תיאור תפקיד:
ארגון גדול בשרון מגייס Help Desk התפקיד כולל: קריאות שירות, פתרון תקלות הכוללות חומרה, מערכות הפעלה, טלפוניה, ותקשורת, ניהול משתמשים ועוד.
דרישות:
- שנתיים ניסיון כ-Help Desk - ניסיון בעבודה ב-Active Directory, Exchange - ניסיון עם מערכות Microsoft ו-Windows - ניסיון בעבודה ב-Citrix - ניסיון בהדרכות / כתיבת מדריכים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
143138
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|