דרושים בתחום תיאום / תמיכת מכירות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 13 משרות עבודה בתחום תיאום / תמיכת מכירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת יבוא/יצוא

איש/אשת יבוא/יצוא

חברה דיסקרטית

16/05/2024

תיאור תפקיד:
למפעל תעשייתי מוביל בתחומו דרוש/ה מתאמ/ת ייצוא 
קשר ישיר ושוטף עם לקוחות החברה, הגשת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, מתן מענה באמצעות המייל והטלפון בזמינות גבוה.
מעקב אחרי סטאטוס הזמנות, תאום מועדי אספקה עם צוות התפ"י.
תאום וביצוע משלוח, עבודה עם חברות השילוח \ בלדרות ועמילי המכס, מעקב אחר הגעת המשלוח ללקוח, עדכון הלקוח על מועד ההגעה במשלוחים ימיים ואוויריים לפי הנדרש.
הוצאת חשבוניות וטיפול בגביה.
הכנת חומר פרסומי למשלוח ללקוחות, קטלוגים, דוגמאות וכדומה, סיוע בהכנת מצגות.
טיפול בתלונות לקוח.
עבודת צוות עם מנהל\ת מכירות חו"ל וצוות היצוא.
מתן מענה לבקשות לקוחות \ סוכני החברה בחו"ל.
הרחבת הפעילות עם לקוחות קיימים.
דרישות:
תואר אקדמאי- עדיפות לתואר במנהל עסקים / כלכלה.
ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול שוטף של פעילות מול לקוחות.
שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה) - חובה
תקשורת בינאישית ברמה גבוהה, יכולת מסחרית, כישורי משא ומתן, ראיה מערכתית רחבה.
יכולת עבודה בצוות וכעצמאי, אחריות, חריצות, מסירות לעבודה, סדר ויכולת ארגון.
תפקוד טוב בתנאי לחץ בסביבה דינאמית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1295
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בק אופיס לאחר מכירה

בק אופיס לאחר מכירה

ג'ובליסט

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית אשר בבעלותה אולמות ייצור לעיבוד צינורות דרוש/ה:
תפקיד טכני, והנדסי בו העובד יהיה אחראי על מתן ייעוץ טכני מקצועי, מתן הצעות מחיר, הכנסת הזמנות למערכת ובניית תיקי מוצר.
היקף משרה - 60% משרה: עבודה בימים ראשון, שלישי וחמישי. ניתן לעבוד גם על בסיס פרילנס (חשבונית)

שכר מעולה - 11,000 ש"ח!!!!
דרישות:
· ניסיון ורקע טכני מכירתי
· הבנה הנדסית ויכולת לימוד עצמית גבוהים
· ידע והבנה מכניים, כימיים ותהליכיים
· דיוק, קפדנות, ירידה לפרטים
· יכולת תמחירית ומסחרית גבוהה
· השכלה: הנדסאי תעשיה וניהול / מכניקה
· הכרות עם SAP Business 1, אקסל, וורד
ייסודי, מעמיק, קפדן, בעל ראיה מרחבית, הבנה תעשייתית
בעל יכולת למידה גבוהה, יכולת הבנה מהירה
אדיב, זמין ללקוח, שירותי, בעל תקשורת מעולה ויכולת לדבר עם מגוון היררכיות במפעלים
ירידה לפרטים, רץ למרחקים ארוכים 
המשרה מיועדת לגברים / נשים.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-01311
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה יועצ/ת לימודים למנהל רישום וקבלה

דרוש/ה יועצ/ת לימודים למנהל רישום וקבלה

אוניברסיטת רייכמן

16/05/2024

תיאור תפקיד:
• מתן ייעוץ פרונטלי וטלפוני להכוונת מתעניינים בלימודים
• טיפול ומענה לפניות המועמדים ללימודים
• השתתפות וסיוע בהפקת אירועים שיווקיים המתקיימים במסגרת מנהל הרישום
• עבודה מול מערך השיווק ויזום פעילויות שיווקיות וחומרי מידע לקידום תכניות הלימוד לתואר ראשון
• הכשרה וחניכה של מערך הייעוץ המורכב מסטודנטים
• סביבת עבודה צעירה ודינמית
• משרה ומלאה עם נכונות לשעות נוספות ועבודה בשעות הערב

דרישות:
• השכלה אקדמית חובה
• תודעת שירות גבוהה
• ניסיון בתחום השירות והמכירות/קידום מכירות
• יכולת עמידה בלחץ וריבוי משימות
• יכולת הבעה גבוהה בכתב ובע"פ
• יכולת עבודה בצוות
• היכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת
• יכולת קליטה מהירה ושליטה בפרטי מידע רב
• אנגלית ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-391
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת ופיתוח עסקי- משרת סטודנט/ית

