-office organization and communication and provide general support of all executives and team members. Responsibilities: New employee processing Office supply management including basic groceries and office supplies Point person for office maintenance (cleaning, repairs, mailing and shipping) Inbound Lead Management Filing Data entry Organizing team lunches, get togethers, birthdays Arranging gifts to vendors before Purim and פסח Emailing paystubs to all employees and filing internally Bank transfer drafts and monthly cash/check deposits
דרישות:
Requirements: English and Hebrew fluency Experience with Microsoft office Ability to multitask and keep track of multiple projects High level of organizational skills Good written and verbal communication skills Ability to work in a dynamic team environment
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
516759
אזור:
מרכז - תל אביב, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:ייעוץ וליווי תהליכים אסטרטגים במגוון רחב של ארגונים. ניהול, הובלה והשתלבות בפרויקטים מערכתיים במגזר הממשלתי. ניהול הקשר מול הלקוח: שיווק, התחשבנות, איתור צרכים ומענה למכרזים. בתפקיד אתגר ועניין רב!
דרישות:
תואר שני בתחומי הייעוץ הארגוני. היכרות וניסיון מקיף עם משרדי הממשלה- חובה. יכולות הנחייה גבוהות. יכולות ניהול והנעה גבוהות: פרויקטים, לקוחות ואנשים. ניסיון של לפחות 5 שנים בייעוץ וליווי ארגונים מורכבים ותהליכים ארוכים הדורשים ידע והיכרות עם עולם הייעוץ והפיתוח הארגוני. ניסיון של לפחות 5 שנים בליווי תהליכי שינוי בתחומים הבאים: ייעוץ ארגוני, פיתוח תכניות הדרכה, ארגון פעולות הדרכה, ניהול וביצוע בדיקת אפקטיביות הדרכה עבור קורסים ופעילות הדרכתית. ניסיון באינטראקציה עם גורמים בכירים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|