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת ופיתוח עסקי- משרת סטודנט/ית

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

16/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברת Precise המובילה בתחומה, המספקת שירותי ניהול כלכליים לחברות שונות דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית ופיתוח עסקי למשרת סטודנט/ית ללא ניסיון
במסגרת התפקיד:
-איתור לקוחות פוטנציאליים.
-ביצוע שיחות יוצאות ללקוחות פוטנציאליים/יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים.
-תיאום פגישות עבור השותפים.
-עבודה מול צוות השיווק ושותפי החברה.
דרישות:
- אוריינטציה מכירתית.
- שליטה ביישומי OFFICE.
-ניסיון במדיה החברתית-יתרון.
- ידע בבניית מצגות – יתרון.
- ניסיון במכירות טלפוניות- יתרון.
- כישורים אישיים: יוזמה, יצירתיות, יכולת הנעה עצמית, יחסי אנוש מעולים, יכולת הבעה בכתב ובע"פ, יכולת תיאום וארגון, מולטיטסקינג ועמידה בעבודה בתנאי לחץ .

50%-60% משרה, העבודה ממשרדי החברה בתל אביב
תחילת עבודה מיידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00200
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת מכירות טלפוני/משרד

איש/אשת מכירות טלפוני/משרד

חברה דיסקרטית

17/05/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה איש/ת מכירות פנים וניהול תיקי לקוחות 
*
מכירה והתאמה של מוצרים ללקוחות, ליווי וקשר עם לקוחות קיימים, מתן שרות, טיפול ומעקב אחר הזמנות
*
משרה מלאה ימים א’ -ה 
העבודה באזור חיפה והסביבה
דרישות:
דרישות:
ניסיון בשרות/מכירות מוצרים טכניים – יתרון משמעותי!
נסיון עבודה באחזקה של מפעלים-יתרון
הנדסאי/ת מכונות - יתרון משמעותי
אחריות ומוסר עבודה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2717
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

20,000 ש״ח גם ללא ניסיון + 10,000 ש״ח הגנת שכר

20,000 ש״ח גם ללא ניסיון + 10,000 ש״ח הגנת שכר

רזומה שירותי השמה בע"מ

16/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה דרושים נציגי מכירות של ביטוחי פרט ללקוחות שהשאירו פרטים ומחכים להצעת מחיר.
העבודה בימים א' -ה' במשמרות + שישי לסירוגין
שכר בסיס + בונוסים גבוהים.
20,000 בממוצע.
הגנת שכר 10,000 בחודשים הראשונים!
עבודה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
.חדר אוכל, חדר כושר, תחרויות פרסים, אוירה צעירה ודינאמית ואפשרויות קידום
דרישות:
אסרטיביות, הובלת שיחה, ראש גדול.
ניסיון במכירות- יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-899
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיקי לקוחות (טכנולוגי)

מנהל/ת תיקי לקוחות (טכנולוגי)

חברה דסקרטית

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לבית תוכנה יציב ומצליח מאד במרכז (קרוב לרכבת) דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות
ניהול תהליך מכירה
לקוחות חדשים
ניהול מו"מ 
ליווי תהליכי גיוס- קידום מועמדים - חוזי העסקה- תמחור- סגירת עסקאות וכיו"ב
דרישות:
חובה נסיון בגיוס טכנולוגי או מכירות מבית תוכנה 

ל א  מכירות  מוצר 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00240
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

AC נכסים

16/05/2024

תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים
- רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.
- מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.
- ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".
- לא נדרש ידע/ניסיון קודם.
- משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.
- הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
* שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.
* שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.
* לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,
משכנתאות והשקעות בנדל"ן.
- שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים.
יתרונות המשרה:
* חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.
* עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.
* 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.
* ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).
* ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.
* קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.
* חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.
* ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.
לא נדרש ידע / ניסיון קודם.
זכיינים - "מסלול הכל כלול":
כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד.
- רכישת הזיכיון כוללת:
*חבילות פרסום יוקרתיות.
*הקמת משרד מפואר ומאובזר.
*עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו.
*הכנסות קבועות מאפיקים נוספים.
*גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת.
*מנהלות משרד לניהול שוטף.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00022
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

נוביליס מערכות תוכנה

16/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.

תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
  • לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום אחר קשור.
  • ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O250224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת יבוא ושיווק מערכות בתחום הרפואה והבטיחות מחפשת רכז/ת תיקי לקוחות

חברת יבוא ושיווק מערכות בתחום הרפואה והבטיחות מחפשת רכז/ת תיקי לקוחות

OroTech

16/05/2024

תיאור תפקיד:
חברת יבוא ושיווק מערכות בתחום הרפואה והבטיחות מחפשת רכז/ת תיקי לקוחות
 תיאור התפקיד:
• תפעול הזמנות המתקבלות מאנשי המכירות למול הלקוחות וממשקים פנים ארגוניים
• חלק מצוות שירות הלקוחות – עבודה בצוות אך ניהול תיק לקוחות ואחריות ללקוחות ולהזמנות הקשורות בו.
• תפקיד דינאמי, עבודה עם ממשקים, שירות, תפעול ובעיקר כזה שתורם בהצלת חיי אדם
היקף משרה: א' – ה' 8:00 – 17:00 , ישנה גמישות ואפשרי גם עד השעה 16:00
מיקום המשרה: פתח תקווה
דרישות:
ניסיון בעולם השירות – תמיכה תפעולית, עבודה עם סוכני שטח וממשקים פנים ארגוניים
יכולת ארגון גבוהה, יכולת קביעת סדרי עדיפויות וירידה לפרטים, יכולת עבודה בלחץ, אסרטיביות
היכרות טובה עם תוכנות האופיס
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority – יתרון משמעותי.
תואר ראשון – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1064
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם/ת פגישות מכירה - משרה חלקית בפ"ת

מתאם/ת פגישות מכירה - משרה חלקית בפ"ת

חברה דיסקרטית

16/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בפתח תקווה דרוש/ה מתאם/ת פגישות, כחלק מצוות המכירות.
משרה חלקית (משרת אם / משרת הורה) - ימים א'-ה' 9:00-15:00, בפתח תקווה.

מסגרת התפקיד:
1. יצירת קשר טלפוני יזום עם לקוחות פוטנציאליים (B2B).
2. מציאת איש/ת הקשר הרלוונטי אצל הלקוח.
3. להציע ללקוחות את מוצרי החברה (חימום הליד).
4. תיאום פגישה ללקוח מול איש המכירות לקבלת פרטים נוספים.

שכר בסיס + בונוסים.

מתאים גם לסטודנטים/ות ולהורים.
דרישות:
יכולות מכירתיות ויחסי אנוש מעולים - חובה
שליטה בישומי מחשב ו-EXCEL  - חובה

היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00071
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מכירות/ מהנדס/ת מכירות ומכירות פנים לתחום רכיבי אלקטרוניקה.

מנהל/ת מכירות/ מהנדס/ת מכירות ומכירות פנים לתחום רכיבי אלקטרוניקה.

חברה דסקרטית

16/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הפצה בתחום רכיבי אלקטרוניקה אנו מגייסים
מנהל/ת מכירות מנוסה -  ניהול צוות מכירות.
מנהל/ת תיקי לקוחות -  עבודה מול חברות הייטק/ הנדסה/ רכש.
מהנדס/ת מכירות -  השכלה טכנית בתחום האלקטרוניקה.
מכירות פנים .



מהנדס/ת מכירות /מנהל/ת צוות FAE.
FAE / מהנדס/ת אלקטרוניקה לתפקיד של מהנדס/ת אפליקציות ותמיכה טכנית.
             
  • עבודה מול מחלקות פיתוח והנדסה בשוק ההייטק המקומי. (חברות מוצר מולטידיסיפלינרי).
  • אפיון ומציאת פתרונות לדרישות לקוחות  - לרכיבי אלקטרוניקה/זכרונות /פתרונות אמבדד / מודולים / אלקטרומכניקה/כבילה והרכבות.
  • תנאים מעולים!
דרישות:
  • השכלה רלוונטית (יתרון להשכלה טכנית).
  • ניסיון קודם במכירות של רכיבי אלקטרוניקה.
          ניסיון עבודה מול מחלקות הנדסה/ פיתוח ורכש.
  • יכולת ניהול מו"מ/ קשר מול יצרנים מחד ולקוחות מאידך.
          יכולת לנהל משימות.
          וורבאליות/ אסרטיביות ויכולת הצגת מצגות.
  • אנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01230
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לאמיר במות הרמה פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת הזמנות

לאמיר במות הרמה פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת הזמנות

אמיר חברה להנדסה וסחר בע"מ

16/05/2024

תיאור תפקיד:
לאמיר במות הרמה פתח תקווה דרוש/ה פקיד /ת הזמנות/back office
התפקיד כולל מענה טלפוני/וואטסאפ/מיילים ללקוחות החברה וסוכני המכירות, קליטת הזמנות, הפקת מסמכים וחוזים, פתיחת כרטיסי לקוח, תיאום מול מגוון גורמים בחברה עד להוצאת תעודות משלוח.
העבודה בצוות.
משרה מלאה
דרישות:
שליטה במחשב
שירותיות
ניסיון בעבודה מול לקוחות
משרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00155
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!